Wiele osób rozpoczęło udaną karierę za pośrednictwem sieci społecznościowych, dzięki ich stałemu i znanemu udziałowi w platformach. Jeśli chcesz również rozpocząć i wzmocnić ten, który już masz, możesz twórz i używaj hashtagów na Twitterze jak trampolina. Tutaj wyjaśnimy, co powinieneś wiedzieć.
Nie możemy zaprzeczyć wielkiej sile, jaką mają sieci społecznościowe w sieciach. Mogą określić trendy i zachęcić wielu do zakupu usługi lub produktu. Z tego powodu są tacy, którzy wykorzystali to w pełni i możesz zrobić to samo za pomocą prostych i dobrze przemyślanych działań.
Masz markę do wypromowania, produkt swojej firmy lub chcesz się wyróżniać i być rozpoznawanym przez innych, możesz skorzystać z hashtagów, aby do niego dotrzeć. Hashtagi to słowa lub frazy bez spacji, poprzedzone znakiem # i łączące wszystkie powiązane tematy.
Dzięki hashtagom możesz wyszukiwać i dołączać do interesujących Cię rozmów, mogą one również zapewnić Ci pożądaną widoczność w sieciach takich jak Facebook, gdzie możesz tworzyć własne frazy, aby rozwijać swój biznes.
Platformy takie jak TikTok umożliwiają zapisywanie hashtagów, recykling lub możliwość zlokalizowania informacji lub filmy, które Cię interesują. Jego użycie jest kluczowe w tej aplikacji, ponieważ pozwala dotrzeć do osób, których nawet nie znasz.
Na Instagramie możesz użyć hashtagu na swoim profilu, aby był bardziej zauważalny niż inne podobne profile, ta sztuczka i inne mogą pomóc Ci mieć wielki wpływ na swoich obserwujących i zmotywować ich do polecania Cię swoim znajomym.
Używanie hashtagów na Twitterze ma pewne podobieństwa z innymi sieciami. Osoba musisz umieścić # przed napisaniem serii słów Klucze. Te słowa spowodują, że platforma będzie je kategoryzować według tematu, a gdy ktoś przeprowadzi powiązane wyszukiwanie, pojawi się utworzony przez Ciebie hashtag.
Musisz pamiętać, że przy wyborze słów kluczowych musisz być bardzo kreatywny, ponieważ jeśli nie będą dobrze przemyślane, umieszczą tweet w miejscu, którego nie będziesz chciał. Ponadto nie należy umieszczać słów takich jak the, the, między innymi, ponieważ przekierują one wiadomość do nieudanego wyszukiwania.
Hashtagi można umieszczać w dowolnym miejscu tweeta co jeśli masz problem z odczytaniem odpowiedzi które generują to samo i potrzebujesz innego rodzaju pomocy, możesz skonsultować się z pomocą techniczną.
Hashtagi mogą pomóc innym osobom dołączać do prowadzonych przez Ciebie rozmów na dany temat i łączyć Cię z tym, co dzieje się wokół Ciebie. Jest to zaleta, jeśli chcesz mieć większą widoczność i chcesz, aby inni widzieli Twoją firmę lub markę.
Dlatego nie należy lekceważyć wpływu, jaki hashtagi mają na wzmocnienie Cię w cyfrowym świecie. Co więcej, powinieneś wiedzieć, że każda sieć społecznościowa ma dominujących odbiorców lub wyróżniający cel.
Na przykład TikTok ma większość młodej populacji którzy przesyłają śmieszne filmy lub proponują wyzwania. Nie oznacza to, że nie możesz przesyłać materiałów innych niż ten temat lub że nie możesz tam zrobić kariery, ale raczej, że to właśnie zobaczysz.
Z drugiej strony Facebook lub Instagram mają młodych dorosłych odbiorców, którzy chcą się bawić i dowiedzieć się, co się wokół nich dzieje, za pomocą wiadomości lub oglądając samouczki na dany temat.
Ze swojej strony Twitter ma specjalną funkcję, która polega na tym, że wielu przedsiębiorców obserwuje tę platformę, aby dowiedzieć się o nowych przedsięwzięciach. To może być ratownik, którego szukasz.
Pomyśl o odbiorcach, na których chcesz wpłynąć
Przed utworzeniem hashtagu musisz być dobrym marketerem i nie myśleć o tym, jak chciałbyś coś, ale jak Twoi odbiorcy chcieliby coś znaleźć. Oznacza to, że tworząc słowa kluczowe, musisz postawić się w sytuacji nieznajomego, który inicjuje wyszukiwanie. Co powinieneś zrobić, aby trafił na swój hashtag? Wybierając słowa, musisz jasno określić markę lub motyw
Coś, co może ci pomóc, to skorzystanie z karty Eksploruj i sprawdzenie, czy wybrana fraza nie była ostatnio użyta w innym polu, aby ludzie jej nie pomylili.
Możesz także wyostrzyć swój hashtag, przeszukując w eksploratorze najnowsze trendy, które przypominają Twoją markę, zapewniając w ten sposób jej widoczność. Kolejna rzecz, która może ci pomóc jest zapisanie wszystkich słów wielkimi literami, ponieważ ułatwia czytanie i sprawia, że jest jeszcze bardziej efektowny.
miejsce, w którym jesteś
Jak wyjaśniliśmy wcześniej, wiele firm ma oko na Twittera, ponieważ około 25% decyzji o zakupie danej osoby opiera się na udziale marki w ich kulturze.
I to na tej platformie osiąga się ważny udział w rozmowach kulturalnych. Bo, jeśli weźmiesz udział w tych rozmowach zwiększysz szanse na zakup.
Co powinieneś zrobić, aby móc umieścić hashtag w swoim poście na Twitterze?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, hashtagi mogą znajdować się w dowolnym miejscu tweeta, więc nie powinieneś używać znaków interpunkcyjnych ani spacji między wyrazami. Poza tym musisz upewnij się, że Twoje konto jest publiczne tak, że gdy dana osoba przeprowadza wyszukiwanie, Twój hashtag może pojawić się wśród wyników.
Jak korzystać z zewnętrznych narzędzi do monitorowania aktywności i interakcji z hashtagiem?
Istnieją zewnętrzne aplikacje, które możesz pobrać w dowolnym wirtualnym sklepie, aby kontrolować swoją obecność na platformie. Aby z nich skorzystać, oprócz zainstalowania na swoim urządzeniu, musisz podać swoje dane osobowe, aby aplikacja mogła uzyskać dostęp do Twojego konta. Następnie możesz utworzyć kolumnę, aby sprawdzić interakcje, które generują hashtagi.