Sieci społecznościowe są metodami chwili używanymi przez marki i tych, którzy chcą sprzedać usługę, aby zareklamować swoją markę, wpływ dobrze zarządzanego konta na publikację produktu lub usługi może być całkiem udany. W przeciwieństwie do innych form reklamy, w sieciach społecznościowych praktycznie nie powinieneś inwestować a jeśli zainwestujesz pieniądze, będzie to minimalna kwota.
Ale jak wszystko, odnieść sukces w sieciach społecznościowych, aby promować produkty, masz świetną pracę w tym celu, szukaj nowych opcji i korzystaj z narzędzi, aby dotrzeć do odbiorców i uzyskać znaczny wzrost liczby osób, które widzą Twoje reklamy. W tym celu musisz bardzo dobrze analizować i stosować różne strategie.
Jakie metody oferuje Facebook, aby dotrzeć do nowych odbiorców?
Istnieje wiele metod, które możesz zastosować, aby Twoje publikacje dotarły do większej liczby osób lub odbiorców. Obecnie istnieją eksperci w tej dziedzinie, którzy chcą zapewnić Ci dużą liczbę strategii i narzędzi, które możesz zastosować, aby osiągnąć wielki wzrost na platformie Facebook.
Istnieje jednak kilka dość podstawowych metod, które należy uczciwie zastosować, aby: zmaksymalizuj zasięg swoich postów. Musisz pamiętać, że Facebook, podobnie jak inne istniejące sieci społecznościowe, działa za pomocą algorytmu, który jest zalecany, aby wiedzieć, jak działa, aby jak najlepiej wykorzystać ten algorytm.
wskazówki reklamowe
Według ekspertów, kiedy tworzysz normalny post na swojej stronie na Facebooku, ma on tylko jeden 40% ograniczony zasięg, liczba ta może się różnić w zależności od czasu opublikowania danego posta i tego, czy jest to publikacja, która jest bardzo interesująca dla odbiorców. Zadajesz sobie pytanie, co z pozostałymi 60% widzów? Po prostu ten pozostały procent odbiorców nie będzie mógł zobaczyć publikacji, którą stworzyłeś.
Jak już wspomnieliśmy, portale społecznościowe pracują z algorytmem, który stara się interpretować preferencje wyszukiwania użytkowników na portalach społecznościowych, w wielu przypadkach algorytm ten odpowiada za ograniczenie liczby osób, do których może dotrzeć wiadomość.
Aby zmaksymalizować liczbę osób, które konsumują Twoje treści, najlepszą strategią, jaką możesz zrobić, jest płacenie za reklamę na Facebooku. Kiedy to uruchomisz, możesz dostać do 90% odbiorców, algorytm przestanie ograniczać Twoją publikację, dzięki której możesz dotrzeć do wielu osób.
Oprócz tego, że będziesz mógł nie tylko dotrzeć do osób, które już Cię obserwują, ale również będziesz mógł zaistnieć na ścianie tych użytkowników, którzy prawdopodobnie są zainteresowani Twoimi treściami lub produktami, a nadal nie śledzą Twojego Strona na Facebooku. Możesz pomyśleć, że inwestycja w to jest bardzo wysoka, ale tak nie jest, w rzeczywistości inwestycja jest dość niewielka, za ile pomoże Ci zapłacić za reklamę na platformie Facebook.
Jest to niewielka inwestycja, ale z biegiem czasu przyniesie świetne rezultaty i sprawi, że Twoje konto lub biznes znacznie się rozwiną.
Krzyż Posty
Cross-posting to opcja oferowana przez niektóre platformy wydawnicze. udostępniać ten sam post na różnych platformach w tym samym czasie. Może ci to pomóc, jeśli masz konto na innych platformach niż Facebook. Wyraźnym przykładem cross-postingu jest opcja udostępniana przez Instagram, która pozwala natychmiast udostępnić post lub historię na Instagramie na Facebooku.
Poznaj statystyki swojego FanPage
Kiedy zdecydujesz się stworzyć swoją stronę na Facebooku, mają do dyspozycji kilka narzędzi do monitorowania aktywności i wydajność Twojej strony. Wszystko to jest pobierane z danych osób należących do Twoich odbiorców i sposobu, w jaki reagują na Twoje posty. Nie tylko wystarczy, że wiele osób zobaczy Twoje posty, ale ile osób pozytywnie zareaguje na posty, które zamieścisz w swoim poście.
Są to narzędzia oferowane każdemu rodzajowi strony, ale wielu użytkowników je pomija. Należy zauważyć, że dzięki tym statystykom będziesz mógł analizować wydajność swojej strony i jej publikacji, w ten sposób będziesz mógł pracować nad aspektami negatywy, które pokazują statystyki.
W momencie opublikowania dowolnego zdjęcia lub filmu, statystyki tej publikacji będą natychmiast dostępne. Dzięki tym statystykom będziesz mógł poznać liczbę osób, do których dotarła publikacja, będziesz mógł docenić reakcje i komentarze, które miała publikacja, poza tym, kiedy inne osoby udostępniły publikację na swoich ścianach.
W przypadku, gdy przesłałeś wideo, będziesz mieć pełne statystyki dotyczące całkowitej liczby odtworzeń wideo, zachowań związanych z reprodukcją i akceptacja odbiorców do filmu. Jest to określane, biorąc pod uwagę, ile osób obejrzało film w całości lub zakres większy niż 70% filmu, w ten sposób można określić, czy film został dobrze przyjęty lub nie otrzymał akceptacji,
Co możesz zrobić, aby Twoje posty na Facebooku trafiły do fanów innych stron?
Pamiętaj, że wszystko będzie zależało od rodzaju udostępnianych treści, użytkowników zainteresowanych rodzajem udostępnianych treści oraz obserwowania innych stron, które udostępniają treści typu Twojej strony, ewentualnie pojawi się jakaś publikacja Twojej strony. Oczywiście w tym celu będziesz musiał zapłacić reklamę na swojej stronie, aby osoby zainteresowane tą treścią pojawiły się niektóre z Twoich publikacji.
Jak możesz nadać wzór reklamowy swoim postom na Facebooku?
Gdy publikujesz dowolne zdjęcie lub wideo, Facebook natychmiast zaoferuje Ci opcję: zareklamuj ten post. Oprócz tego w publikacji pojawi się opcja zapłaty za reklamę. Koszt reklamy będzie zależał od liczby osób, do których Facebook poinformuje, że reklama dotrze.