Skip to content

Jak wstawiać przypisy i koniec strony w programie Excel krok po kroku

15 de luty de 2021

Praca na komputerze osobistym może być bardzo łatwa ze względu na wszystkie narzędzia, które są z nim związane, ale z tego powodu nie powinniśmy traktować tego jako wymówki do wykonania przeciętnej pracy.

Jeśli chcemy napisać dokument śledczy, możemy po prostu skopiować i wkleić wszystkie informacje, które otrzymujemy w Internecie, a następnie nazwać to „pracą”.

Ale jeśli to zrobimy, zostawimy wszystko estetyczna prezentacja odkładając na bok, jak również syntezę, która została uzyskana dzięki pracy i ważne, co może ona dla nas oznaczać, że uwidacznia się ona w jakości pracy, która kończy się po prostu przeciętnością.

W związku z tym estetyka i prezentacja pracy wykonanej na komputerze nabiera znaczenia, gdyż jest przejawem profesjonalizmu i troski o własną pracę. Musimy wziąć sprawy w swoje ręce i zacząć wykorzystywać wszystkie dostępne zasoby, aby wykonywać dobrą robotę.

W tym celu możemy wstawiaj wszelkiego rodzaju obrazydoprecyzuj grafikę, którą stworzyliśmy z tak dużym wysiłkiem, poświęć trochę czasu, aby kolory, których używamy, połączyły się, a czcionka była atrakcyjna i czytelna.

Mając to na uwadze, możemy nie myśleć o wkładaniu tyle wysiłku w ogólną prezentację arkusza kalkulacyjnego, ale rzeczywistość jest zupełnie inna.

W każdym arkuszu kalkulacyjnym musimy wziąć pod uwagę, że istnieje plik arkusz pełen danych wszelkiego rodzaju, których możemy użyć do tworzenia wykresów, ujawnienia wszelkiego rodzaju danych w równaniach matematycznych lub nie, i wiele więcej.

Ale z tego samego powodu, być może, ujawniając wszystkie te dane, które mamy w naszych rękach, powinniśmy wykorzystać wszystkie dostępne zasoby, aby uzyskać estetykę tego, na przykład przypisy.

Stopka w Excelu

Arkusze kalkulacyjne są używane do wielu różnych celów, takich jak porządkowanie serii danych, numerycznych lub nie, w kolejności; lub wykonaj wszelkiego rodzaju równania, aby jakościowo zademonstrować problem dowody empiryczne i dane. Zwykle nie są używane z myślą o estetyce, ponieważ zwykle jest to pomijane w obliczeniach.

Jednak programy do obsługi arkuszy kalkulacyjnych, takie jak Przewyższać, przykładają dużą wagę do tego, że możesz uporządkować dane według własnego uznania w arkuszu kalkulacyjnym, a program pomoże Ci je odpowiednio przedstawić.

Można to zrobić na różne sposoby, ale prawdopodobnie najbardziej oryginalnym i najmniej używanym jest włączanie danych lub tekstu do stopka. Są one zwykle używane w celu dawania informacje dodatkowe lub aby móc wykonać interesujący obrót na ogólny format z arkusza kalkulacyjnego.

zacznij excel green

Stopka

Stopki są często doskonałym źródłem informacji, jeśli są prawidłowo używane w pliku plik Exceli chociaż nie można ich wizualizować w normalnym widoku, doskonale służą do tego dodać dodatkowe dane w wizualizacji układu strony i jeśli mają być drukowane w ten sposób, więc zanim to zrobisz, osoba będzie mogła zobaczyć tekst na dole każdej strony.

Aby dodać stopkę i nagłówek w procesie tworzenia pliku Excel, należy przejść do menu „Wstawić” w pliku Excel, a następnie przejdź do przycisku „Nagłówek. Stopa p.

Robiąc to, możesz wyświetlić plik pola na początku i w końcu strony, na której możesz umieścić dane, które chcesz, aby uzyskać dobry przypis

dołącz do naszego kanału telegram