Sposób reklamy ulegał ciągłym zmianom dzięki postępowi technologicznemu. Jest coraz więcej kanałów do tworzenia i projektowania treści cyfrowych, które są używane jako pliki strategie marketingowe.
Sieci społecznościowe są idealnym miejscem do zakładania firm, które tego szukają zwiększyć sprzedaż. Twitter, Facebook i Instagram są pozycjonowane jako najlepsze miejsca do promowania Twojej marki lub firmy. Jednak WhatsApp nie był daleko w tyle za wejściem do świata marketingu w wyrafinowany i elegancki sposób.
WhatsApp Business
Pomimo faktu, że WhatsApp narodził się jako aplikacja do przesyłania wiadomości tekstowych między ludźmi, zaimplementował narzędzia, które były używane do ujawnianie treści reklamowych, które stopniowo stawałyby się bardziej powszechne w komunikacji między ludźmi a firmami.
Później stała potrzeba utrzymywania bezpośredniej komunikacji z firmą lub marką w celu zadawania pytań o dostępność produktów lub usług, budżet i zamówienia, spowodowała, że w 2017 roku uruchomiono platformę WhatsApp Business.
Czym różni się WhatsApp Business?
Ta modalność WhatsApp jest idealna dla małych i średnich firm, utrzymując narzędzia organizacyjne i serwisowe, aby zapewnić klientom lepszą obsługę.
Funkcjonalność jest praktycznie identyczna jak w WhatsApp Messenger, wprowadzając różnicę w niektórych konkretnych narzędziach, takich jak:
- Personalizacja: Tryb biznesowy najpopularniejszej aplikacji do przesyłania wiadomości na świecie żąda pewnej ilości informacji, aby klienci mieli dokładniejszą wiedzę na temat Twojej marki lub firmy: lokalizacji, prowadzonej działalności, adresu e-mail i strony internetowej.
- Natychmiastowa uwaga: Zawiera narzędzia, które pozwolą Ci szybko odpowiedzieć klientom, gdy tylko spróbują się z Tobą skontaktować, nawet jeśli nie ma możliwości ich obsługi. Automatyzację przekazu można również dostosować, więc w najbardziej osobliwy sposób możesz poinformować osoby, które próbują skontaktować się z firmą, że wkrótce się nimi zajmiemy.
- Współczynnik statystyk: Masz możliwość przeprowadzenia analizy uwagi dzięki statystykom wiadomości otrzymanych, wysłanych, dostarczonych i odczytanych.
Zalety WhatsApp Business
Że Twoje portfolio klientów może mieć numer kontaktowy Dzięki firmie komunikacja jest skuteczniejsza i bliższa niż za pośrednictwem jakiejkolwiek innej sieci społecznościowej. Co już jest ogromną zaletą.
- Twoje kontakty (klienci) będą mogli od razu dowiedzieć się więcej o ofertach lub nowościach, które firma udostępnia, a także o rabatach i promocjach.
- Główne sposoby rozpowszechniania dotyczące przeprowadzania loterii fantowych.
- Wydajność i organizacja dla zamówień żądanych przez klientów.
Reklama w Internecie
Wykorzystaj w pełni każde z dostępnych narzędzi i opcji, aby stworzyć atrakcyjną i oryginalną kampanię reklamową online.
- Zdjęcie profilowe: Będzie to prezentacja Twojej firmy na platformie, dlatego warto zadbać o to, aby była efektowna, bez zbytniego obciążenia i łatwo rozpoznawalna.
- Emoji: Elementy te wnoszą pozytywne odczucia do spersonalizowanych wiadomości, umożliwiając szybką odpowiedź, dając klientowi większe poczucie pewności i bezpieczeństwa podczas nawiązywania kontaktu z firmą.
- stan: Najszybszym sposobem promowania nowych produktów, usług i promocji jest publikowanie ich za pomocą tego narzędzia.
- Dyfuzja: Lista dystrybucyjna może być doskonałym narzędziem do wykorzystania jako rodzaj komunikacji, dzięki której można ogłaszać zmiany w harmonogramach obsługi klienta, promocjach i nowych dostępnych usługach.
- Publikacje według czasu: Zawsze ważne jest, aby tworzyć obrazy z wiadomościami zgodnie ze świętami. Daty te można również wykorzystać do uruchomienia promocji lub loterii, aby zwiększyć komunikację z klientami, generując również znaczny wzrost sprzedaży.
Uzupełnij inne aplikacje
W oparciu o system operacyjny, z którego możesz korzystać w telefonie komórkowym lub komputerze, możesz korzystać z innych aplikacji do tworzenia treści reklamowych, zwłaszcza aplikacji związanych z obrazami i filmami, które byłyby do tego idealne.