Jeśli wskażesz dostać pracę urzędnikaa może już to osiągnąłeś, ale chcesz być bardziej wartościowy dla swojej firmy, to jest to artykuł dla Ciebie. Zdobycie szkolenia w zakresie obsługi najlepszych narzędzi z zakresu automatyzacji biura doda wiele punktów do Twojego CV.
W miarę opanowywania coraz większej liczby technik Twoja wartość dla biura będzie rosła, ponieważ będziesz pracować szybciej niż Twoi koledzy. Z tej okazji nauczymy Cię, jak szybko i łatwo umieszczać poziome i pionowe arkusze w programie Word.
To jeden z tych prostych, ale bardzo przydatnych samouczków. Podczas pracy z różnymi typami dokumentów tradycyjna orientacja pionowa może nie działać dla wszystkich. W zależności od wymagań możesz ustaw teksty w trybie poziomym lub pionowym, korzystając z praktycznych funkcjonalności programu Microsoft Word.
Pamiętaj, że jeden artykuł nie wystarczy zmaksymalizuj swoją wiedzę. Będziesz musiał przejrzeć różne przewodniki po całym pakiecie Microsoft Office, ponieważ każdy program może uzupełniać inny.
Ponieważ interfejsy są podobne, będziesz stopniowo zwiększać swoje umiejętności we wszystkich z nich. Zalecam zacząć od ćwiczenia obsługi programu Word, a następnie przejść do programów Excel i PowerPoint.
Aby poznać którekolwiek z tych narzędzi, musisz pobrać i zainstalować program Word z jego oficjalnej strony internetowej. Pakiet może wydawać się drogi, ale jest szczerze niedrogi, biorąc pod uwagę wszystko, co oferuje. Potraktuj to jako inwestycję w przyszłość, która pozwoli Ci osiągnąć lepsze miejsca pracy dzięki znacznie większe wynagrodzenia.
Co to jest Microsoft Word?
To oprogramowanie należy do rodziny Microsoft Office. Pakiet oprogramowania zaprojektowany specjalnie dla ułatwiać zadania biurowe. Dzięki nim poprawisz efektywność pracy, zapewniając wygodę pracownikom.
Słowo to Edytor tekstu linii. Innymi słowy, daje możliwość dostosowywania tekstów lub modyfikowania dokumentów Word; modyfikowanie jego koloru, czcionki, rozmiaru i wielu innych rzeczy, które sprawiają, że pismo wyróżnia się.
Co to jest automatyzacja biura?
Automatyzacja biurowa to gałąź komputerów, która zawiera narzędzia do automatyzacji pracy biurowej. W tych czasach jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania każdego biura.
Ta gałąź obejmuje oprogramowanie, takie jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne programu Excel, arkusze prezentacji, narzędzia, takie jak kalkulatory i dzienniki, i tak dalej.
Jak umieścić arkusze pionowe i poziome w programie Word?
Proces jest naprawdę prosty. Spróbuj to zrobić w trakcie przechodzenia przez przewodnik, ponieważ eksperymentując z własną ręką, szybko to opanujesz.
Otwórz edytor tekstu i wprowadź esej, nad którym chcesz popracować. To może być sprawdzian na tę okazję. Następnie poszukaj karty Format, obecny w menu kontekstowym w górnej części oprogramowania. Znajdziesz tam wiele różnych opcji, takich jak: Marginesy, orientacja, rozmiar, kolumny, i tak dalej.
Naciskasz na ten, który mówi Orientacja (Znajduje się po lewej stronie menu). Tam pojawi się okno, w którym możesz wybrać pionową lub poziomą orientację dokumentu.
A co, jeśli chcesz niektóre arkusze pionowo, a inne poziomo, w tym samym dokumencie? Prawda jest taka, że istnieje metoda, aby to ustalić.
Powrócisz do menu kontekstowego, ale tym razem do zakładki Widok. Dzięki temu będziesz mógł wygodnie przeglądać wszystkie arkusze swojego dokumentu. Naciśnij ten, dla którego chcesz zmienić jego orientację, i wróć do zakładki Format.
Zauważysz, że w pierwszej sekcji narzędzi po lewej stronie znajduje się mały tekst, który mówi Ustawienia strony, obok której znajduje się mała ikona strzałki.
Ta czynność spowoduje otwarcie okna ustawień strony. Wewnątrz wybierzemy opcję Poziomy lub Pionowy, jako wymagane. Pozostaje tylko spojrzeć na dolną część okna i, w opcji Zastosuj do, wybierzemy Od teraz. Możesz zastosować ten proces na każdym arkuszu, aby określić indywidualną orientację, którą będą nosić.