Jeśli chcesz, aby Twoja obecność społeczna była stała, naucz się jak publikować i planować tweety za pomocą narzędzia TweetDeck.
W erze cyfrowej ważne jest, aby zachować obecność i znać narzędzia do zarządzania sieciami społecznościowymi, zwłaszcza jeśli masz firmę lub firmę lub jesteś twórcą treści. Taka obecność umożliwia większą ekspozycję produktu lub treści, ponieważ więcej osób korzysta z Internetu niż w przypadku tradycyjnych kanałów.
W ten sposób, Świergot Jest to jedna z najbardziej odpowiednich sieci, obecnie posiadająca szacunkowo 300 milionów użytkowników. Ale aby Twoja obecność na Twitterze była naprawdę skuteczna, musi być stała, podobnie jak interakcja z innymi użytkownikami.
Ale jest to coś, co może stać się nieco trudne, gdy w tej chwili nie możesz połączyć się z twoimi sieciami. W tym celu istnieją narzędzia do zarządzania siecią, które mogą ułatwić pracę w tym zakresie i są naprawdę przydatne w optymalizacji czasu.
Jedną z tych aplikacji jest TweetDeck. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi i jak możesz to wykorzystać na swoją korzyść.
Co to jest TweetDeck?
Jest to aplikacja uruchomiona w 2008 roku, która umożliwia zarządzanie jednym lub kilkoma kontami na Twitterze, publikowanie i planowanie tweetów. Ponadto pozwala zobaczyć powiadomienia, wzmianki lub Wiadomości DM kilku kont w tym samym interfejsie, co jest idealne, jeśli obsługujesz wiele profili.
Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kontami z tej samej aplikacji możesz zminimalizować czas odpowiedzi kanału, poprawiając interakcję z publicznością. Ta platforma łatwa obsługa ma na celu optymalizację funkcje Community Managera, pozwalając Ci zaoszczędzić czas i śledzić aktualności.
Ponadto oferuje możliwość łatwej i natychmiastowej interakcji ze wszystkimi kontami powiązanymi z aplikacją. I zaplanuj treść każdego z nich, określając najbardziej dogodny dzień i godzinę publikacji dla każdego przypadku.
Jak używać TweetDeck do publikowania i planowania tweetów?
Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, jest dostęp do witryny TweetDeck, tweetdeck.twitter.com. i uzyskiwać dostęp za pomocą danych z Twittera. Jeśli już rozpocząłeś sesję na Twitterze w swojej przeglądarce, nie musisz robić tego ponownie na stronie TweetDeck, otworzy się ona automatycznie.
Jeśli używasz dwóch lub więcej kont na Twitterze, możesz dodaj je do TweetDeck. Kliknij symbol w kształcie koła zębatego w lewym menu. Na wyświetlonej liście wybierz opcję Ustawienia, a następnie Konta. Następnie znajdź i naciśnij przycisk Dodaj konto na Twitterze.
Teraz musisz uzyskać dostęp do danych dodatkowego konta, które chcesz dodać, nazwy użytkownika i hasła, naciśnij przycisk Autoryzuj aplikację, aby zakończyć. Gdy wszystkie konta zostaną zsynchronizowane z TweetDeck możesz rozpocząć planowanie tweetów, które chcesz. Musisz przejść na początek i nacisnąć Nowy tweet.
Następnie wybierz konto, z którego chcesz publikować, klikając je. W wyskakującym okienku napisz swój tweet. Jeśli chcesz dodać zdjęcie do swojej publikacji, naciśnij przycisk Dodaj obrazy, wybierz to, które chcesz umieścić na swoim komputerze i prześlij je.
Teraz musisz kliknąć przycisk Zaplanuj tweet, który zobaczysz pod przyciskiem Dodaj obrazy, i wybierz żądany dzień i godzinę. Gdy będziesz zadowolony, naciśnij przycisk Tweet w (wybranej dacie), aby zapisać wszystkie ustawienia, będziesz musiał tylko poczekać na moment publikacja.
Jeśli w dowolnym momencie chcesz edytować ten harmonogram, wystarczy ponownie wejść na stronę TweetDeck i wybrać konto, które chcesz edytować.
Kliknij przycisk Dodaj kolumnę znajdujący się na lewym pasku bocznym. Wybierz Zaplanowane na ekranie, który pojawi się poniżej.
Zobaczysz nową kolumnę, w której wszystkie pliki zaplanowane tweety. Stamtąd możesz je edytować lub usuwać, naciskając przyciski, które pojawiają się na każdym tweecie. W niektórych przypadkach szukamy sposobu na stylizację naszych publikacji, Canva to świetna opcja, której możesz się nauczyć, czytając ten artykuł.