Facebook jest obecnie jedną z najczęściej używanych sieci społecznościowych. Jego zasięg jest ogromny i praktycznie nie ma na świecie zakątka, w którym jego platforma byłaby niedostępna. Jednym z najpotężniejszych narzędzi dostępnych w sieci społecznościowej są pliki Reklamy na Facebooku.
Reklama na Facebooku umożliwia firmom pozyskać klientów z dowolnego miejsca na świecie. Może to zrobić ogromną różnicę, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów. Oprócz tego możesz prowadzić zintegrowane kampanie na Facebooku i Instagramie.
Jak stworzyć reklamę w Facebook Ads?
Wejdz do strona firmy skąd chcesz utworzyć reklamę na Facebooku. Jeśli nie masz jeszcze strony firmowej na Facebooku, zacznij od jej utworzenia dla siebie.
Uzyskać dostęp do Menedżer reklam o Power Editor i wybierz opcję kampanii. Następnie wybierz opcję tworzenia, a otworzy się okno tworzenia nowej kampanii.
Wybierz swoje cele
Facebook przedstawia Ci możliwości dotarcia do Ciebie dzięki kampanii, którą zdecydujesz się przeprowadzić. Bardzo ważne jest, abyś sam określił, co chcesz osiągnąć dzięki kampanii na Facebooku.
- Ruch drogowy. Wysyłaj odwiedziny do określonej strony internetowej lub aplikacji.
- Zakres. Pokaż swoje produkty lub usługi jak największej liczbie osób.
- Interakcja. Zdobądź jak najwięcej polubień na swojej stronie, zachęć do udziału w wydarzeniu lub skorzystaj z oferty produktu lub usługi.
- Instalacje aplikacji. Instalacja określonej aplikacji.
- Rozpoznawalność marki. Zaprezentuj nową markę publiczności na Facebooku.
- Generowanie leadów. Zdobądź potencjalne perspektywy sprzedaży.
- Wizyty w sklepie. Wysyłaj informacje o fizycznym sklepie do użytkowników Facebooka.
- Konwersje Wskaż konkretne działanie, jakie powinni podjąć zainteresowani Twoją marką użytkownicy Facebooka.
- Posty. Zachęcaj do akcji wysyłania bezpośredniego komunikatu, aby bezpośrednio skontaktować się z marką.
Wybierz nazwę swojej kampanii
Po zdefiniowaniu celu kampanii wprowadź nazwę, jaką będzie miała na Facebooku i wybierz, czy chcesz ją skonfigurować Test A / B. Ma to na celu przetestowanie kilku kampanii i określenie, która z nich daje najlepsze wyniki.
Wybierz, czy chcesz skupić się na interakcjach z postami lub reakcjach na zdarzenia. Jeśli tworzysz kampanię reklamową po raz pierwszy, musisz dodaj szczegóły na konto jako kraj, walutę i strefę czasową.
Wybierz odbiorców docelowych
Aby rozpocząć selekcję docelowych odbiorców, możesz wybrać plik niestandardowych odbiorców. Tego typu osoby miały już wcześniejszą interakcję z marką.
Wybierz lokalizację gdzie chcesz skoncentrować reklamę. Następnie wybierz wiek, płeć i język ludzi. Przed ogłoszeniem sprawdź statystyki użytkowników, którzy wchodzą w interakcję z Twoją stroną.
Na koniec możesz utworzyć plik szczegółowa segmentacja. Jest to jedna z najskuteczniejszych opcji uzyskania maksymalnego zwrotu z inwestycji. Uwzględnij lub wyklucz osoby o określonych cechach i zainteresowaniach.
Wybierz harmonogram i budżet reklamy
Wybierz, ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na reklamy. Określ budżet, który planujesz wydawać dziennie lub całkowity, datę rozpoczęcia i zakończenia kampanii; i kiedy chcesz, aby został opublikowany. W zaawansowanych opcjach możesz być bardziej szczegółowy w tym, jak chcesz rozdzielać pieniądze w reklamach.
Utwórz reklamę
Wybierz typ formatu, jaki ma mieć reklama, wpisz tekst i umieść filmy lub obrazy że rozważasz użycie. Podczas tworzenia reklamy obserwuj podgląd, aby zobaczyć, jak będzie wyglądać Twoja reklama dla innych użytkowników.
Gdy reklama jest gotowa, naciśnij Potwierdź przycisk. Gdy Facebook potwierdzi, że reklama jest zgodna z zasadami, kampania zostanie zatwierdzona.
Twórz skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku
- Opublikuj wiele reklam dla różnych odbiorców. Uważnie obserwuj wyniki reklam w swoich kampaniach i trzymaj się ich reklama, która daje lepsze wyniki. Jeśli nie możesz monitorować konta, dodaj administratorów do Facebook Ads.
- Publikuj zdjęcia i filmy z optymalna jakość. To pierwsze wrażenie, jakie użytkownicy mają na temat Twojej marki.
- Użyj Facebook Pixel. To ci pomaga podążać osób, które już widziały Twoją stronę.