
Dzięki funkcji Podłączanie pulpitu zdalnego możesz połączyć się z komputerem z systemem Windows z innego komputera z systemem Windows, który jest podłączony do ta sama sieć lub Internet.
Na przykład możesz korzystać ze wszystkich programów, plików i zasobów sieciowych na komputerze służbowym z komputera domowego i to tak, jakbyś siedział przed swoim komputer w pracy.
Aby połączyć się z komputerem zdalnym, ten komputer musi być włączony, musi mieć połączenie sieciowe, Pulpit zdalny musi być włączony, musisz mieć dostęp sieciowy do komputera zdalnego (może to być przez Internet) i musisz mieć pozwolenie na połączenie.
Aby uzyskać pozwolenie na połączenie, musisz być na liście użytkowników. Przed rozpoczęciem połączenia dobrze jest sprawdzić nazwę komputera, z którym się łączysz, i upewnić się, że połączenia pulpitu zdalnego są dozwolone przez zaporę.
Jeśli twoje konto użytkownika nie wymaga hasło do logowaniaprzed zainicjowaniem połączenia z komputerem zdalnym konieczne będzie dodanie hasła.
robićJak aktywować obsługę zdalnego pulpitu?
- Otworzyć Systemkliknij ikonę przycisku Start.
- Kliknij za pomocą przycisk Prawo na komputerze, a następnie kliknij Właściwości.
- Kliknij Zdalna konfiguracja.
- wymagane jest pozwolenie od administrator Jeśli pojawi się monit o hasło administratora lub potwierdzenie.
- Wpisz hasło lub podaj potwierdzenie.
- W Zdalny ekran, wybierz jedną z trzech opcji.
- Kliknij Wybierz użytkowników.
Jeśli jesteś administratorem na komputerze, Twoje bieżące konto użytkownika zostanie automatycznie dodane do listy użytkowników zdalnych i możesz pominąć kolejne dwa kroki.
W oknie dialogowym Użytkownicy pulpitu zdalnego kliknij Dodaj.
Wybierz użytkowników lub grupy, wykonaj następujące czynności:
- Aby określić Szukaj lokalizacji.
- kliknij Lokalizacje, a następnie wybierz żądaną lokalizację chcesz szukać.
- W Wprowadź Nazwy obiektu do wybrania.
- Napisz Nazwa użytkownika chcesz dodać, a następnie kliknij OK.
- Nazwa zostanie wyświetlona na liście użytkowników w oknie dialogowym Użytkownicy pulpitu zdalnego.
- Kliknij Akceptować i wtedy.
- Zrób to jeszcze raz Kliknij OK.
Rejestru można również użyć do: włącz wsparcie zdalny:
- początek regedit.exe.
- Iść do HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEM CurrentControlSetControlTerminalServer.
- Kliknij dwukrotnie fAllowToGetHelp (lub utwórz ten wpis z wpisz DWORD, jeśli nie istnieje).
- Ustaw fAllowToGetHelp na 1, aby włączyć połączenia lub 0, aby odmówić.
- Robić Kliknij OK.
- Zamknięcie regedit.
- Zdalna pomoc jest włączana natychmiast; nie ma potrzeby ponownego uruchamiania
Uwaga: nie można go podłączyć do komputera, który jest uśpiony lub hibernujący, więc upewnij się, że ustawienia uśpienia i hibernacji na komputerze zdalnym są ustawione na Nigdy. (Hibernacja nie jest dostępna na wszystkich komputerach).
Korzystanie ze zdalnego pulpitu i jego zalety
coś, co w Systemy Windows Powszechną funkcją jest zdalny pulpit, dzięki któremu ludzie mogą uzyskać zdalny dostęp do komputera, jest to przydatne, gdy ludzie muszą korzystać ze sprzętu biurowego z daleka. Ta funkcja jest bardzo łatwa do włączenia w systemie Windows 7.
Odbywa się to poprzez kliknięcie przycisku Start, a następnie kliknięcie prawym przyciskiem myszy opcja zespołowa, po kliknięciu opcji połączenia zdalnego, aby je włączyć, zostaniesz poproszony o uprawnienia administratora, które musisz zaakceptować. Po wykonaniu tej czynności system załaduje listę użytkowników ze zdalnym dostępem.
Dzięki temu użytkownicy z uprawnieniami administracyjnymi mogą korzystać z dowolnego komputera podłączonego do tej samej sieci, jasne jest, że mają opcje łączności zdalne włączone. Dzięki temu nawet pracownicy biurowi mogą zarządzać swoją stacją roboczą z domu.
Mając to na uwadze, nie ma wątpliwości, że korzystanie ze zdalnego dostępu do pulpitu jest dla ludzi czymś bardzo ważnym, jednak trzeba wiedzieć, jak i gdzie korzystać z tej funkcji. Pozwala to również z łatwością uniknąć problemów w przyszłości, odmawiając dostęp do sprzętu.
Dzięki temu nie ma wątpliwości, że wiele osób może mieć większy spokój i spokój, gdy poprosić o serwis techniczny natychmiastowy.