
Firmy Apple i Windows są rozpoznawane na całym świecie dzięki bardzo dobrą jakość swoich produktów zarówno w zakresie systemów operacyjnych jak i urządzeń. W tym przypadku nauczymy narzędzia do dodawania poczty do książki adresowej zarówno na urządzeniach Mac, jak i Windows.
Zarówno Apple, jak i Windows zapewniają swoim użytkownikom ogromną liczbę usług, aby zadowolić ich użytkowników. Oba oferują usługę e-mail, działają podobnie do popularnych usług pocztowych, takich jak Gmail, Hotmail jak również Outlooka. Jeśli jesteś jedną z tych osób, które mają w swoim posiadaniu jakiś sprzęt Apple, powinieneś skorzystać ze swojego sprzętu. Wśród jego aplikacji i usług znajduje się poczta Apple, która może być bardzo przydatna zarówno do użytku osobistego, jak i biurowego.
Jak mogę utworzyć książkę adresową za pomocą aplikacji Mac?
Poczta Apple jest aplikacja pocztowa zawarta we wszystkich systemach operacyjnych Mac OSktóry jest przygotowany do połączenia z aplikacją iCalendar Agenda, dzięki czemu w szybki i niezwykle uporządkowany sposób zarządza wszystkimi kontaktami i użytkownikami, których dodaliśmy do naszych urządzeń, jest to również aplikacja pozwalająca na wysyłanie, odbieranie i organizować e-maile elektronika.
Ta aplikacja jest już wstępnie skonfigurowana do pracy z niektórymi dostawcami poczty e-mail, którzy są obecnie bardziej popularni, takimi jak Yahoo Mail, AOL Mail, Gmail, Outlook i iCloud, a także integruje się z niektórymi funkcjami smartfona, takimi jak kontakty, kalendarze, mapy lub inne aplikacje zainstalowane na smartfonie.
Kroki, aby dodać nowe adresy e-mail do książki adresowej Mac
Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, aby móc dodać nowy kontakt do naszej książki adresowej Mac, jest określić, którą pocztę chcemy dodaćzostanie nam to przekazane przez naszą osobę kontaktową lub możemy je wybrać z danych informacyjnych otrzymanej wiadomości e-mail.
W ten sposób, kiedy zidentyfikujemy e-mail, który chcemy dodać, musimy to zrobić przytrzymaj przycisk „Opcja” na naszej klawiaturze (Zwykle ten klucz jest nazywany „Kluczem”alt”) i jednocześnie kliknąć na wybrany wcześniej adres e-mail. Teraz, w zależności od tego, gdzie znajduje się adres e-mail, opcje, które zostaną wyświetlone, mogą być różne, ale jeśli adres e-mail jest poprawnie wpisany, opcja o nazwie „Dodaj do książki adresowej”.
Proces dodawania książki adresowej do poczty
Po kliknięciu opcji „Dodaj do książki adresowej”, zostaniesz poproszony o wybranie pomiędzy „Kontakt” I „Utwórz nowy kontakt”, będąc pierwszą opcją, gdy mamy już osobę dodaną do naszej książki adresowej i chcemy dodać ten nowy adres e-mail do jej pliku kontaktowego; Tak więc druga opcja pozostaje, gdy chcemy zarejestrować nowy kontakt w naszej książce adresowej e-mail.
Natychmiast po wybraniu jednej z dwóch wyjaśnionych opcji, zrobisz to otworzy się nowe okno aplikacji Mail, w którym możemy edytować wszystkie informacje towarzyszące temu nowemu adresowi e-mail. Należy zauważyć, że podczas tego procesu nie jest konieczne otwieranie pliku Książka adresowa.
Proces zostanie zakończony, teraz skorzystamy z połączenia i usługi książki adresowej, osiągając łatwo zlokalizować kontakty, aby wysłać dowolny e-mail.
Jak dodać nowe adresy e-mail do książki adresowej w systemie Windows
Wykonamy ten proces w systemie Windows za pośrednictwem zaktualizowanej platformy poczty e-mail znanej jako Outlook. Procedura jest bardzo prosta:
- W lewej górnej części wybierzemy „Początek„.
- Rozkładamy folder „Moje kontakty” i naciskamy „Łączność„.
- Teraz utworzymy nowy folder z żądaną nazwą.
- Skonfiguruj właściwości, klikając prawym przyciskiem myszy utworzony folder.
- Przechodzimy do zakładki „Książka adresowa Outlooka„a my markujemy”Pokaż folder jako książkę adresową„jeśli jest wyłączone.
- Potwierdzamy w skrzynce odbiorczej, że został utworzony jako „książka adresowa„.
- Teraz możesz wybrać utworzony notatnik i proces będzie gotowy.