Musimy to wiedzieć, aby opublikować link w historii profilu, na przykład udostępniając link do profilu konta TikTok na Facebooku. To jest coś, co nie robi się tego w prosty i bezpośredni sposób, ale jest na to sposób. Trzeba też wiedzieć, czym charakteryzują się te publikacje, aby wychodziły one tak, jak tego chcesz, a tym samym pozostawały aktywne przez niezbędny czas zgodnie z gustem lub potrzebą użytkownika.
W tym artykule pokażemy Ci, jak to zrobić, jak sprawić, by post powstał, a także trwał w czasie. Nauczymy Cię, że to też można to zrobić z Androida, iPhone’a lub PC.
Co powinieneś zrobić przed utworzeniem historii linków na Facebooku?
Zanim zaczniesz, powinieneś wiedzieć, że udostępniając linki w historii, nie ma żadnych ograniczeń, aby to zrobić, ale czy jest sposób, aby to osiągnąć poprawnie, czy korzystamy z komputera PC, Androida czy iPhone’a. Musisz skorzystać ze schowka, ponieważ jest to niezbędne do zarządzania informacjami, które zamierzasz udostępnić w tym przypadku link.
Najpierw powinieneś wiedzieć, że w dziale opowiadania możemy publikować treści, ale pamiętaj, że te treści zniknie po 24 godzinach Jeśli został opublikowany, jeśli chcesz, aby Twój udostępniony link nie znikał po opublikowaniu, musisz skonfigurować go jako Wyróżnioną zawartość.
Znajdź i skopiuj do schowka
Teraz powinieneś wiedzieć, czym jest ten schowek i do czego służy to narzędzie. Schowek to pojemność, jaką ma telefon komórkowy z systemem Android lub iPhone lub komputer PC, aby zapisz do pamięci RAM informacje, które zostały wybrane, aby później przekazać je do innego programu lub dowolnego innego miejsca w systemie, w którym chcesz, czyli Kopiuj (Ctrl + c), Wklej (Ctrl + v) lub Wytnij (Ctrl + x).
Schowek jest używany, gdy korzystamy z opcji Kopiuj, Wytnij, wklej, przetłumacz i udostępnij, wybrany obiekt lub tekst i przenieść go do innej aplikacji lub witryny. Istnieją opcje, dzięki którym programy innych firm mogą uzyskać pełniejszy dostęp do schowka, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć wszystko, co wybrałeś, a później.
Jak możesz dodać link do swojej historii na Facebooku?
Aby dodać link do swojej historii, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to wybrać link i zapisać go w schowku za pomocą Kopiuj lub Ctrl + C. Po skopiowaniu linku do schowka przechodzisz do sekcji ściany, w której jest napisane „Co myślisz?” I tutaj dajesz Pasta lub Ctrl + V. Następnie kliknij lub wybierz przycisk „Opublikuj”.
Po opublikowaniu należy przejść do „Profilu” i tu poszukać linku, który właśnie opublikowałeś a następnie wybrać opcję Udostępnij, w tym miejscu opcję podziel się swoją historią, stąd możesz wprowadzać różne modyfikacje, takie jak dodawanie efektów, naklejek, dodawanie tekstu i cokolwiek innego, co chcesz zmodyfikować, a następnie wybierz Udostępnij historię, aby sfinalizować proces, a wybrany link zostanie dodany do Twojej historii.
Jaką alternatywę masz do wykorzystania linków w swoich historiach na Facebooku?
Zawsze szukamy sposobu, aby Zostań z przodu w sposób, w jaki dzielimy się naszymi historiami z innymi. Świetnym narzędziem do osiągnięcia tego celu jest portal społecznościowy Facebook.
Ale mamy więcej opcji, które możemy wykorzystać i ulepszyć wrażenia, i to jest to, że możemy zsynchronizuj swoje konto z innymi sieciami społecznościowymi W ten sposób będziesz mógł udostępniać linki z innych sieci w swoim profilu, a tym samym publikować tę samą historię jednocześnie w jednej i drugiej, a tym samym będziesz w stanie objąć wszystkie dostępne środki, aby to zrobić. Na przykład możesz bez większych problemów udostępniać swoje historie z Instagrama na Facebooku.
Synchronizacja sieci takich jak Instagram, Twitter, Snapchat między innymi z Facebookiem daje nam większy zakres interakcji już po kilku krokach konfiguracyjnych.
Udostępnij to na innych stronach internetowych
Możesz przyciągnąć użytkowników do swojego profilu udostępnianie linku do profilu na tej innej stronie a tym samym osiągnij to, że za pośrednictwem strony internetowej publikacja Twojego produktu lub marki może przyciągnąć więcej wizyt na ścianie wspólnych historii profilu.
Ta alternatywa daje przewagę, ponieważ użytkownicy, którzy nie są blisko nas w sieci można łatwo dotrzeć bez konieczności wyszukiwania specyficzne, aby wymyślić wspólną historię, która może być konkretnym pomysłem, produktem lub wydarzeniem.
Opublikuj post na swoim profilu, a następnie wyślij go do historii
Możemy znaleźć narzędzia ułatwiające życie, takie jak: ułóż post według potrzeb, zgodnie z tym, czego chcesz aby ludzie wchodzili w interakcje, a następnie, aby nie został usunięty w ciągu 24 godzin, możesz go skonfigurować i udostępnić w historii swojej ściany.
Przykładem może być to, że w aplikacji mobilnej robimy zdjęcie, a następnie przed udostępnieniem konfigurujemy, czy chcemy aby post był publiczne lub przyjaciele następnie naciśnij udostępnij, a następnie podziel się swoją historią.
Innym przykładem jest to, że możesz utworzyć i udostępnić post z adresem URL konta na Instagramie, aby zdobyć tam więcej obserwujących. W ten sposób można w prosty i praktyczny sposób skorzystać z tych bezpiecznych narzędzi, ponieważ doprowadzą one do osiągnięcia zamierzonego celu.