Strony na Facebooku okazują się bardzo przydatne do promowania niektórych produktów lub oferowania niektórych usług. Z mediami społecznościowymi może być osiągnięty duży tłum niezależnie od kraju, w którym mieszkają. Dlatego dziś zdecydowana większość ludzi otwiera stronę na Facebooku, aby zarobić więcej pieniędzy na sprzedaży swoich produktów.
Na stronach na Facebooku możesz publikować historie, które są bardzo przydatne do promowania niektórych rzeczy. Następnie pokażemy Ci jak prześlij historię na swoją stronę na Facebooku i jakie rzeczy powinieneś śledzić lub brać pod uwagę podczas tworzenia historii na swojej stronie na Facebooku. Tego rodzaju rzeczy pomogą Ci bez problemu zwiększyć popularność Twojej strony na Facebooku.
Jakie są korzyści z udostępniania historii na mojej stronie na Facebooku?
Publikowanie historii na stronie na Facebooku daje bardzo dobre rezultaty pod każdym względem. Gdyby tak nie było, nikt by nie publikował historie na facebooku. Jeśli nie zauważyłeś, strony na Facebooku regularnie dodają historie prawie każdego dnia w roku. Zobaczmy teraz, jakie są wszystkie zalety publikowania artykułów na stronie na Facebooku.
Humanizuj markę
Kiedy marki są humanizowane, ludzie czują się bardziej komfortowo z tym, komu sprzedają produkt. Jeśli stworzysz tego typu krawat, Twoja sprzedaż będzie znacznie łatwiejsza niż wcześniej i widzowie będą mogli Cię poznać i dowiedz się, jakim jesteś człowiekiem.
Udostępnij stałą treść
Konsekwencja podczas dzielenia się szczegółowymi historiami na temat dowolnego rodzaju produktu marki pomaga ludziom być bardziej poinformowanym podczas kupowania czegoś. Jedną z największych rzeczy, których nienawidzą ludzie, którzy kupują produkty nie znając absolutnie żadnych szczegółów z artykułu. Jeśli więc udostępnisz treści marki, które dotyczą pewnych szczegółów, sprzedaż będzie znacznie łatwiejsza.
Interakcja z obserwującymi
Interakcja z obserwującymi też bardzo ważne jest ułatwienie sprzedaży. Niektórzy kupujący lubią nawiązywać więź z ludźmi, którzy sprzedają produkty, aby sprawdzić, czy można bezpiecznie dokonać u nich zakupu. Ponadto w ten sposób możesz również rozszerzyć swój krąg przyjaźni. Jedną z rzeczy, które najbardziej zwiększają sprzedaż, jest odkrycie, że klient ma gusta bardzo podobne do Twojego.
Dotrzyj do większej liczby odbiorców
Automatycznie, poprzez interakcję z kupującymi lub obserwującymi stronę, będzie im łatwiej reagować na treść i lepiej zrozumieć każdą z rzeczy, które są przesyłane na stronę. Szczególnie jeśli Twoja strona na Facebooku ma sprzedawać produkty, możesz nauczyć się korzystać z Facebook Market place, czyli sklepu internetowego platformy.
Kolejna rzecz, która bardzo ci pomoże połącz się z obserwującymi stronę, jest tworzenie czatów grupowych na Messengerze. Dzięki tym czatom grupowym będziesz mógł komunikować się z ludźmi o wydarzeniu, ofercie lub jakimkolwiek upodobaniu.
Jakie kroki muszę podjąć, aby przesłać historię na moją stronę na Facebooku?
Platforma Facebook pozwala przesyłać historie na jednej stronie niezależnie od urządzenia, z którego uzyskujesz dostęp. Poniżej pokażemy szczegółowo kroki, jakie należy podjąć, aby przesłać historię na stronę na Facebooku. Za pomocą komputera lub telefonu komórkowego z pobraną aplikacją Facebook.
Z komputera PC
Zdecydowana większość osób, które mają komputer w domu, nadal ma system operacyjny Windows 7. Dla tego systemu operacyjnego nie ma aplikacji, a raczej programu na Facebooka, tak samo jak Windows 10. Dlatego będziesz musiał wejdź na stronę na Facebooku z oficjalnej strony internetowej.
Po wejściu na oficjalną stronę internetową wprowadź swój adres e-mail i hasło, aby się zalogować. Będąc tam na stronie głównej, poszukaj opcji o nazwie „Utwórz historię”. Wchodząc w „Utwórz historię” zdecydujesz, czy chcesz dodać zdjęcie, czy tylko utworzysz historię z tekstem. Wreszcie, dostosuj treści, które zamierzasz przesłać i kliknij opcję „Opublikuj”.
W aplikacji Facebook
Proces dla opublikuj historię na Facebooku korzystanie z telefonu z aplikacją okazuje się nieco podobne do komputerów. Wystarczy otworzyć aplikację, zalogować się, jeśli nie jest uruchomiona i nacisnąć opcję „Dodaj historię”.
W polu „Dodaj historię” wybierz rodzaj historii, którą chcesz przesłać. Jeśli tylko tekst, zdjęcie lub film. Wybierz to, co lubisz najbardziej, dostosuj wszystkie szczegóły i opublikuj w prasie.
Jakimi wskazówkami powinienem się kierować podczas tworzenia historii na moją stronę na Facebooku?
Są pewne rzeczy, o których możesz pamiętać podczas przesyłania historii na swojej stronie na Facebooku. Dzięki tym rzeczom Twoja marka zyska na sile i będzie coraz bardziej popularna. Zobaczmy, jakie dwie rzeczy możesz dodać do swoich historii podczas ich tworzenia:
Skorzystaj z różnych formatów
Aplikacja Facebook umożliwia przesyłanie rzeczy w różnych formatach, takich jak obrazy, tekst, filmy i muzyka. Z każdej z tych rzeczy powinieneś korzystać jak najwięcej aby dotrzeć do większej liczby osób. Aby dowiedzieć się, czy rzeczy, które próbujesz opublikować, działają na Ciebie, możesz wyszukać osoby, które widziały Twoje historie na Facebooku.
Dodaj muzykę, emotikony itp.
Facebook umożliwia także dodawanie emotikonów, muzyki, naklejek, lokalizacji i etykiet. W inny sposób, kiedy mają coś takiego w poście lub historii, stają się bardziej atrakcyjni dla ludzi. Z tego powodu zalecamy dodanie go do swoich historii.