Skip to content

Dlaczego Glovo nie przychodzi do mojego domu? – Nie otrzymuję zamówienia Glovo

17 de marzec de 2021

Możliwe, że w bardzo pracowity dzień zdarzają się setki rzeczy w tym samym czasie, a między wszystkimi zadaniami i pracą, którą wykonujesz każdego dnia, nie możesz zrealizować wszystkich celów, które sobie wyznaczyłeś.

W tym celu na ogół ludzie zdecydowali się szukać osób, które pomogą im w zarządzaniu czasem, jednak jest to coś, co możesz zrobić bez konieczności biegania z tyloma sprawami i obawami, a wszystko to dzięki usługom, które Glovo oferuje ci.

Sposób korzystania z niego jest dość prosty, wynajmujesz usługę za pośrednictwem aplikacji mobilnej i wybierasz to, czego potrzebujesz, aby odebrać paczkę, coś do Ciebie wysłać lub wysłać pilną wiadomość.

Wszystko to jest możliwe dzięki wspaniałej platformie, w której jej użytkownicy mają możliwość bycia dostawcami usług, a także korzystania z nich z całkowitym zaufaniem i bezpieczeństwem.

Wszystko to zostało zaoferowane dużej liczbie użytkowników, którzy zgadzają się, mówiąc, że produkty i usługi oferowane przez platformę są idealnymi platformami, aby móc pozostać wśród najlepszych platform żeglugowych na świecie.

Osoba, która stworzyła Globo, pozwoliło tej platformie uzyskać doskonały odbiór wśród jej użytkowników, oprócz skupienia się na obsłudze klienta, które zainwestowali dużo siebie, aby móc zabrać ich do miejsc, do których wcześniej żadna firma kurierska nie odważyła się dotrzeć. Co najważniejsze, Glovo jest dostępne zarówno w Hiszpanii, jak i na całym świecie.

Możliwe jest jednak, że podczas korzystania z firmy przedstawi on kilka błędów, wśród których możesz poczuć się nieco oszukany. Jest to jednak problem, który pomożemy Ci rozwiązać w dzisiejszym poście.

Dowiedz się więcej w tym poście, jak najlepiej rozwiązać problem, kiedy Glovo, nie przychodzi bezpośrednio do Twojego domu.

Nie zawsze jest to wina dostawców

Ogólnie rzecz biorąc, te aplikacje usług i przesyłek zwykle proszą nas o przejrzeć, Który powinien być oparty na tym, co czujemy jako klienci i usługach, które zapewniła nam dystrybucja.

Jednak niektóre rzeczy nie zawsze są winą sprzedawcy, ale firmy, która na ogół stawia z góry różne warunki, które mogą nam się nie podobać.

Na tej podstawie często zdarza się, że przesyłek nie można doręczyć pod drzwi naszego domu i dlatego są dwa możliwe powody i kilka rozwiązań:

  1. Plik GPS z twojego telefonu Nie mogę poprawnie wysłać twojego adresu, więc Glover nie będzie mógł dotrzeć w wybrane miejsce. Aby rozwiązać ten problem, zalecamy odłączenie GPS od telefon komórkowy a następnie włącz go ponownie, w ten sposób w GPS zostanie ponownie skalibrowany iw ten sposób znacznie lepiej będzie biegł twój aktualny kierunek.
  2. Może się zdarzyć, że trasa zamówionej usługi nie dotrze do Twojego miejsca zamieszkania; Może to wynikać z ograniczeń w Twojej okolicy lub z powodu pewnych warunków świadczenia usług w miejscu, do którego zażądałeś dostawy. W takim przypadku niewiele możesz zrobić, ponieważ dostawy lub przesyłki Wykonywane są za obopólną zgodą klienta i osoby świadczącej usługę, więc najlepiej jest zbliżyć się do miejsca, w którym przybycie Glovo może być bardziej dostępne.

mapa lokalizacji aplikacja glovo

Spróbuj sprawdzić, czy trasy odpowiadają Twojemu adresowi

Jedną z najlepszych rzeczy, które robi Glovo, jest dbanie o zadowolenie swoich firm, dlatego zapewnia im to wszystko przybory i możliwości, dzięki którym mogą najlepiej rozwijać swoją pracę.

Na tej podstawie każda restauracja i usługa promowana w ich sieciach ma możliwość wyboru obszarów i odległości, na jakie będą podróżować Glovers.

W ten sposób gwarantuje się optymalną obsługę i optymalne dotarcie żywności do miejsca przeznaczenia, ponieważ w ten sposób Glovo dba o swój wizerunek i oferowaną usługę.

dołącz do naszego kanału telegram