Skip to content

Jak korzystać z WhatsApp z numerem stacjonarnym – szybko i łatwo (przykład)

28 de luty de 2021

WhatsApp to najczęściej używana aplikacja do obsługi wiadomości błyskawicznych na świecie, dlatego stała się kluczowym elementem w sposobie, w jaki się komunikujemy. Jednak na pierwszy rzut oka ta aplikacja może mieć pewne wady. Z tego powodu w tym artykule chcemy Wam pokazać jak łatwo i szybko korzystać z WhatsApp z numerem stacjonarnym.

Jak korzystać z WhatsApp z numerem stacjonarnym

Przez długi czas korzystanie z tej popularnej aplikacji było możliwe tylko za pośrednictwem numeru telefonu komórkowego, stale pobierając i aktualizując aplikację. Stanowiło to przeszkodę dla tych, którzy nie miał jednego z tych urządzeń lub nie chcieli łączyć swojego numeru osobistego z tą aplikacją.

Z tego powodu wielu próbowało dodać numer stacjonarny, ale było zaskoczonych, że nie można w ten sposób korzystać z aplikacji. Nawet dzisiaj, jeśli spróbujesz połączyć numer stacjonarny z klasyczną wersją WhatsApp, otrzymasz komunikat: „Wprowadzony numer nie pasuje do numeru telefonu komórkowego w Twoim kraju”.

Teraz, dzięki uruchomieniu WhatsApp Business w 2017 roku, wersji specjalnie zaprojektowanej do łączenia firm z ich konsumentami, na planszę pojawiła się możliwość dodania stałego numeru. Aby z niego skorzystać, musisz mieć telefon komórkowy lub emulator Androida zainstalowany na twoim komputerze. Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, wykonaj następujące kroki:

  1. Na telefonie komórkowym lub emulatorze Androida przejdź do Sklepu Play lub App Store i pobierz aplikację WhatsApp Business.
  2. Otwórz aplikację. Jeśli masz już połączone konto WhatsApp na telefonie komórkowym, powiedz o tym aplikacji chcesz użyć innego numeru. Następnie wprowadź numer telefonu stacjonarnego, który chcesz połączyć, nie zapominając o numerze kierunkowym kraju.
  3. Gdy aplikacja zapyta o metodę weryfikacji, wybierz opcję „Zadzwoń do mnie”. W niektórych przypadkach będziesz musiał poczekać minutę na włączenie tej opcji.
  4. Poczekaj na połączenie, a gdy je otrzymasz, wprowadź kod weryfikacyjny.

Po zakończeniu tego procesu możesz normalnie zacząć korzystać z WhatsApp. Należy zaznaczyć, że z estetycznego punktu widzenia jedyna różnica w tej wersji w porównaniu z klasyczną polega na tym, że motyw utrzymany jest w jaśniejszym zielonym kolorze.

Jeśli chodzi o funkcje, informujemy, że ta wersja aplikacji jest przeznaczona dla firm, więc dodać kilka przydatnych i interesujących funkcji. Na przykład pozwalasz swojej firmie reklamować swoją firmę online, czyniąc ją użytecznym narzędziem marketingowym. W następnej sekcji wyjaśnimy wszystko, co możesz zrobić w tej wersji.

Poznaj wszystkie funkcje WhatsApp Business

Ta aplikacja została zaprojektowana w celu ułatwienia komunikacji między małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) ze swoimi klientami. Pozwala im stworzyć publiczny profil, w którym mogą dodać swoje dane kontaktowe, stronę internetową, godziny pracy i adres fizyczny. Co najważniejsze, utworzenie konta WhatsApp Business dla firmy jest bardzo łatwe.

Korzystaj z WhatsApp Business na telefonie stacjonarnym

Ta aplikacja oferuje również inne funkcje, takie jak:

Weryfikacja konta

Ten aspekt wiele dodaje zaufanie kontaktując się z klientami. Możesz przejrzeć swój profil i sprawdzić rodzaj weryfikacji, jaką posiada Twoje konto. Zielony haczyk oznacza, że ​​WhatsApp zweryfikował Twoje konto jako autentyczne. Szary znak oznacza, że ​​dodany stały numer jest używany jednocześnie przez inne urządzenie. Szary znak zapytania oznacza, że ​​Twoje konto nie zostało zweryfikowane.

Automatyczne odpowiedzi

Możesz skonfigurować swój profil tak, aby rozpoznawał słowa kluczowe z rozmów z klientami i wysyłał automatyczne wiadomości. Można to również zaimplementować podczas rozpoczynania rozmowy z nowym klientem. W ten sposób, jeśli liczba użytkowników jest duża, nie będziesz musiał pisać tej samej wiadomości witamy w razie potrzeby.

Aby to osiągnąć, możesz również stworzyć chatbota, który automatycznie odpowiada, a tym samym możesz zapomnieć o odpowiadaniu na wszystkie rozmowy jeden po drugim.

Organizowanie i oznaczanie czatów

Możesz grupować czaty z klientami w listy. W ten sposób będziesz mieć plik lepsza kontrola i organizacja Twoich wiadomości. Bardzo przydatne jest wykorzystanie tej funkcji do sklasyfikowania np. Nowych klientów od stałych klientów. Nawet jeśli pracujesz z przesyłkami, możesz klasyfikować swoje czaty na podstawie statusu paczki.