Skip to content

Jak umieścić lub dodać moją firmę w Google i Mapach Google — promuj i wyróżniaj swoją firmę

7 de październik de 2021

W tym momencie naszego życia i przy bardzo zaawansowanej technologii, dzisiaj bardzo często kupujemy online, każdy rodzaj artykułu zarówno do domu, jak i do użytku osobistego, od artykułu do kuchni po smartfona lub odzież.

Dziś tak ważne jest, aby firma była zarejestrowana zarówno w sieciach społecznościowych, jak i na dowolnej stronie która zabiera potencjalnych klientów do naszej lokalizacji, zarówno fizycznych, jak i cyfrowych, dlatego aby więcej osób bez problemu trafiło do Twojego lokalu lub firmy, musisz być widoczny w Mapach Google.

Umieszczenie firmy w Mapach Google to jedna z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić, aby:zwiększyć ruch na swojej stronie i zwiększyć liczbę połączeń telefonicznych do Twojej firmy. Czemu? Ponieważ według Google 30% wyszukiwań mobilnych jest związanych z lokalizacją.

W rzeczywistości korzysta z niego wielu profesjonalistów i sami twierdzą, że jest najlepszy firmowy system geolokalizacji która istnieje w sieci; dlatego Twoja firma musi w tym być, zobaczmy jak:

Jak umieścić swoją firmę w Mapach Google

Dzięki temu narzędziu lokalizacja Twojej firmy pojawi się na mapie Google, gdy potencjalny klient przeprowadza wyszukiwanie. Poniżej wyjaśnimy proste kroki, które musisz wykonać, aby to osiągnąć.

1. Utwórz konto Google i uzyskaj dostęp

Google niedawno zdecydowało się połączyć to, co znaliśmy jako Miejsca Google, Mapy Google i Google Plus w to, co teraz nazywa Google Moja Firma.

Składa się z usługi dedykowane firmom, lokalnym biznesom lub niezależnym profesjonalistom, co pozwala im zarządzać swoimi kontami Google związanymi z działalnością gospodarczą.

Dlatego ważne jest, abyś był zarejestrowany w Google; to dzięki Google Moja Firma nawiążesz połączenie z mapą Google. Dlatego jeśli nadal nie masz konta Google ani poczty Gmail, będziesz musiał je utworzyć.

Ta usługa jest idealna do pokazywania Twojej lokalizacji w Mapach Google, w tym przydatne informacje takie jak godziny, numery telefonów, zdjęcia i wiele więcej.

Teraz, aby zacząć z niego korzystać, wystarczy uzyskaj dostęp do tej usługi przez swoje konto Google.

2. Wybierz rodzaj działalności

Po wejściu musisz wskazać rodzaj prowadzonej działalności, Jeśli masz kilka lokali i chcesz je dodać, możesz to zrobić jednocześnie.

W tym celu musisz przesłać plik xlsx lub csv na stronę, z danymi każdej lokalizacji. Nie martw się, Google udostępnia szablon, który Cię poprowadzi.

3. Sprawdź, czy Twojej firmy nie ma w Mapach Google

Przed kontynuowaniem jest to konieczne wpisz nazwę swojej firmy w Mapach Google i zweryfikuj, czy tak jest, czy nie; Może się zdarzyć, że członek Twojej firmy zarejestrował adres w pewnym momencie lub sam Google, korzystając z danych, które pojawiają się na żółtych stronach lub w innej usłudze.

W takim przypadku należy zgłosić sprawę do akt sprawy w następujący sposób:

  • Kiedy Google generuje token?: po utworzeniu konta w Moja Firma plik zostanie automatycznie zaktualizowany po około 10 dniach.
  • Gdy ktoś zarejestrował Twoją firmę: skontaktuj się z tą osobą i poproś o dostęp do konta lub utwórz osobne konto, a gdy otrzymasz kod PIN, aby go zweryfikować, poinformuj Google, że plik jest zduplikowany.

rozwiń mój biznes dzięki mapom google

4. Dodaj firmę i obszar usług

Co następuje to uzupełnij dane firmy; to jest nazwa, kraj, dokładny adres, kod pocztowy, miasto, numer telefonu, kategoria firmy oraz wskazanie, czy usługi lub produkty są oferowane w ustalonej lokalizacji.

Następnie naciśnij Kontynuuj, a pojawi się kolejny formularz, w którym musisz wskazać obszar, na którym będzie świadczona usługa.

Tam musisz umieścić kod pocztowy i promień działania w kilometrach. Możliwe jest również ustawienie zarejestrowanej lokalizacji to tam obsługiwani są klienci.

Po zakończeniu uzupełniania danych kliknij przycisk Kontynuuj i potwierdź, że masz uprawnienia do zarządzania tym biznesem.

5. Zweryfikuj lokalizację swojej firmy

Aby zweryfikować lokalizację, musisz wskazać miejsce, w którym otrzymasz kod weryfikacyjny (PIN) które Google wyśle. Oczywiście musi być taki sam, jak wskazano w poprzednim kroku.

Ważne jest, aby napisać, która osoba otrzyma pocztówkę i czekać na nią do 3 tygodni. Na tej pocztówce pojawia się kod, który wpiszesz na swoim koncie Google Moja Firma.

