Skip to content

Spory w AliExpress – Procedura zwrotu pieniędzy

19 de lipiec de 2021

AliExpress to usługa, w której możesz bezpiecznie kupować i sprzedawać swoje produkty na platformie, działa jako pośrednik między osobą, która kupuje a osobą, która sprzedaje, gdy negocjuje produkt, oferuje również kontynuacja realizacji zamówień dla spokoju Twoich biznesmenów.

Po zaciągnięciu zobowiązania, transakcja towaru jest w posiadaniu AliExpress, dopóki obie osoby nie zastosują się do tego, co zostało uzgodnione. Jeśli akceptacja jest pozytywna przez kupującego, pieniądze są wydawane kupcowi. Ale jeśli wręcz przeciwnie, klient nie zgadza się.

Spory w AliExpress – Procedura zwrotu pieniędzy

Powinieneś wiedzieć, że Twoja różnica zdań musi wynikać z jednego z następujących powodów: otrzymany produkt nie odpowiada temu, o który prosiłeś, dotarł uszkodzony, nigdy nie dotarł lub zaginął.

  • AliExpress pozwoli otworzyć lub ponownie otworzyć opcję sporu tylko raz! 60 dni później wysyłając towar do swojego kraju. W każdym razie przy innych okazjach AliExpress poinformuje Cię bezpośrednio, od kiedy możesz złożyć spór.
  • Jeśli jednak spełniasz podane powody, aby otworzyć lub ponownie otworzyć spór, postępuj zgodnie z tymi wskazówkami:
  • Wejdź na stronę AliExpress z przeglądarki internetowej
  • Przejdź do zakładki. gdzie utworzyłeś konto, co jest napisane „Moje konto”.
  • Wyświetli się lista, z tej listy wybierz tę, która mówi „moje zamówienia”.

  • Strona pokaże Ci zamówienia, które oczekują na dostawę, możesz to zobaczyć w sekcji, która mówi „Oczekująca Dostawa”, sprawdź tutaj również datę zaplanowaną na dostawę Twojego produktu.
  • Teraz, jeśli termin dostawy Twojego produktu dobiega końca, a nadal nie widzisz swojego nazwiska na liście mailingowej, musisz najpierw przedłużyć czas dostawy o trzy tygodnie.
  • Ten krok jest obowiązkowy przed rozpoczęciem procesu sporu. Aby przedłużyć tę datę, po prostu kliknij w miejscu napisanym „Otwarta dyskusja” Tam szuka, gdzie jest napisane: przedłuż termin, jeśli nadal nie otrzymasz zamówienia, kliknij (jest to druga opcja), w wyświetlonym oknie wpisz dni odpowiadające trzem tygodniom (21 dni), a następnie potwierdzać.
  • Jeśli po tym przedłużeniu Twoje imię i nazwisko nadal nie pojawia się na liście mailingowej, to 19 lub 20 nadszedł czas, aby rozpocząć lub ponownie otworzyć spór w celu zażądaj zwrotu swojego kapitału. Dla tego:
  • Wejdź na stronę AliExpress, sekcję z napisem „otwarty spór” w towarze, w którym przedstawiasz irytację.
  • Wybrany otworzy okno, w którym pokaże dwie opcje; wybierz opcję, która mówi „Tylko zwrot”, aby otrzymać zwrot kapitału.
  • Później otworzy się prosty formularz; które musisz wypełnić; najpierw potwierdź, że w pytaniu „Chcę poprosić” pojawia się zdanie tylko zwrot.
  • Później; w pytaniu „Otrzymałeś przedmiot” zaznacz nie.
  • Następnie wybierz z wyświetlonej listy, w której zapytają Cię „powód zwrotu” pierwszą opcję, która mówi „problemy ze śledzeniem logistyki”
  • Wtedy zobaczysz, że koszt Twojego produktu jest już odzwierciedlony, zostawiasz go bez zmian, ponieważ tej części nie można modyfikować.
  • Teraz musisz opisać, w kolejnym pytaniu szczegóły zamówienia, po prostu napisz, że termin dostawy się skończył i nie otrzymałeś zamówienia.
  • Warto zauważyć, że w przypadku, gdy Twoje roszczenie jest spowodowane uszkodzeniem zamówienia; musisz dołączyć, gdzie jest napisane „Załaduj dowody”, zdjęcia lub filmy przedstawiające stan towaru.
  • Na koniec cały formularz jest gotowy, kliknij Prześlij, pojawi się okno z informacją, że Twój spór jest w toku. Musisz odczekać 15 dni, aż osoba, która sprzedała Ci towar, skontaktuje się z Tobą.
  • Nie kontaktuje się z Tobą lub nie dochodzisz do porozumienia, podnosi sprawę do pozwu. Aby to zrobić, wprowadź swoje konto, w zamówieniach poszukaj towaru, z którym rozmawiasz, i kliknij „Eskaluj spór”. Wtedy AliExpress zajmie się sytuacją i zazwyczaj klient prawie zawsze wygrywa ten osąd.

laptop pc aliexpress

Jaka jest różnica między roszczeniem a sporem?

Naprawdę nie ma różnicy między roszczeniem a sporem, ponieważ AliExpress nie dokonuje tego rozróżnienia. W rzeczywistości na platformie Znaleziono tylko opcję sporu.

