Jeśli zastanawiałeś się, jak to zrobić twórz lub projektuj referencje klientów za pomocą Divi w WordPress? Albo dlatego, że chcesz dodać nowe, albo zacząć od zera, tutaj przedstawimy krótkie, ale wyczerpujące wyjaśnienie kroków, które musisz wykonać.
Rekomendacja to sposób na wzbudzenie zaufania w kupującym, ponieważ istnieje po to, aby inne osoby, które są nowe, czuły się bezpiecznie kupując Twoje usługi. Dobry system referencji może ci bardzo pomóc w ocenie, którą dają ci twoi klienci. Ta procedura jest możliwa dzięki WordPress, programowi, który pozwala nam tworzyć bardzo kompletne strony internetowe.
Dlaczego potrzebujesz zaprojektować referencje klientów?
Opinie klientów są kluczowym czynnikiem w każdej sprzedaży usług, ponieważ są one punktem odniesienia dla każdego, kto odwiedza Twoją witrynę po raz pierwszy. Mają również moc generowania dużego ruchu w twoich finansach.
Dlatego między innymi WordPress jest tak przydatny przy tworzeniu stron internetowych, ponieważ oferuje łatwe w użyciu i przydatne narzędzia we wszystkich obszarach, na czas na tworzenie referencji klientówproces jest prosty.
Coś, o czym należy pamiętać, to te referencje muszą być bardzo dobrze napisane i zorientowane na to, czego potrzebujesz jako firma, a to z kolei jest całkowicie autentyczne, dzięki czemu może przekazywać jasny i precyzyjny komunikat.
I w ten sposób Twoja strona internetowa daje tyle pewności siebie, że nie ma zbyt wielu wątpliwości dla tych, którzy patrzą na nią po raz pierwszy. Jeśli połączysz to wszystko z dobrym pozycjonowaniem w sieci, masz wszystko, czego potrzebujesz, aby Twoja witryna była często odwiedzana i że wasza konkurencja jest znacznie ograniczona.
Jak tworzyć referencje klientów za pomocą Divi?
W takim przypadku, aby złożyć referencje, wykorzystamy to, co oferuje nam Divi, po zalogowaniu się na naszej stronie, będziemy musieli przejść do konfiguracji strony.
Tutaj będziemy musieli włączyć Divi, abyśmy otrzymali wszystkie opcje tego uzupełnienia. Dzięki temu możemy dodać kolumnę, facet będzie na tobie polegał, może zajmować całą szerokość ekranu lub być frakcjonowane.
Następnie wybierzemy jeden z modułówDo identyfikacji możemy skorzystać z opcji wysuwanych modułów. Po zaznaczeniu otworzy się menu, w którym możemy dostosować moduł. Tutaj będziemy musieli najpierw skonfigurować tło, które będzie miało nasze świadectwo, dodając obrazy, filmy lub po prostu jednolity kolor. Możemy również mieszać kolory i obrazy, a następnie zmieniać ich położenie i rozmiar w poniższych opcjach.
Dzięki temu możemy przejść do głównej części i kliknąć slajd, tutaj możemy umieścić tytuł, aw kolejnej opcji, napisz cały tekst naszego świadectwa. To kolejny sposób wstawiania tekstu za pomocą Divi, który odbywa się obok slajdu. Gdy to zrobisz, po napisaniu naszego zeznania, możemy umieścić obraz osoby lub ogólny obraz i kliknąć Zapisz.
W jakich kluczowych miejscach powinienem umieszczać utworzone przeze mnie referencje?
Jedną z najważniejszych rzeczy, po przygotowaniu referencji, jest wiedzieć, gdzie je umieścić, ponieważ jeśli są umieszczone bardzo daleko od siebie lub jeśli zawsze znajdują się na dole strony, możliwe jest, że nie będą dobrze widoczne.
Dlatego spróbuj umieścić swoje referencje wykonane z Divi, w witrynach takich jak strona głównana środku strony. Możesz także dodać krótsze referencje w obszarach pomocy lub te, które są przeznaczone do skontaktowania się z Tobą, ale nie nadużywaj tego, ponieważ oglądanie tak wielu opinii w tej samej sekcji może stać się irytujące.
Jeśli Twoja witryna ma strefy dla każdego obszaru, możesz rozpowszechniać referencje w zależności od przypadkuJeśli mówisz o sprzedaży produktu, musisz umieścić te, które są z nim najbardziej związane, tak aby wyglądały jednolicie i stosownie do sytuacji.
Może się również zdarzyć, że masz własną aplikację, więc musisz spróbować umieścić swoje referencje związane z tym, na obszarze specjalnie wyznaczonym do tego celu.