Microsoft Word zawiera przydatne narzędzia do nauki. W tym sensie a arkusz pracy spełnia misję organizowania informacji śledczych w celu szybkiego dostępu do nich. Jeśli zastanawiasz się, jak łatwo tworzyć arkusze w Słowo krok po kroku? ten artykuł będzie bardzo przydatny
Jak łatwo tworzyć arkusze w programie Word krok po kroku?
Kiedy Praca badawczaWygodne jest organizowanie źródeł, które służą jako wsparcie dla określonego tematu. Z tego powodu arkusze robocze są szeroko stosowane do archiwizacji informacji dokumentacyjnych.
Następnie wyjaśniamy wszystko, co musisz wiedzieć o karcie pracy, oraz prostą procedurę tworzenia tego narzędzia w programie Word. Pamiętaj, że możesz używać najlepszych skrótów klawiaturowych w programie Word, aby pracować szybciej i szybko uzyskać plik.
Co to jest bilet pracy?
Bilet pracy lub karta elektroniczna jest narzędziem do prezentacji informacji o źródłach konkretnej pracy badawczej. Arkusz zawiera na ogół imię i nazwisko autora, tytuł, liczbę stron, na których pojawia się informacja, temat, datę i dodatkowe dane publikacji (m.in. wydawca, tom)
Kto może utworzyć datę pracy?
W miejscu pracy karty pracy tworzy osoba odpowiedzialna za obsługę dużej liczby dokumentów w firmie. Pisarz musi utrzymywać bezpośredni i wyraźny kontakt z personelem innych obszarów, aby uzyskać dostęp do produktów i informacji.
Jednak w dziedzina akademickaarkusz roboczy musi być przygotowany przez badacza, który doskonale zna źródła, do których się odwoływał w celu wsparcia swojej pracy naukowej.
Do czego służy formularz o pracę?
ZA arkusz pracy Służy do zestawienia lub podsumowania treści źródeł wykorzystanych w dochodzeniu. Ponadto ułatwia czynności pracownicze, ponieważ umożliwia raportowanie odpowiednich działań, które mają miejsce w dowolnej organizacji.
Jak zrobić formularz o pracę?
Arkusz wymaga od badacza poświęcenia trochę czasu na uporządkowanie dokładnych informacji, które zostaną odzwierciedlone w tym przydatnym narzędziu. Następnie przedstawiamy działania, które należy wykonać, aby utworzyć bilet pracy.
- Zdefiniuj i uporządkuj informacje: Najpierw musisz zdefiniować, jakie informacje będzie zawierał plik. Z tego powodu konieczne jest zapytanie o opublikowane wydania konkretnego źródła, czy to podręcznika, dokumentu internetowego czy czasopisma.
- Wskaż nazwisko autora, tytuł jego pracy i dodatkowe informacje: Musisz podać nazwisko autora i tytuł jego pracy, zaznaczając, że nie ma błędu podczas identyfikacji pliku źródło i jego twórca. Ponadto konieczne jest ustalenie wydawcy oraz liczby stron, na których znajdują się informacje, które posłużyły za źródło do pracy badawczej.
- Ustalić datę: Bardzo ważne jest podanie daty sporządzenia karty pracy. Dotyczy to momentu, w którym przeprowadzono poszukiwania.
Procedura tworzenia arkusza w programie Word – krok po kroku
-
- Krok 1. Otwórz aplikację Microsoft Word. Możesz także korzystać z Microsoft Office online, jeśli nie masz tego pakietu biurowego na swoim komputerze. Następnie poszukaj opcji „Układ strony”. Kliknij „Rozmiar” i wybierz „List” lub „List”.
- Krok 2. Po wybraniu rozmiaru okno zostanie zmniejszone do rozmiaru kafelka. Następnie musisz przejść do paska narzędzi i zmienić orientację na „Poziomą”.
- Krok 3. Napisz treść arkusza roboczego, w którym możesz zawrzeć fakt naukowy, interpretację pracy lub znaczenie słowa, aby stworzyć słownictwo. Na tym etapie możesz dostosować styl tekstu, jeśli chcesz.
- Krok 4. Edytuj bilet pracy, zmieniając czcionkę, jej rozmiar i podświetlając tekst zgodnie z własnymi preferencjami. W tym sensie musisz sformatować tekst w programie Word.
- Krok 5. Zapisz bilet pracy na dysku twardym, przypisując go imię który identyfikuje ten dokument.