Skip to content

Rozwiązania wszystkich najczęstszych problemów ze sklepami na Facebooku – Sklep na Facebooku

21 de luty de 2021

Sklep na Facebooku lub sklep na Facebooku, jak jest również znany. Możesz mieć konto i stworzyć swój wirtualny sklep. Jest cennym narzędziem do tworzenia profilu biznesowego. Idealnie nadaje się do dodawania nowych produktów i upowszechniania ich poprzez poprawę poziomu wizualizacji Twojej firmy. A także zwiększanie sprzedaży. Jednak podczas korzystania z tej platformy mogą wystąpić pewne trudności. Dlatego właśnie rozwiązania wszystkich najczęstszych problemów ze sklepami na Facebooku.

Rozwiązania wszystkich najczęstszych problemów ze sklepami na Facebooku

Facebook Business ma wsparcie online, które ma na celu rozwiązywanie problemów w sklepie na Facebooku. Zgodnie z doświadczeniem użytkowników i zapisami Facebooka zostaną przedstawione najczęstsze problemy.

Problemy z katalogiem produktów

Trzy główne problemy związane z katalogiem produktów są następujące:

  • Produkty: Informacje o produkcie mogą nie być kompletne. Lub może zostać odrzucony za nieprzestrzeganie zasad dotyczących handlu lub reklamy. Ten problem może występować w jednym lub wielu artykułach.
  • Źródła danych: Ma to związek z danymi źródłowymi, które łączą się z katalogiem. To znaczy informacje o zapasach od menedżera katalogu. Błąd może wynikać z braku dostępu do listy zaplanowanej w witrynie hostującej plik zasobów.
  • Źródła danych o wydarzeniach: Ta opcja jest odpowiedzialna za mierzenie interakcji użytkowników z artykułami w Twojej witrynie. Zatem jeden z problemów może być związany z pikselem lub pakietem SDK, który jest podłączony do katalogu w celu rozpowszechniania reklam dynamicznych.

Rozwiązanie

Po wykryciu problemu możesz wybrać opcję „sprawdź”. Zwykle pojawia się wyskakujące okienko z iDodatkowe informacje. Na przykład, jeśli problem dotyczy produktów, zobaczysz szczegółową listę artykułów. Aby to naprawić, musisz pobrać i otworzyć pełny raport; dzięki czemu możesz zobaczyć dostępną pomoc w rozwiązaniu problemu.

Jeśli nie możesz rozwiązać tego samodzielnie, możesz również wysłać raport do programisty, aby go rozwiązać, znając konkretnie problem. Zobaczysz opcję o nazwie „Jak to rozwiązać”. Aby rozwiązać problem, wystarczy wykonać wskazane czynności. Czasami, gdy wybierzesz opcję „przegląd”, zostaniesz przeniesiony do innej zakładki menedżera katalogu. Tam możesz wybrać odpowiednie rozwiązanie dla każdego rodzaju problemu.

Problemy z listą danych katalogu

Lista danych zawiera informacje o spisie katalogu, który przekazujesz w pliku różne kanały. Główne problemy to:

  • Brakuje cen lub są one nieprawidłowe
  • Brak linków do obrazów lub są one nieprawidłowe
  • Błędy ortograficzne i inne brakujące lub nieprawidłowe informacje

Rozwiązania wszystkich najczęstszych problemów ze sklepami na Facebooku (lista katalogowa)

W przypadku błędów cenowych klienci powinni mieć rozszerzenie aktualne i prawidłowe ceny. Aby to zrobić, musisz podać ceny w kolumnie Cena £ listy. Pamiętaj, aby zawsze używać właściwego formatu. Na przykład, aby wyrazić cenę, musisz użyć kodów walut ISO. Nie należy ich zastępować symbolami.

Ceny muszą być takie same, jak w Twojej witrynie i nie mogą zawierać kosztów wysyłki ani prowizji.

sprzedać sklep z butami na pc

Rozwiązaniem w przypadku brakujących obrazów, gdy ich brakuje lub są nieprawidłowe, jest dodanie odpowiednich linków. Aby to zrobić, musisz uzyskać dostęp do kolumny image_link. Sprawdź, czy każdy link zaczyna się od http: // lub https: //. Sprawdź każdy link, aby upewnić się, że działa, w tym celu musisz wkleić je w nowej karcie przeglądarki. Musisz także przestrzegać dozwolonego rozmiaru obrazu, aby uniknąć przyszłych problemów.

Aby poprawić pisownię lub błędy w informacjach, możesz użyć sprawdzanie gramatyki i pisowni. Musisz przestrzegać dozwolonych limitów znaków. W przypadku katalogów e-commerce należy dodać kolumny dostępności i warunku. Musisz określić produkty, które są dostępne, niedostępne i wycofane, aby uniknąć problemów w sklepie na Facebooku.

W przypadku katalogów handlu elektronicznego należy również uwzględnić uniwersalny identyfikator produktu. Są niezbędne do zweryfikowania autentyczności produktu i muszą być nadane przez producenta. Może to być międzynarodowa identyfikacja handlowa, numer części producenta lub nazwa marki. Ma również inny sposób na zarabianie pieniędzy na prowizjach za pomocą tego narzędzia bez komplikacji.

dołącz do naszego kanału telegram