Na początku Facebook został zaprojektowany jako platforma umożliwiająca interakcję między ludźmi z różnych miejsc, a także pozwalająca w pewien sposób łączyć się z ludźmi z innych krajów. Jednak z biegiem lat platforma ta przejęła inicjatywę, aby przejąć władzę aktualizować i oferować lepsze usługi za interakcję między użytkownikami, którzy są jej częścią.
Z drugiej strony platforma ta nie tylko umożliwiła komunikację i interakcję między użytkownikami, ale także podjęła inicjatywę, aby umożliwić im przedsiębiorcy cyfrowi i którzy mogą mieć większą publiczność dla każdego z obserwujących. Teraz ważne jest, aby każdego dnia mieć zapis z nowymi strategiami, aby każdy z obserwujących mógł nadal wchodzić w interakcje z oferowanymi treściami.
Jakie czynniki uniemożliwiają zwiększenie interakcji Twoich fanów na Facebooku?
Wielu użytkowników Facebooka, którzy mają stronę na tej platformie, było w stanie zaobserwować, że pojawiły się różne zmiany i które widzieli wpłynęło na interakcje fanów lub obserwujących które śledzą konta biznesowe, blogi i tak dalej.
W dzisiejszych czasach można zaobserwować, że interakcje fanów ze stronami na Facebooku zmniejszyły się w dekadencki sposób, ale ma to powód i dla wielu z tych, którzy są właścicielami tych stron, było to trudne do zrozumienia i to nic więcej niż algorytm Facebooka, co zapobiega występowaniu interakcji.
Podobnie ten czynnik odpowiada za to, że jeśli masz stronę na Facebooku i zauważasz, że fani nie wchodzą w interakcję, to właśnie z tego powodu. Teraz Facebook nieustannie wprowadza zmiany, które mają służyć dobru każdego użytkownika. Wśród wprowadzonych zmian jest wyznaczanie standardów reklamowych i treści, które zostały ulepszone.
Jednak ta wielka zmiana została ujawniona w 2018 roku, kiedy twórcy Facebooka uznali, że rodzaj promowanych treści byłby lepszy, co nie zostało zbyt dobrze przyjęte, ponieważ w dużej mierze wpłynęło na aktywność każdej z marek tej platformy. Podobnie to, co zrobił ten nowy algorytm, wpłynęło na interakcje stron z fanami i wpłynęło na zakres publikacji, ponieważ nowa metodologia decydowała o tym, które publikacje zobaczą użytkowników i w jakiej kolejności.
Czynnikiem, który uniemożliwił interakcję między fanami a Twoimi publikacjami, był ten nowy algorytm, a zatem konieczne będzie wdrożenie nowych strategii, aby móc przetrwać na tej platformie i nadal rozwijać się wraz z rodzajem dostępnych treści. udział.
Jak możesz zwiększyć udział swoich obserwujących na Facebooku?
Sieci społecznościowe od czasu ich pojawienia się są wykorzystywane jako platforma do promowania marketingu cyfrowego i reklamy, gdzie wszyscy użytkownicy postrzegają je jako narzędzie pomagające zwiększyć sprzedaż. Teraz Facebook został przyjęty jako platforma do podjęcia, co pozwoliło jego użytkownikom na zrealizuj swoje marzenie o cyfrowym biznesie. Jednak z biegiem lat widać było, że znacznie trudniej jest mieć lepszy udział z obserwującymi.
Z tego powodu bardzo ważne jest, aby móc wdrażać strategie, które pozwalają nam dalej rozwijać się na tej platformie, ale przede wszystkim tworzyć strategie, aby było lepszy udział obserwujących na stronach, od tego będzie zależał sukces strony na tej platformie.
Podobnie, to, co odnosimy do interakcji lub udziału obserwujących, to liczba „Lubię cię”, komentarze i inne opcje, które są oferowane na stronach, aby obserwujący mogli uczestniczyć. Teraz możesz wdrożyć niektóre strategie, takie jak ciągłe publikowanie, przeprowadzanie ankiet, sesje pytań i odpowiedzi, uczestniczenie w odpowiedziach na komentarze.
Dołącz przycisk „Lubię to”
Jedną z najlepszych strategii, które można zastosować, aby obserwujący mieli lepszy udział w Twojej witrynie, jest umieszczenie przycisku „Lubię to” podczas konfigurowania witryny. Podobnie, z włączeniem tego przycisku będzie to znacznie łatwiejsze dla ludzi szybsi fani Twojej witryny i że jest znacznie częściej odwiedzany. Ponadto tego przycisku nie może zabraknąć, w przeciwnym razie Twoja strona nie miałaby sensu.
Przetestuj blokadę społecznościową
Dowód społeczny Locke’a dotyczy strategii, w której plik o dużej wartości jest ukryty w tworzonej publikacji i ma imponujący film lub link, dzięki któremu można go pobrać i obejrzeć. Będzie to jednak w zamian za użytkownika dałem mu „Lubię to”.
Ta strategia działa bardzo dobrze, gdy jest wykonana w najlepszy sposób, to znaczy, jeśli zamierzasz ją wdrożyć, powinna być umiarkowanie, a nie przesadnie.
Rób prezenty i kursy
Jedną z najlepszych strategii zwiększania liczby fanów lub obserwujących na swojej stronie internetowej jest prowadzenie konkursów i kursów, które pozwalają obserwującym wchodzić w interakcję z Twoimi postami. Dodatkowo wielu przedsiębiorców prowadzi tego typu działania, aby strona szybko się rozwijała.