Facebook ma możliwość dzielenia się historiami z muzyką i bez, małymi filmami, postami, linkami, a nawet historiami do zadawania pytań, będziesz nawet wiedział, kto je widzi. Jednak są chwile, kiedy błędy podczas próby przesłania historii, tutaj zobaczysz ich rozwiązania.
Jakie są najczęstsze przyczyny błędów podczas przesyłania historii?
Jeśli masz problemy z przesłaniem historii na Facebooka, może to być spowodowane różnymi problemami: połączenie, problemy w aplikacji, a nawet na telefonie komórkowym, brak miejsca do przechowywaniaChociaż wszystkie te problemy można naprawić i możesz korzystać z aplikacji jak zwykle.
Pamiętajmy również, że jeśli naruszyłeś jakąkolwiek zasadę społeczności Facebooka, nie będziesz mógł w ten sposób udostępniać, publikować, komentować ani przesyłać historii do sieci, dopóki nie minie czas określony przez recenzję, zgodnie z dotkliwość popełnionego przestępstwa.
Awaria połączenia internetowego
Awaria połączenia internetowego może być również przyczyną braku możliwości przesyłania historii na Facebooka, sprawdź połączenie Wi-Fi a jeśli Twój sygnał powoduje problemy, możesz zrestartować router i poczekać, aż sygnał zostanie przywrócony.
Jeśli korzystasz z usługi nawigacji opartej na planie Megabajtów w telefonie komórkowym, sprawdź, czy masz wystarczającą liczbę megabajtów i jesteś w zasięgu, jeśli problem będzie się powtarzał, przełącz urządzenie w tryb samolotowy na 10 sekund lub wyłącz i włącz komórkową transmisję danych.
Problem z aplikacją
Jeśli pomimo tego, że sygnał jest w optymalnych warunkach, nadal nie możesz przesyłać historii na Facebooka, problem może tkwić w tymczasowa awaria aplikacji, To normalne, że te aplikacje mogą powodować awarie z powodu zmian na ich platformach lub aktualizacji, więc bądź cierpliwy.
Konflikt z telefonem komórkowym
Jeśli Twój telefon komórkowy stanowi przeszkodę w przesyłaniu Twoich historii na Facebooka, zalecamy ponowne uruchomienie go, aby móc przywrócić niektóre funkcje aplikacji, które nie działają poprawnie. Ponowne uruchomienie telefonu może również zoptymalizować prędkość przetwarzanie innych wniosków.
Konflikty w pamięci podręcznej
Pamięć podręczna aplikacji zawiera pliki zapisane tymczasowo, ale może to spowodować awarię i spowolnienie aplikacji, jeśli aplikacja cierpi na nadmiar plików pamięci podręcznej, więc należy je usunąć.
Jak sprawdzić, czy jest problem z Wifi?
Jeśli Twój sygnał Wi-Fi ma problem, aplikacja nie będzie działać poprawnie, chociaż w niektórych przypadkach Facebook powiadamia swoich użytkowników, jeśli mają problem z połączeniem internetowymCzasami problem pozostaje niezauważony, dlatego najlepiej sprawdzić router i zrestartować go.
Włącz użycie danych
Sprawdź, czy Twoje dane mobilne są włączone, w przeciwnym razie nie będziesz mógł korzystać z aplikacji. Sprawdza również, czy masz wystarczający zasięg i usługę w megabajtach, aby nawigować, jeśli Twój sygnał komórkowy ma jakiekolwiek problemy, może to być kwestia oczekiwania na przywrócenie usług.
Jak możesz stwierdzić, czy na Facebooku wystąpiła awaria?
Za pomocą Nawigatora w dziale aktualności będziesz w stanie stwierdzić, czy aplikacja cierpi na tymczasową awarię i czy ich usługi zostaną przywrócone w określonym czasie, czy jest to kwestia czekania.
Zaktualizuj aplikację Facebook
Innym powodem, dla którego aplikacja nie działa poprawnie, może być brak aktualizacji w aplikacji, co można łatwo rozwiązać, wyszukując aplikację Facebook w Sklepie Play i wybierając opcję „aktualizuj”.
Jak uniknąć błędu konfliktu pamięci podręcznej?
Regularnie wykonuj czyszczenie pamięci podręcznej unikaj większych niedogodności w aplikacji lub telefonie, nie tylko w aplikacji Facebook, ale także we wszystkich Twoich aplikacjach.
Wyczyść pamięć podręczną w ustawieniach aplikacji
Wejdź w ustawienia i uzyskaj dostęp do listy aplikacji, wyszukując Facebooka, zobaczysz wagę tych plików przy opcji „Wyczyść pamięć podręczną”, usprawni to rozwój aplikacji, a tym samym rozwiąże obecne i przyszłe błędy.
Jaki jest pożytek z ponownego uruchomienia telefonu komórkowego, jeśli wystąpi błąd podczas przesyłania historii?
Restart optymalizuje prędkość mobilną, czyści niektóre niepotrzebne pliki i pozwala aplikacjom i funkcjom działać normalnie bez niedogodności. Więc jeśli to konieczne, możesz w razie potrzeby ponownie uruchomić urządzenie i być może błąd zniknie.