Platforma Netflix stała się jedną z najlepszych usług przesyłania strumieniowego par excellence, ponieważ ma więcej niż 183 mln abonentów za ostatni kwartał 2019 roku według danych magazynu Forbes.
Na tej platformie możemy znaleźć wszelkiego rodzaju treści. Od seriali i filmów po filmy dokumentalne, więc naprawdę staje się najlepszą opcją, gdy masz wolny czas lub się nudzisz.
Jednak Netflix może czasami nie działać dobrze i może przedstawiać typowe błędy. Wiele z tych błędów, które zwykle się pojawiają, jest bardzo łatwych do rozwiązania, ale ponieważ ludzie nie znają kodów błędów, których się martwią, uważają, że jest to coś poważniejszego i nie mogą go rozwiązać.
Dlatego w poniższym artykule postaramy się wyjaśnić jakie są najczęstsze kody błędów, które ma Netflix i jak szybko je naprawić.
Typowe błędy i szybkie poprawki
Ogólnie błędy, które pojawiają się częściej w serwisie Netflix, takie jak błąd UI-800-3, są dość powszechne i łatwe do naprawienia, ponieważ w większości przypadków są związane z problemami z połączeniem lub aktualizacją platformy.
Podobnie, kompatybilność platformy i urządzenia może być częstą przyczyną pojawiania się kodu błędu; Wspomnimy jednak o kilku szybkich poprawkach, które można zastosować do większości błędów Netflix.
- Pierwsza i najważniejsza rzecz, którą powinieneś sprawdź to połączenie internetowe i upewnij się, że połączenie zostało rzeczywiście nawiązane. W przypadku braku internetu zrestartuj router. Jest to jeden z głównych powodów, dla których Netflix wyświetla kod błędu.
- Jeśli kontrolki modemu wskazują, że jest połączenie, ale Netflix wyświetla kod błędu, sprawdź router, co może być przyczyną problemu. Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy błąd został rozwiązany.
- Jeśli zamierzasz oglądać Netflix z telefonu komórkowego, sprawdź, czy ma zaktualizowaną aplikację, ponieważ w przeciwnym razie może to spowodować błąd.
- Jeśli błąd będzie się powtarzał, spróbuj wyloguj się ze swojego konta i otwórz je ponownie. Czasami ta prosta czynność może rozwiązać błędy IP.
- Jeśli chcesz zobaczyć programowanie z innego obszaru i korzystasz z VPN, może zostać wygenerowany kod błędu. Spróbuj go dezaktywować i uruchomić Netflix, a następnie włącz go ponownie.
- Inne prawdopodobieństwo jest takie, że tak wielu użytkowników połączonych z tym samym profilem a Netflix wyświetla błąd i zamyka sesję. Upewnij się, że nie ma zbyt wielu osób online w tym samym czasie.
Kody błędów i ich znaczenie
Istnieje wiele wszelkiego rodzaju kodów błędów, jednak wiele z nich jest zwykle rozwiązywanych w ten sam sposób. Z tego powodu wyjaśnimy kody błędów, które mogą wrzucić Netflix i co mają na myśli.
Błąd 1003
Do tego kodu błędu zostanie dołączony komunikat o treści: „Nie można odtworzyć filmu«. Może pojawić się na każdym urządzeniu, na którym używasz aplikacji.
Ten błąd jest po prostu spowodowany nieaktualną aplikacją Netflix do najnowszej wersji. Po aktualizacji nie powinien się już pojawiać.
Błąd UKNWN
Występuje, gdy zawartość platformy nie jest aktualizowana. Dzieje się tak, jeśli pozostawisz sesję otwartą przez długi czas. Ten błąd zostanie opatrzony komunikatem o treści: „Obecnie nie można uzyskać dostępu do tych tytułów. Spróbuj ponownie później”.
Aby go rozwiązać, wyloguj się i zacznij od nowa aby tytuły były aktualizowane i można było bezproblemowo korzystać z programów.
Błąd TVP-801
Ten błąd występuje, gdy urządzenie odtwarzające Netflix nie może połączyć się z siecią. Możesz go rozwiązać, wpisując Netflix.com/clearcookies zaloguj się i sprawdź błędy. A po chwili normalnie ponownie otwiera Netflix.
Błędy na urządzeniach mobilnych
Błąd -14
Ten błąd jest spowodowany problemami z połączeniem. Sprawdź, czy Twój telefon jest podłączony do sieci Wi-Fi a jeśli tak jest, sprawdź router, aby sprawdzić, czy jest połączenie.
Błąd 13000
Jeśli ten błąd pojawi się na ekranie, musisz zaktualizować aplikację, ponieważ wersja na urządzeniu mobilnym lub tablecie jest nieaktualna. Możesz szybko zaktualizować z Sklep iOS lub Google.