Jeśli masz firmę i witrynę internetową, Google oferuje niezwykle przydatną usługę poprawiającą Twoje pozycjonowanie w Internecie. Ta usługa to Mapy Google i jest dostępna dla sektora biznesowego. Zalecamy przeczytanie tego artykułu, dzięki któremu się nauczysz Jak stworzyć reklamy mojej firmy, które pojawią się w Mapach Google?
Co to są Mapy Google?
Mapy Google to aplikacja, która zapewnia mapy w sieci. Użytkownicy mogą przesuwać mapę, powiększać, lokalizować interesujące miejsce i korzystać z narzędzi wyszukiwania. Możliwe jest nawet umieszczanie etykiet na adresach miejsc Google Maps, zapisywanie ich i łatwy do nich dostęp.
Do czego służą Mapy Google?
Mapy Google służą do dostarczania użytkownikom informacji o ich aktualnej lokalizacji i wskazanym przez nich miejscu. To zapewnić wycieczki które można śledzić, aby dojść do określonego punktu. Ponadto pozwala na obserwację dowolnej mapy w czasie rzeczywistym i lokalizowanie obiektów handlowych.
Jak widzisz reklamy mojej firmy w Mapach Google?
Szukając informacji o pobliskich firmach w Google, użytkownicy mogą zobaczyć lokalizację Twojej firmy. W ten sposób potencjalni klienci mogą wybrać Twoją wizytówkę i otrzymać wskazówki dojazdu do Twojej firmy.
Jak stworzyć reklamy mojej firmy, które pojawią się w Mapach Google?
Do tworzyć ogłoszenia firmowe i że pojawiają się one w Google Maps, wygodnie jest nauczyć się znajdować współrzędne geograficzne w Google Maps i postępować zgodnie z procedurą, którą wskazaliśmy poniżej.
Utwórz konto Google Moja Firma i Google Ads
Google udostępnia swoim użytkownikom liczne usługi ułatwiające im działania w sieci. Jedna z tych usług dotyczy pozycjonowania naszej firmy w sieci w celu pozyskania klientów. Odnosimy się do Google My Business.
„Google My Bussiness” umożliwia wyświetlanie Twojej firmy w Mapach Google, dlatego radzimy zarejestrować się w tej usłudze, aby zwiększyć interakcję z klientami. Powinieneś także utworzyć konto pod adresem „Google Ads” w celu zaoferowania reklamy Twojej firmie.
Włącz rozszerzenia lokalizacji
Pierwszym krokiem do zareklamowania swojej firmy w Mapach Google jest włącz rozszerzenia lokalizacji na swoim koncie w Google Ads. Te rozszerzenia zachęcają klientów do odwiedzenia Twojej organizacji, ponieważ Google pokazuje im odległość geograficzną między nimi a Twoją firmą.
Ponadto potencjalni klienci mogą zobaczyć Twój adres pocztowy, witrynę internetową Twojej firmy, zalecenia dotyczące dotarcia do Twojej firmy, godziny otwarcia i numery kontaktowe.
Użyj sieci reklamowej
Ponadto rozszerzenia lokalizacji można publikować za pomocą Kampanie w sieci reklamowej. Aby to osiągnąć, musisz uzyskać dostęp do Google Moja Firma i Google Ads oraz zsynchronizować położenie geograficzne dwóch kont.
Utwórz nową kampanię
W Google Ads przejdź do opcji „Kampania”. Następnie kliknij symbol „+”. Wybierz opcję „Utwórz kampanię bez celu”, ustaw kampanię jako typu „Sieć reklamowa” i wybierz „Standardowa kampania w sieci reklamowej”. Wprowadź wszystkie informacje o swojej kampanii i naciśnij przycisk „Nowa reklama”.
Następnie wybierz „Wyświetl reklamę w miejscu docelowym” i prześlij wszystkie elementy, klikając „Dodaj do grupy reklam”. Poczekaj chwilę, aż zacznie się wyświetlać Twoja reklama graficzna z rozszerzeniami miejsc docelowych. Od tego momentu możesz utwórz reklamy za pomocą opcji „Reklamy”.
Zaktualizuj plik firmy
Aby zaktualizować plik firmy, musisz uzyskać dostęp do swojego konta z witryny Google My Bussiness i skonfiguruj plik biznesowy. Następnie włącz kierowanie geograficzne, aby kierować reklamy na określoną lokalizację, i ustal stawki, które przyciągną potencjalnych klientów blisko Twojej firmy.
Ustaw stawki według lokalizacji
Ustalanie stawek według lokalizacji można ustawić na podstawie wyszukiwanych słów często wprowadzanych przez użytkowników. Z tego powodu jest wygodny w użyciu słowa kluczowe aby jeszcze bardziej skorzystać z usługi. Dobór konkretnych słów kluczowych jest skierowany do określonej grupy klientów, a ogólne słowa kluczowe służą do pozyskania większej liczby użytkowników. Możesz nawet skorzystać z tego zasobu, aby udostępnić adres Google Maps za pośrednictwem poczty e-mail, aby zwiększyć liczbę klientów.