Gotowe, po zweryfikowaniu konta Twoi klienci będą mogli przyjechać bez problemu, ponieważ zobaczą Twój adres w Mapy Google.

jak umieścić swoją firmę w google

Skonfiguruj Google Moja Firma

Coś, co możesz zrobić poza przedstawieniem lokalizacji swojej firmy w Mapach Google, to dostarczaj swoim klientom odpowiednich informacji; takie jak:

· Obrazy

Liczy się pierwsze wrażenie. Dlatego dobrze sobie poradzisz w prześlij zdjęcie profilowe; którym może być logo, zdjęcie elewacji, a nawet profesjonalne zdjęcie Ciebie.

Powinieneś również uwzględnić zdjęcia miejsca, biura lub Twoich pracowników. Ważne jest, aby zdjęcia były dobrej jakości i dobrze oświetlone.

· Harmonogram

Dołącz do pliku biznesowego godziny pracy. Jeśli Twój harmonogram jest zróżnicowany, określ go tak, aby Twoi klienci byli świadomi.

· Kontakt

Informacje te zostały już zawarte w czynnościach wskazanych powyżej; ale w ten sam sposób zalecamy sprawdzenie poprawności, aby ludzie mogli się z Tobą skontaktować.

Dodaj swoją witrynę

Wprowadź również adres twojej strony internetowej. Dzięki tym informacjom Twoi potencjalni klienci będą mogli zorientować się, co znajdą w Twoim sklepie.

Jeśli zastosujesz się do tych zaleceń, zapewniamy, że osiągniesz poszerzyć portfolio swoich klientów, co przyniesie korzyści znacznie większej liczbie osób dzięki Twoim produktom lub usługom.

Wyobraź sobie następujący scenariusz: potencjalny klient wychodzi na lunch i nagle decydujesz, że masz ochotę na relaksujący masaż przed powrotem do domu. Wyjmij telefon, wyszukaj w Google, a nawet Google Maps dla „masażysty”.

Zgodnie z twoją lokalizacją, Google zwraca listę miejsc. Wyniki wyglądają tak w wyszukiwarce Google:

Jeśli jesteś masażystą, a Twojej firmy nie ma w Mapach Google, w zasadzie oznacza, że ​​nie istnieje. A jeśli go tam nie ma, Twój telefon nie zadzwoni.

Jak sprawić, by moja firma pojawiła się w Mapach Google?

Krok 1: Jak zacząć korzystać z Google Moja Firma

  • Przejdź do Google Moja Firma i kliknij „Rozpocznij”.
  • Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto Google.
  • Jeśli już go masz, zaloguj się.
  • Jeśli go nie masz, kliknij „Więcej opcji” i „Utwórz konto”, aby zarejestrować nowe konto.

Krok 2: dodaj lub zgłoś swoją firmę

  • Po zalogowaniu.
  • Zostaniesz przeniesiony na stronę główną Google Moja Firma.
  • Zgłoś swoją firmę, jeśli już istnieje w katalogu Google Moja Firma, lub dodaj swoją firmę
  • jeśli jest to firma o ugruntowanej pozycji, Twoja firma prawdopodobnie już istnieje w katalogu Google Moja Firma, a teraz wystarczy go odebrać.
  • Aby zweryfikować, po prostu dodaj nazwę swojej firmy w pierwszym polu.
  • Podczas wpisywania Google zaproponuje dopasowania na podstawie firm zarejestrowanych pod tą nazwą:
  • Jeśli twoja już tam jest, zauważysz to po kliknięciu nazwy firmy.
  • Google automatycznie wypełni formularz informacjami o Twojej firmie.
  • Sprawdź, czy wszystkie informacje są dokładne i aktualne.
  • Przejdź do następnych kroków.
  • Jeśli Google nie zasugeruje dopasowania na podstawie nazwy Twojej firmy.
  • Oznacza to, że będziesz musiał sam go dodać.
  • Więc śmiało wypełnić formularz i kliknij „Kontynuuj”, aby przejść do kolejnych kroków.

Krok 3: Wypełnij swoje dane Zwróć szczególną uwagę na sposób wypełniania informacji o firmie.

Upewnij się, że twój NAP (nazwisko, adres, numer telefonu) jest taki sam jak ten wymieniony w innym miejscu, polub swoją witrynę lub platformy takie jak Facebook, LinkedIn czy TrustPilot.

Więc jeśli użyjesz „Blvd” zamiast „Boulevard”, a następnie użyj tej wersji w innym miejscu w sieci.

Spójność jest kluczowa i to może wpłynąć na Twoją pozycję w rankingu i widoczność. Kolejnym bardzo ważnym aspektem jest wybranie kategorii, która najlepiej opisuje Twój biznes.

Wybierać istotna jest odpowiednia kategoria ponieważ Google użyje tego do uszeregowania Twojej firmy i rodzaju wyszukiwanego hasła, dla którego będzie wyświetlać Twój wpis.

Krok 4: Zweryfikuj swoją firmę Google będzie chciał zweryfikować, czy Twoja firma znajduje się tam, gdzie podajesz. W ramach tego procesu wyślemy Ci kartkę pocztową z kodem PIN weryfikacja pocztą.

Krok 5: Potwierdź swoją firmę Kiedy otrzymasz pocztówkę (zwykle trwa to do dwóch tygodni), po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w środku i użyj kodu, aby zweryfikować swoją firmę.

umieść moje biznesowe mapy google

Gdy Twoja firma zostanie zweryfikowana, być może będziesz musiał poczekać 24 godziny do weryfikacji.

Po prostu wyszukaj w wyszukiwarce Google lub Mapach Google aby sprawdzić, czy Twoja firma się pojawi na mapie.