Facebook jest jedną z najpopularniejszych sieci społecznościowych na świecie i ma zasięg ogólnoświatowy. Oprócz utrzymywania kontaktu z innymi ludźmi jest potężny narzędzie dla małych i dużych firm do promowania swoich biznesów. Dowiedz się, jak reklamować się na Facebooku bezpłatnie lub za opłatą.
Korzyści z używania Facebooka do promowania Twojej firmy
- Uzyskaj globalny zasięg, że Twoi klienci nie tylko pochodzą z Twojej miejscowości, ale także że możesz pozyskiwać nowych klientów z dowolnego miejsca na świecie.
- Dotrzyj do określonej grupy odbiorców. Wiedząc, jaki jest profil klientów, którzy zazwyczaj konsumują Twoje produkty lub usługi, uzyskasz odpowiednich klientów dla Twojej marki.
- Twórz wysokiej jakości treści, które pozwolą Ci zatrzymać klientów. Zamiast mieć konsumenta, który raz użył Twojego produktu, lepiej mieć klientów, którzy są gotowi zapłacić za wartość Twojej marki.
Jak reklamować się na Facebooku
Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes i mieć dotrzeć regionalnie lub globalnie do Facebooka to właściwa sieć społecznościowa. Możesz przyciągnąć nowych klientów, dodając niektóre działania na Facebooku do swojego programu reklamowego, a nawet przekierowując ich do swojej witryny.
Bezpłatna reklama na Facebooku
Utwórz stronę na Facebooku. Ze swojego osobistego profilu możesz utworzyć stronę na Facebooku, która będzie powiązana z Twoją firmą. Musisz stworzyć optymalny profil firmy, który będzie atrakcyjny dla klientów.
Umieść dobrej jakości profil i zdjęcie na okładkę, które jasno określa, czym jest Twoja marka. Co więcej, dołącz linki do swojej strony lub adresu e-mail aby mogli się z Tobą skontaktować.
Ważne jest, aby strona mają treści, które dodają pewnej wartości użytkownikom. Dodawaj posty, obrazy, filmy i artykuły, które przyciągają uwagę i przyciągają uwagę. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić podczas tworzenia i konfigurowania swojej strony, jest zaproszenie znajomych do „rozpowszechniania informacji” i promowania Twojej firmy.
Zaproś swoich klientów. Jeśli Twoja firma istnieje na rynku od jakiegoś czasu, prawdopodobnie będziesz mieć gdzieś zarejestrowane dane kontaktowe. Jeśli tak jest w Twoim przypadku, zaproś ich do polubienia Twojej strony na Facebooku.
Są już Twoimi częstymi klientami i mają wcześniejsze doświadczenia z marką. Jeśli chcesz pójść trochę dalej zaproś ich do oceny Twojej firmy generować wiarygodność dla innych użytkowników i chcą cię zatrudnić.
Promuj swoją firmę offline. Reklamy offline są ograniczone tylko do Twojej miejscowości, ale jest to dobra okazja do nagłośnienia Twojej marki. Dodaj nazwę swojej strony do wizytówek swojej firmy lub materiałów reklamowych, takich jak ulotki.
Dodaj przyciski mediów społecznościowych do swojej witryny. Twórz wartościowe treści w swojej witrynie i dodawaj przyciski mediów społecznościowych, aby użytkownicy mogli udostępniać treści na Facebooku. Istnieją nawet wtyczki, które umożliwiają dodawanie treści z Facebooka lub osadzanie sekcji komentarzy na stronie.
Dołącz do grup, które Cię interesują. Zaletą grup jest to, że mają odbiorców zainteresowanych określonym tematem. Dołącz do grup z tematami związanymi z Twoją niszą i dziel się informacjami. Musisz uważać na sposób udostępniania informacji, ponieważ Facebook może zaklasyfikować Twoje treści jako spam.
Płatna reklama na Facebooku (Facebook Ads)
Jest to najbardziej bezpośrednia forma reklamy promująca i nagłaśniająca Twój biznes. Utwórz atrakcyjną reklamę dla określonej grupy użytkowników na Facebooku i skup się na oczekiwaniu na wyniki.
Należy dodawać tylko obrazy dobrej jakości lub filmy, które definiują Twoją firmę. Najlepsze w tej metodzie jest to, że sam wybierasz, do której konkretnej grupy ludzi chcesz dotrzeć, co zwiększa możliwość znalezienia większego odsetka klientów.
Jest to bardzo łatwe do zrobienia i wystarczy, że zainwestujesz pieniądze w kampanie. Ważne jest to, że masz usuń wiadomość, którą chcesz przekazaćW jaki sposób chcesz to przekazać i komu chcesz, aby dotarła, aby kampania była skuteczna.