Skip to content

Jak utworzyć folder w Gmailu, aby automatycznie zapisywać wiadomości e-mail

27 de luty de 2021

Jedną z aplikacji, która wywołała sensację wśród internautów, jest stworzona przez firmę aplikacja pocztowa Google, będąc jedną z najlepszych usług tej firmy, która oferuje wszystkim swoim użytkownikom łatwość obsługi, intuicyjne narzędzia i duże zalety w stosunku do kompetencja.

Jednym z najlepszych narzędzi do organizacji oferowanych przez Gmaila jest tworzenie folderów, w których można tworzyć różne foldery, aby organizować wiadomości e-mail w optymalny i spersonalizowany sposób.

Dzięki temu możesz nadać swojemu e-mailowi ​​znacznie bardziej osobisty charakter, nie tylko w wersji internetowej, ale także w aplikacji mobilny.

W tym poście nauczymy Cię prawidłowego sposobu, w jaki możesz tworzyć różne foldery w Gmailu, aby móc automatycznie zapisywać niektóre wiadomości e-mail, dzięki czemu możesz czuć się znacznie lepiej zorganizowany i wygodniejszy w tym systemie. Ponadto umożliwia to również odbieranie wiadomości e-mail w określonym folderze.

Zacznij od tworzenia folderów

Aby rozpocząć tworzenie i edycję folderów, wystarczy wykonać kilka kroków, które są następujące:

  1. Zacznij od wprowadzenia adresu e-mail Gmail z komputera, tak jak robisz to w zwykły sposób
  2. Następnie przejdź do katalogu, a gdy już znajdziesz się w nim, przejdź do lewej części zasobnika i przesuń się na dół
  3. Widać, że jest przycisk ze słowem „plus”, Musisz go nacisnąć
  4. Po naciśnięciu zobaczysz, że katalog zostanie rozszerzony, w którym znajduje się przycisk o nazwie „Nowa etykieta
  5. Naciśnij go, a zobaczysz, że zostanie utworzony pasek boczny, który jest w rzeczywistości nowym folderem
  6. Po otwarciu wystarczy nazwać go i wszystko będzie gotowe do rozpoczęcia korzystania z niego.

Krok po kroku, aby usunąć folder

Po utworzeniu tych folderów i poczuj całość właściciel świata, jest też możliwe, że stworzyłeś go przez pomyłkę i dlatego szukasz sposobu, w jaki możesz go całkowicie wyeliminować.

Aby móc wykonać to zadanie, wystarczy przejść do folderu, a następnie nacisnąć ikonę z trzema punktami w pozycji pionowej, którą zobaczysz w prawej sekcji, aby wejść do sekcji specjalnej menu.

Będziesz mógł zobaczyć, że tam zacznie się wyświetlać menu, w którym musimy zlokalizować opcję lub przycisk „Usuń znacznik”, Po naciśnięciu przycisku etykieta zostanie trwale i pomyślnie usunięta, więc nie będzie już problemu z pocztą e-mail.

Podobnie w tym menu zobaczysz małą opcję, która mówi „etykieta podrzędna”, w której będziemy mogli, Dodaj nowe foldery, bezpośrednio w utworzonej przez nas sekcji tagów. W ten sposób będziesz promować, że zamówienie w e-mailu i wszystko, co otrzymujesz, jest znacznie większe niż to, czego chcesz.

To są przybory specjalne, które są zaprojektowane w taki sposób, że mamy wszystkie te e-maile, elementy multimedialne i nie tylko, dużo bardziej uporządkowane i z lepszym dostępem.

zapisuj e-maile z Gmaila

Utwórz specjalny filtr, aby móc sortować wszystkie swoje e-maile.

Po utworzeniu żądanych folderów nadszedł czas, aby utworzyć filtr, który pomoże Ci określić ilość wiadomości e-mail i które z nich trafią do każdego folderu. Aby to zrobić, wystarczy wejść na kartę „Utwórz filtr”, Który znajduje się w górnej części skrzynki odbiorczej poczty e-mail.

Tam musisz uzyskać dostęp do nowej strony, na której możesz określić, które wiadomości e-mail chcesz hostować i które foldery są objęte pytaniem. Do takiego zadania wystarczy zdefiniowanie kilku słów kluczowych lub odbiorców w ten sposób wszystkie otrzymane e-maile, które spełniają te specyfikacje, trafią dokładnie do utworzonych folderów.