W każdym razie możemy złożyć roszczenie o bezpośrednią komunikację ze sprzedawcą w przypadku niezadowolenia z produktu, podczas gdy spór wiązałby się już z dostępem do opcji oferowanych przez AliExpress. W rzeczywistości, zanim zdecydujesz się na spór, nie zaszkodzi komunikować się bezpośrednio ze sprzedawcą, wiele razy będą chcieli rozwiązać Twój problem.

Jak długo muszę otworzyć spór?

Po odczekaniu czasu wskazanego przez AliExpress, aby otworzyć spór, sprzedawca i kupujący mają pięć dni na osiągnięcie porozumienia. W przypadku, gdy takie porozumienie nie zostanie osiągnięte, firma będzie interweniować bezpośrednio w celu weryfikacji sprawy. Biorąc to pod uwagę, zarówno kupujący, jak i sprzedający muszą przedstawić dowody w celu rozwiązania problemu.

W jakich sytuacjach można się otworzyć?

Nie możesz otwierać sporów w wolnym czasie, w rzeczywistości AliExpress ustala pewne okoliczności, w których możesz. Następujące są główne powody do którego możesz otworzyć spór na AliExpress.

Nie otrzymano zamówienia H3

Jeśli nie otrzymasz zamówienia, masz pełne prawo do zażądać zwrotu pieniędzy lub otworzyć spór. W każdym razie mogą poprosić o dowód, że nie otrzymałeś produktu.

H3 Produkt uszkodzony

To, że produkt dotrze w złym stanie, jest również powodem do otwórz spór lub zażądaj zwrotu pieniędzy w AliExpress. Mimo to istnieje możliwość, że sprzedawca poprosi o dowód, że produkt dotarł w złym stanie.

H3 Inny produkt

Jeśli otrzymasz inny produkt, możesz również zakwestionować. W każdym razie, jak wspomnieliśmy wcześniej, istnieje również możliwość: zażądać częściowego zwrotu. Częściowy zwrot pieniędzy jest przydatny, jeśli produkt jest inny, ale nadal jest przydatny.

zakupy online aliexpress roszczeń

W jakim okresie i gdzie AliExpress zwraca mi kapitał?

Już zaakceptowany przez AliExpress spór, trwa przybliżony czas od 10 do 20 dni aby zwrot Twojego kapitału był skuteczny za pośrednictwem konta bankowego, z którego korzystałeś przy dokonywaniu płatności za swoje towary.

Jak ponownie otworzyć zamknięty spór

AliExpress nie daje możliwości ponownego otwarcia sporu. W tym przypadku pozostaje tylko udać się do centrum obsługi klienta firmy. W każdym razie, jeśli chcesz skontaktować się z AliExpress w celu rozwiązania swojej sprawy, ważne jest, abyś posiadał dowody wskazujące, że odniosłeś szkodę.

Jaki rodzaj zwrotu mogę otrzymać?

Na szczęście AliExpress ma dwa sposoby na odzyskanie naszych pieniędzy w każdej sytuacji. konkretnie mamy częściowy zwrot pieniędzy i pełny zwrot pieniędzy!.

Częściowy zwrot pieniędzy

Ten rodzaj zwrotu nie da Ci całej wpłaconej kwoty, zamiast tego otrzymasz wcześniej ustaloną część. Tak czy inaczej, sprzedawcom łatwiej jest uzyskać dostęp do tego trybu. Na przykład, jeśli kupisz niebieską odzież, ale oni przysłali ci fioletowy przedmiot, możesz: złożyć wniosek o częściowy zwrot pieniędzy.

Rozumiejąc, że otrzymałeś inny, ale funkcjonalny produkt, nie byłoby źle zdecydować się na ten rodzaj modalności. Być może najważniejszym aspektem, który sprawia, że ​​rozważasz tę opcję, jest to, że z częściowym zwrotem pieniędzy nie musisz się martwić o odesłanie produktu. Innymi słowy, możesz skorzystać z tej opcji, pokazując swoje niezadowolenie z błędu, co może również pomóc sprzedawcy, aby ponownie nie popełnić błędu.

Pełen zwrot kosztów

Jak sama nazwa wskazuje, odnosi się do pełnego zwrotu wpłaconych pieniędzy. W każdym razie pamiętaj, że jeśli chcesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy, sprzedawca ma prawo poprosić Cię o zwrot produktu. W tym samym czasie, niektórzy sprzedawcy mogą nie zaakceptować pełnego zwrotu pieniędzy, za które może być konieczne skorzystanie z częściowego zwrotu kosztów.

Zarządzaj zwrotem aliexpress!

W każdym razie AliExpress pomoże ci uzyskać pełny zwrot pieniędzy, w przypadku nieotrzymania produktu. Podobnie stosunkowo łatwo jest uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli otrzymasz produkt w złym stanie.

Jaką procedurę należy zastosować, jeśli nie zostanie ona rozwiązana na moją korzyść?

Jeśli spór zostanie zamknięty i zostałeś poszkodowany, będziesz musiał skontaktować się bezpośrednio z AliExpress. W każdym razie jest to zalecane gromadzić odpowiednie dowody aby firma sprawdziła, czy rozwiązanie sprzedającego nie było najwłaściwsze.

Biorąc to pod uwagę, zbierz zrzuty ekranu z rozmów, zdjęcie produktu, jeśli jest w złym stanie (po zastosowaniu), dowody transakcji itp. Naprawdę zaleca się zebranie jak największej ilości dowodów, aby idź do firmy o solidnych fundamentach.