WhatsApp zrewolucjonizował sposób komunikacji za pośrednictwem platformy do przesyłania wiadomości. Dziś aplikacja ma ponad dwa miliardy użytkowników, naprawdę skandaliczna postać.
Najlepsza aplikacja do przesyłania wiadomości na świecie została kupiona przez Facebook w 2014 r. i stamtąd wdrożyli różne narzędzia, aby zapewnić lepsze wrażenia wszystkim użytkownikom.
WhatsApp i reklama
Jednak pomimo wszystkich popularność i otwartość z którym ma ta ważna aplikacja, istnieje element, który zaczyna aktywować alarmy u niektórych użytkowników.
Od 2018 roku zaczęła się rozprzestrzeniać plotka, że WhatsApp może zacząć wprowadzać serię zmian na swojej platformie. Wiceprezes tej platformy, Chris Daniels, miał pojawiła się możliwość obecności reklam w interfejsie aplikacji.
Kwestia była kontrowersyjna, choć z czasem się rozproszyła i trafiła pod stół, aż w maju 2019 roku ujawniono, jak zostanie wdrożona.
Jak działa reklama w WhatsApp?
Włączenie reklam na WhatsApp we wszystkich stanach byłby podobny do tego, jak są prezentowane na innych platformach, np. na Instagramie.
Oznacza to, że gdy zobaczysz, że przeglądasz różne pisma, zdjęcia i filmy, które Twoje kontakty przesłały w swoich stanach, okresowo prezentowane będzie okno reklamowe, umożliwiające pominięcie wspomnianej reklamy.
Wdrażanie reklam na WhatsApp
Nadal nie ma dokładnej wiedzy o dacie, od której narzędzie reklamowe zacznie działać w statusach WhatsApp oczekuje się, że nastąpi to w 2020 r.
Jak to się stanie? Poprzez aktualizacje w sklepie z aplikacjami na Twoim smartfonie. Może więc dotrzeć w dowolnym momencie i będziesz zaskoczony, widząc reklamy w tej aplikacji.
Czy można ukryć reklamy?
W obliczu takiej możliwości jest wiele osób, które zaczęły pracować nad znalezieniem sposobu, aby reklamy nie zakłócały działania aplikacji, uznając ją za coś niepotrzebnego.
W ten sposób jest to jedno z pierwszych działań, które należy wziąć pod uwagę, aby uniknąć obecności treści reklamowych w WhatsApp opartych na nie zezwalaj na jego aktualizacjęwyłączając opcję automatycznych aktualizacji, Aby to zrobić w Google Play, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Uzyskaj dostęp do platformy Android „Sklep z aplikacjami”.
- Znajdź menu opcji w lewym górnym rogu ekranu.
- Wejdź do „Sekcji konfiguracji”.
- W sekcji „Ogólne” panelu konfiguracyjnego możesz wyłączyć automatyczną aktualizację swoich aplikacji.
Blokowanie aplikacji: wstępne rozwiązanie
Wdrażanie treści reklamowych w WhatsApp, jak wspomniano powyżej, nie jest jeszcze rzeczywistością. Jednak opcją, którą wielu użytkowników zaczyna rozważać w tej sytuacji, jest ad i blokery reklam.
Sklep z aplikacjami na Twój smartfon, zwłaszcza na Androida. Niektóre z aplikacji, które możesz znaleźć do blokowania reklam w WhatsApp, to:
- AdBlock: To z pewnością najbardziej znany bloker reklam. Szeroko stosowany głównie w komputerach. Jego skuteczność jest niezwykła, a dostępność dla sprzętu mobilnego jest niezbędna.
- Detektor reklam: Ta aplikacja, dostępna na Androida i iOS, jest kolejną z tych, które mają wysoki poziom wydajności, jeśli chodzi o dostarczanie narzędzi ułatwiających przeglądanie stron internetowych, które mają irytujące wyskakujące okienka. Biorąc pod uwagę włączenie treści reklamowych do statusów WhatsApp, może to być również sprzymierzeniec do rozważenia.
- AdFender: Pomimo tego, że jest to płatna aplikacja, jej narzędzia bezsprzecznie zapewniają wysokie standardy prywatności i bezpieczeństwa podczas korzystania z przeglądarki. Z pewnością uzyskasz również ważne korzyści blokując reklamy w WhatsApp.
Wiesz już, co robić?
Panorama sugeruje, że wdrożenie reklam na WhatsApp jest po prostu nieuchronne. Gdy będziesz mieć alternatywy, od Ciebie będzie zależało, którą z nich wypróbujesz.