Gmail oferuje wiele usług, po prostu otwierając w nich konto e-mail. Za pomocą tego konta e-mail możesz wysyłać wiadomości i załączone dokumenty do kogo tylko chcesz mieć adres e-mail tej osoby.
Ale z Gmaila możesz zrobić więcej niż tylko wysyłać e-maile, stąd możesz również organizować spotkania. Z tego powodu pokażemy Ci, jak możesz zaplanuj i wyślij zaproszenia z tego spotkania Gmail.
Co powinieneś zrobić, aby utworzyć swoje pierwsze spotkanie na swoim koncie Gmail?
Jeśli nie masz doświadczenia w korzystaniu ze spotkań z Gmaila, musisz wiedzieć kilka rzeczy, które musisz zrobić wcześniej zorganizuj swoje pierwsze spotkanie. Dlatego zalecamy, abyś został tutaj i zobaczył, o co chodzi.
Planowanie spotkań
To, co możesz zrobić, aby zorganizować spotkanie z Gmaila, to zaplanować spotkania, które zamierzasz przeprowadzić. Do tego musisz otwórz na komputerze lub telefonie komórkowym Kalendarz Google. Tutaj musisz wybrać datę, w której chcesz odbyć to spotkanie.
Teraz, po zaznaczeniu daty, klikniesz „+ Utwórz”. Tutaj pojawi się opcja o nazwie „Wydarzenie”. Naciskając go będziesz musiał dokonać odpowiednich zmian jak wybór czasu trwania spotkania, miejsca, kolor, a nawet opis.
Będziesz także mógł dodać gości do tego wydarzenia, będziesz musiał tylko dodać imiona osób, które chcesz być na tym wydarzeniu w prawym pasku sekcji „Goście”. Zatem goście zostaną powiadomieni a w dniu wydarzenia otrzymają powiadomienie przypominające im, że muszą uczestniczyć w spotkaniu.
Jak zaprosić więcej osób na swoje spotkania w Gmailu?
Wiedząc, jak dodać spotkanie do swojego kalendarza w kalendarzu Google, zechcesz również wiesz jak zaprosić więcej osób aby to spotkanie było znane najbliższym Tobie.
Poprzez link z zaproszeniem
Podczas tworzenia tego wydarzenia masz możliwość dodania opcji dołączenia do tego spotkania z Google Meet. To jedyny sposób, aby zdobądź link z zaproszeniem na to spotkanie. Dzięki temu sposobowi zapraszania będziesz mógł dodać do 100 osób więcej, aby dołączyć z Google Meet.
Gdy edytujesz wydarzenie w kalendarzu, zobaczysz sekcję „Dołącz przez Google Meet”. Tutaj będzie link do spotkania które możesz pobrać i skopiować do wiadomości dowolnego typu i wysłać do osób, które chcesz wziąć udział w tym wydarzeniu Gmaila.
Z poczty Gmail
Aby zaprosić kogokolwiek na spotkanie z Gmaila, musisz to zrobić. W edycji tego wydarzenia możesz zaprosić wszystkie osoby chcesz z Gmaila. Aby to zrobić, musisz mieć e-maile osób, które zaprosisz.
Tylko zamierzasz napisać pocztę w pasku „Dodaj gości”, a następnie kliknij na wyślij zaproszenie. W ten sposób otrzymasz wiadomość na swój e-mail.
Jak długo powinny trwać spotkania w Gmailu?
Jednym z najczęstszych pytań, jakie mamy, kiedy zamierzamy zorganizować spotkanie z Gmaila, jest: jak długo mogą trwać te spotkania. W przypadku korzystania z takich usług, jak Google Meet w takich wydarzeniach, konieczne będzie nałożenie limitu czasu na spotkanie.
Kiedy korzystasz z Meet za darmo Aby prowadzić wideorozmowy tylko z jedną osobą, możesz trwać do 24 godzin bez żadnych ograniczeń. Ale gdy połączenie ma 3 lub więcej członków, połączenie będzie trwało 1 godzinę. Po upływie tego czasu wideokonferencja zostaje przerwana.