Skip to content

Jak zwiększyć zasięg organiczny na Instagramie, Facebooku lub YouTube? (Przykład)

7 de marzec de 2021

Branża sieciowa stała się jedną z najbardziej dochodowych w ostatnich latach. Niektóre wskazówki nigdy nie zaszkodzą, aby odnieść sukces w Internecie, nauczyć się tego zwiększyć zasięg organiczny na Instagramie, Facebooku lub Youtube.

Ponieważ te trzy są dziś fundamentalnymi filarami sieci, konieczne jest nauczenie się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby móc w nich odnieść sukces.

Nazywa się je filarami za bycie najbardziej bezpieczne i długotrwałe. Stworzyli model biznesowy, który daje użytkownikom możliwość zarabiania dużych pieniędzy.

Zwiększ zasięg organiczny na Instagramie, Facebooku lub YouTube

Bez wchodzenia w szczegóły, ale aby dać ci trochę kontekstu, powinieneś wiedzieć, jaki zasięg organiczny jest w sieciach społecznościowych.

Zasadniczo jest to liczba unikalnych użytkowników widziałem Twój post darmowymi metodami. To znaczy ilość interakcji z treścią.

Oznacza to, że ludzie, którzy przychodzą do Twojej publikacji na własne konto, a nie reklamują się. Mając to na uwadze, znaczenie zwiększania zasięgu organicznego na Instagramie, Facebooku lub YouTube dla odniesienia sukcesu w Internecie jest oczywiste.

Aby osiągnąć to drugie, istnieją następujące wskazówki. Najpierw musisz porozmawiać o Facebooku, aby zacząć otrzymywać polubienia i reakcje na Facebooku i osiągnąć większą widoczność w swoich postach, zrób to:

Nie publikuj najpierw w godzinach szczytu: czasy o największym ruchu ludzi w internecie nie zawsze są najlepszymi momentami do publikacji.

Ponieważ w tym czasie jest więcej konkurencji, najlepiej opublikować godzinę lub dwie później. Oznacza to, że gdy fala ludzi spadnie, tak będą się wyróżniać Twoje posty.

Po drugie, bądź na czas: Sprawdź najnowsze wydarzenia, które miały wpływ na sieć (np. Skandal związany z celebrytami).

Odnieś to do tego, co sprzedajesz, bo każdy będzie szukał tego tematu, łatwiej im będzie Twoją publikację.

Trzeci regularnie publikuje: Strona bez aktualizacji jest martwa, więc postaraj się publikować co najmniej raz lub dwa razy dziennie, jeśli Twoje treści są dobrej jakości, będziesz mieć większe szanse, że ludzie będą się z Tobą kontaktować i wielokrotnie Cię śledzić.

Instagram

W przypadku Instagrama porady są podobne, na które mogą się tutaj sprawdzić te same z Facebooka, ale oprócz tych są też:

Interakcja z obserwującymi: W każdym rodzaju relacji komunikacja jest niezbędna, a na Instagramie nie jest inaczej, zaproś swoich obserwujących do udziału w komentarzach, odpowiedz im, jeśli do Ciebie piszą, i powiedz im, aby przesłali historie wspominające o Tobie, a następnie wspominasz o nich w ten sposób obie strony wygrywają.

Skorzystaj z opcji podglądu profili lub historii na Instagramie przed ich opublikowaniem, aby określić, czy potrzebne są jakiekolwiek poprawki do najważniejszych treści.

Skorzystaj z filmów: Pomimo tego, że głównym kierunkiem tej sieci społecznościowej są zdjęcia, ostatnie badania wykazały, że filmy są coraz powszechniejsze, więc korzystaj z narzędzi, które daje ta sama aplikacja, do tworzenia atrakcyjnych filmów, które uatrakcyjnią Twój profil.

korzystać z Facebooka

Wreszcie YouTube

Na zakończenie tych wskazówek, jak zwiększyć zasięg organiczny na Instagramie, Facebooku czy YouTube, musimy porozmawiać o królu filmów. W tym przypadku zastosowanie ma również wiele z powyższych wskazówek, takich jak bycie stałym, ale ponieważ YouTube jest tak inny, istnieje kilka innych, które należy wziąć pod uwagę, na przykład:

Twórz atrakcyjne miniatury: Cała zawartość, która jest konsumowana, najpierw rzuca się w oczy, tworząc kreatywną, zabawną i realistyczną miniaturę, która natychmiast przyciągnie dużą liczbę osób.

Pochwal się niestandardowymi miniaturami w YouTube Studio, aby uzyskać lepsze wykończenie.

Zoptymalizuj SEO: Obejmuje trafne słowa i słowa kluczowe w tytułach i opisach, w ten sposób wiele osób będzie mogło znaleźć Twój film, ponieważ YouTube poleci im go.

Zdobądź lojalną i aktywną bazę fanów: Nie ma sensu mieć 1000000 nieaktywnych obserwujących, skup się na swojej lojalnej bazie obserwujących i twórz treści, aby zawsze mieć ich przy sobie w każdym filmie, w ten sposób zobaczysz wzrost liczby wyświetleń.

Z tym ostatnim jestem gotowy, te wskazówki są więcej niż wystarczające, aby zwiększyć organiczny zasięg na Instagramie, Facebooku lub YouTube, ale oczywiście wszystko zależy od Twojego wysiłku i poświęcenia.

dołącz do naszego kanału telegram