Wielu użytkowników ma rozszerzenie Usługa Movistar do komunikacjiale bardzo często zdarza się, że dzwoniąc do kogoś pojawia się poczta głosowa, niektórzy uważają, że jest to bardzo przydatne, gdy druga osoba nie odbiera, z drugiej strony uważają to za bezużyteczne, ponieważ wolą porozumiewać się w inny sposób niż wychodzić wiadomość głosowa. Dlatego warto zapytać, jak krok po kroku aktywować lub dezaktywować pocztę głosową mojej sieci komórkowej Movistar?
Poczta głosowa, to wiadomość, która jest wysyłana, gdy nie odebrałeś połączeniaczyli jeśli dzwonisz do kogoś, a on nie odbiera, możesz zostawić wiadomość za pomocą tego narzędzia. Kiedy niektórzy użytkownicy dzwonią do innej osoby, zdarza się, że od razu przechodzą do poczty głosowej, co dla niektórych jest bardzo irytujące. Z tego powodu wyjaśnimy najlepszy sposób aktywacji lub dezaktywacji poczty głosowej.
Jak wyłączyć pocztę głosową w mojej sieci Movistar?
To narzędzie bardzo często znajduje się w telefonie komórkowym, ale może się zdarzyć, że nie jest aktywowane. Przede wszystkim, aby móc go dezaktywować, najprościej jest zadzwoń do Movistar z numeru 22500Dzwoniąc musisz uważać, ponieważ wskażą Ci opcje, które musisz wybrać, a następnie wykonaj czynności, o których wspominają.
Jeśli w momencie wykonywania tego połączenia nie możesz tego zrobić, musisz poprawnie włożyć chip do telefonu. Inny sposób na zrobienie tego będzie pochodzić z aplikacji Movistar, najpierw zainstaluj go na swoim telefonie komórkowym i uzyskaj do niego dostęp, przejdź do opcji „Zarządzanie online”, a następnie wybierz „Poczta głosowa” w tej sekcji, będziesz musiał ją tylko dezaktywować.
Jednym z najlepszych sposobów na to jest wejście na oficjalną stronę Movistar i wybranie w niej opcji „Moje produkty” kliknij „Zarządzanie liniami” i „Poczta głosowa”, naciśnij przycisk z napisem dezaktywuj i na koniec wybierz „Zapisz”, aby zakończyć. Wykonując którykolwiek z tych procesów, całkowicie usuniesz pocztę głosową z telefonu komórkowego.
Chociaż niektórzy o tym nie wiedzą, należy wspomnieć, że poczta głosowa ma koszt, który może być różny dla każdego użytkownika; cena za pozostawienie wiadomości podczas rozmowy to 30 centów, także jeśli posiadasz tylko aktywowana skrzynka pocztowa koszt wyniesie 4,84 euro miesięcznie.
Jak aktywować pocztę głosową w mojej sieci Movistar?
Zwykle zdarza się, że nie masz tej skrzynki pocztowej lub chcesz ją aktywować z powodu jakiejś sytuacji awaryjnej, która może się wydarzyć. Aby to zrobić ponownie, będziesz musiał zadzwonić pod numer, który wskazaliśmy wcześniej lub też możesz to zrobić z numerem 123Jeśli używasz kilku chipów w telefonie, musisz upewnić się, jaki jest Twój dokładny numer, aby móc zadzwonić, jeśli go zapomniałeś, możesz spróbować go odzyskać.
Innym sposobem, w jaki możesz złożyć wniosek, jest wejście do aplikacji i szukanie opcji „Poczta głosowa” nie tylko w tym możesz ją aktywować lub dezaktywować, możesz także wybrać, kiedy ma się aktywować o określonej godzinie.
Istnieje również opcja aby aktywować skrzynkę pocztową, gdy telefon jest wyłączony lub poza zasięgiem, jest to bardzo pomocne, ponieważ możesz szybko ostrzegać. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić pod numer 225500 i postępować zgodnie ze wskazówkami, które zostaną wskazane.
Jak mogę odsłuchać wiadomości w poczcie głosowej mojej sieci Movistar?
Aby odsłuchać te wiadomości, najlepiej podłączyć słuchawki do telefonu komórkowego, ta wiadomość jest zwykle niewielkim przypomnieniem. Aby to usłyszeć, musisz zadzwonić na 123; te rozmowy są całkowicie bezpłatne.
Dzwoniąc, musisz podać swój kod dostępu, jest on tworzony przy pierwszym dzwonieniu na ten numer, staraj się go bardzo dobrze zachować, ponieważ bardzo ważne jest, aby go zapamiętać. Najlepiej jest umieścić 1234, ponieważ bardzo łatwo je zapamiętać.
Możesz także nagrać specjalną wiadomość, których będą słuchać Twoje kontakty dzwoniąc do Ciebie, ogólnie oznacza to, że jesteś zajęty, więc osoba zostawia wiadomość, aby to zrobić, zadzwoń pod numer 22126 i postępuj zgodnie z instrukcjami.