W następnym artykule nauczymy Cię kilku konkretnych sztuczek, aby skonfigurować nasz arkusz roboczy podczas wykonywania projektów za pomocą edytora tekstu Word. Zrobimy taką konfigurację do tworzenia stron, a zadasz sobie pytanie, czy będzie to łatwe w tym edytorze?
Zostań z nami, a nauczymy Cię w prostych krokach jak utworzyć lub utworzyć stronę w programie Word.
W innych artykułach wspominaliśmy już o przydatności pracy z tym edytorem. Ponieważ ma opcje i atrybuty przestrzenne do tworzenia, edycji i realizacji dowolnego projektu, o którym myślisz, na przykład kolażu zdjęć. Ale zanim zacznę wyjaśniać jak utworzyć lub utworzyć stronę w programie WordZobaczmy, czym jest strona i jakie są jej cechy.
Co to jest strona i jej cechy
Aby wyjaśnić w sposób ogólny a pęcina Jest to arkusz, który ma określone wymiary i jest szeroko stosowany przy tworzeniu biografii, esejów czy pracy magisterskiej. Tam, gdzie wymaganych jest tylko kilka arkuszy, w niektórych przypadkach dwa lub nawet jeden arkusz. Podczas tworzenia strony zwykle używany jest określony format, który szczegółowo omówimy poniżej.
Istnieje wiele aspektów lub cech, które musimy wziąć pod uwagę, kiedy chcemy utwórz stronę w programie Word. Po pierwsze, marginesy, które muszą mieć określone wymiary, te po prawej i lewej stronie muszą być zachowane między 2 cm a 2,5 cm. Marginesy górny i dolny powinny wynosić od 2,5 do 3 cm.
Inną cechą, którą muszą mieć, jest liczba słów, które muszą być utrzymywane między 200 a 250. Tam, gdzie ich znaki między znakami interpunkcyjnymi, liczby i słowa mogą być przechowywane między 1700.
Kolejnym ważnym aspektem są linie, które mogą znajdować się między 20 do 25 linii lub linie i zachowaj odstępy od podwójnej spacji do półtora odstępu.
Ostatnim, ale nie mniej ważnym jest użycie określonej czcionki, kiedy jesteśmy robienie stron w programie Word. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo często używa się czcionki znanej jako Times New Roman o rozmiarze 12 punktów, ale coraz częściej używa się również czcionki Arial.
Musimy pamiętać, że niektóre aspekty mają jedynie charakter informacyjny, ponieważ będzie to zależeć od dziedziny studiów.
Jak utworzyć lub utworzyć stronę w programie Word
Kiedy my jesteśmy tworzenie strony w programie WordBardzo ważne jest skonfigurowanie pewnych opcji, które nadadzą nam pożądany wygląd naszej pracy lub projektu. Najpierw przechodzimy do edytora tekstu Word i otwieramy pusty dokument.
Umieszczamy tekst, który chcemy na naszym arkuszu, następnie uzasadniamy, teraz przechodzimy do Format, aby skonfigurować opcje marginesu, czcionki, spacji itp.
Przede wszystkim zamierzamy skonfigurować opcje papieru, wcześniej A5 był używany jako standardowa miara do robienia arkuszy. Ale obecnie środek ten został zaniechany, a użycie formatu A4 zostało wdrożone, ale ze względu na wzrost rozmiaru Letter użycie tego rozmiaru jest teraz bardziej powszechne, ale można użyć dowolnego z dwóch.
Po wybraniu rozmiaru arkusza przechodzimy do kolejnego punktu, czyli marginesów, które znajdziesz przy zakładce z literami. Możemy wprowadzić wartości, które wyjaśniliśmy wcześniej, a następnie wybieramy orientację arkusza, który ma być Pionowy następnie przypinamy opcję Zastosuj do całego dokumentu i na koniec OK.
Następnie zmieniamy czcionkę, rozmiar i używamy tych, które wcześniej wyjaśniliśmy, ale sugerujemy użycie Arial i rozmiaru 12. To dlatego, że nie jest tak męczący dla oczu i jest bardziej czytelny, wtedy uzasadnimy cały dokument. Tytuły muszą być napisane tą samą czcionką i mieć większy rozmiar, tj. 14.
Już koniec utwórz stronę w programie Word, Przechodzimy do pisania nagłówka, możesz to zrobić, wpisując nagłówek i wybierając nagłówek. Możesz również umieścić numer strony za pomocą tej samej zakładki.