Instagram jest znany na całym świecie jako królowa wszystkich sieci społecznościowych do publikacji i interakcji za pomocą obrazów. Jego popularność szybko wzrosła dzięki szerokiemu katalogowi efektów i filtrów na zdjęciach, które są bardzo przyjemne dla użytkowników, a do pewnego stopnia stały się nawet legendarne dla tych, którzy chcą zostać fotografami. Chociaż są różne, mogą dobrze ze sobą współpracować, więc nauczymy się, jak publikować zdjęcia z Instagrama na Facebooku w tym samym czasie, dołączając do dwóch najczęściej używanych sieci społecznościowych na całym świecie.
Są to jednak różne sieci społecznościowe nie uniemożliwia udostępniania treści w innych sieciach społecznościowych. Facebook i Instagram umożliwiają łączenie sieci w celu udostępniania tych samych treści użytkownika na obu stronach. Mając to na uwadze, stworzyliśmy poniższy przewodnik, w którym dowiesz się, jak połączyć te dwie sieci społecznościowe i lepiej zarządzać swoimi treściami.
Dzieje się tak zarówno w celach zarobkowych, jak i po prostu w celu podzielenia się swoimi doświadczeniami. A co najlepsze, będzie to tzw szybki i łatwy do naśladowania przewodnik.
Synchronizuj Instagram z Facebookiem
Aby opublikować te wyjątkowe zdjęcia, które otrzymaliśmy z różnymi efektami na Instagramie, musimy zsynchronizować sieci społecznościowe. Aby to zrobić, musimy wejść na Instagram, nacisnąć symbol, który wygląda jak sylwetka osoby, który znajduje się w prawym dolnym rogu. Następnie w symbol trzech kropek w prawym górnym rogu, abyśmy mogli uzyskać dostęp do ustawień osobistych.
Połącz sieci społecznościowe Instagram i Facebook
W konfiguracji spośród opcji wybierzemy „połączone konta”. W ten sposób informujemy Instagram, że zamieszczając zdjęcie, film lub treść, zostaną one jednocześnie udostępnione na Facebooku. W tym przypadku Możemy dostosować, jeśli chcemy, aby wszystkie treści przesłane na Instagram zostały opublikowane lub chcemy, aby przesłane zostało tylko określone zdjęcie lub film.
Możesz dodać kilka kont i kilka sieci społecznościowych jednocześnie, w taki sposób, abyś mógł jednocześnie zachować kontrolę nad kilkoma kontami i ich zawartością, jeśli od tego zależy Twoja praca. To najlepszy sposób na utrzymanie aktywności kilku sieci społecznościowych bez konieczności przesyłania publikacji jedna po drugiej do każdej z nich.
Łączenie Instagrama i Facebooka
Po uzyskaniu listy zsynchronizowanych kont, w tym przypadku Facebook. Wybieramy tę sieć społecznościową. Poczekamy kilka sekund, aż obie sieci społecznościowe zakończą łączenie. Następnie poprosi o potwierdzenie połącz konto na Instagramie z Facebookiem. Jeśli się zgadzasz, kliknij akceptuj, a konta zostaną zsynchronizowane.
To bardzo przydatna opcja dla sklepów internetowych lub tych, które oferują produkty i usługi na Instagramie, ale mają też konto na Facebooku. Łącząc je, będą mogli wykonywać bardziej zautomatyzowaną i wydajną pracę jeśli chodzi o utrzymywanie różnych sieci społecznościowych w ciągłej aktywności.
Publikuj zdjęcia na Instagramie i Facebooku jednocześnie
Gdy oba konta są zsynchronizowane, możliwa jest publikacja zdjęć na głównym światowym portalu społecznościowym Facebook. Aby to zrobić, po prostu wchodzimy na Instagram i postępujemy zgodnie z instrukcjami, aby zrobić zdjęcie. Podczas wypełniania opisu zdjęcia musimy zaznaczyć opcję Facebook i przesłać je.
Łączenie sieci jako strategia marketingowa
W związku z powyższym link jest więcej niż łatwym sposobem na utrzymanie aktywności w różnych sieciach społecznościowych, w tym przypadku na Instagramie i Facebooku, które są dwoma najczęściej używanymi sieciami społecznościowymi na świecie. biorąc pod uwagę rozwój nowoczesnej reklamy Małe i średnie firmy entuzjastycznie stawiają na te media, aby reklamować swoje produkty i usługi.
Jest to więc znacznie więcej niż sposób udostępniania danych osobowych, może to być narzędzie do nanoszenia treści dedykowanej do sprzedaży.
zalecenia
- Jeśli nie zaznaczymy tej opcji, Zdjęcie nie zostanie opublikowane na Facebooku.
- Upewnij się, że konta są prawidłowo zablokowane.
- Ta sama treść nie zawsze jest dobra dla każdej sieci społecznościowej. Gdy przesyłasz filmy na Instagram, mogą wyglądać dobrze, ale na Facebooku nie uzyskasz takiego samego rezultatu. Przegląd i upewnij się, że chcesz przesłać zawartość we właściwe miejsce.