Skip to content

Jak łatwo korzystać z Twitter Analytics w języku hiszpańskim jak ekspert

30 de styczeń de 2021

Twitter to jedno z najlepszych narzędzi komunikacyjnych, jakie można znaleźć w rozległym świecie internetu. Dzięki swojemu rozwojowi i dużej popularności wśród użytkowników udostępnił im znakomity narzędzie analityczne. Oto, jak ważne jest, aby każdy miał konto w tej sieci społecznościowej.

Twitter Analytics, Zawiera szereg elementów utworzonych w celu pomiaru dużej ilości danych, statystyk i przepływu, które mogą krążyć w Twoim profilu. Ta pełna analiza pomoże ci przeprowadzić pełne badanie twoich tweetów i obserwujących, których masz.

Z Twitter Analytics, będziesz w stanie wspierać wszystkie swoje strategie marketingowe w znacznie bardziej pozytywny sposób. Podobnie, będziesz mógł wykorzystać statystyki, aby lepiej przygotować promocje swoich treści, zrozumieć i poznać odbiorców i ich upodobania.

Jakie są zastosowania Twitter Analytics?

  • Masz taką możliwość Konsultować liczba użytkowników, którzy widzieli Twój tweet.
  • Podobnie, dzięki temu narzędziu możesz zobaczyć, ilu użytkowników kliknęło obraz lub link, który umieściłeś w tweecie.
  • Pokaże ci interakcję, którą miał retweet lub wspomnieć, że zrobiłeś.
  • Szczegółowe informacje o publikacjach, które najbardziej podobały się Twoim obserwatorom.
  • Będziesz mógł szczegółowo poznać te ważne dane o swoich użytkownikach, takie jak: gusta, płeć, cechy demograficzne itp.

Jedną z najlepszych cech tego wspaniałego narzędzia jest to, że Twitter Analytics jest całkowicie darmowym narzędziem. To świetne narzędzie, które zostało specjalnie zaprojektowane do użytku przez Menedżerowie społeczności, ponieważ informacje, które dostarcza, są szczególnie przydatne, aby poznać niezwykle ważne statystyki i dane.

Nawet jeśli masz małą firmę lub własną firmę, będziesz mógł o tym wiedzieć z pierwszej ręki jak postępować z informacjami, które podajesz swoim użytkownikom.

Jaki jest najlepszy sposób na zebranie danych, które zapewnia Twitter Analytics?

Zacznij od eksperymentowania z tweetami, które chcesz promować. Badaj słowa kluczowe i twórz własne słowa, aby stworzyć własny trend i tożsamość w sieciach. Gdy już to zrobisz, wystarczy sprawdzić zawartość, a tym samym sprawdzić, która z nich ma najwięcej kliknięć, retweetów, a nawet ulubionych.

Ważne jest, abyś zwracał uwagę na dni i godziny, w których masz największy wpływ, aby dostosować się do twojej siatki programowej i aby twoje publikacje miały większy wpływ.

Podobnie niezwykle ważne jest, aby znać swoich obserwujących, w ten sposób możesz dopasować swoje treści do preferencji użytkowników. Posługiwać się strategie dotyczące treści, takie jak biuletyny a różne interakcje to doskonałe opcje bezpośredniego dotarcia do użytkowników, a tym samym wywarcia większego wpływu.

Przewodnik dotyczący korzystania z Twitter Analytics

Istnieją dwa sposoby uzyskania dostępu do użycia Twitter Analytics. Jednak jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, jest kliknięcie wewnątrz ikony, która zapewnia ten tweet z miniaturą, w prawym górnym rogu.

Tam zobaczysz, że otworzy się małe okno z wieloma opcjami. Tam musisz tylko wejść do opcji, która mówi Analityka.

profil Twitter telefon

Jak korzystać z Analytics

Kiedy jesteś w środku Narzędzie analityczne, zobaczysz, że znajdziesz szereg opcji. Zaobserwujesz w nim różne dane opisujące stany i reakcje, jakie miały Twoje tweety.

W tym panelu możesz uzyskać dostęp do wielu statystyk, z których możesz również skorzystać w celu wykorzystania ich w następnej kolejności kampanie reklamowe.

Jakie jest podstawowe słownictwo, które powinieneś znać?

  • Wrażenia: Pojęcie to odnosi się do liczby użytkowników, których masz, a zatem widzieli Twój tweet lub publikacje.
  • Interakcje: Dowiedz się, ile razy użytkownicy weszli w interakcję z Twoimi postami lub tweetami. Ta akcja jest rejestrowana, gdy użytkownik retweetuje, dodaje do zakładek takie reklamy, klikając profil użytkownika, klikając w załączony link itp.

dołącz do naszego kanału telegram