Przeprowadzać coś prezentacja PowerPointa Może się to wydawać proste, ale w rzeczywistości takie nie jest. Aby przyciągnąć uwagę opinii publicznej i zrozumieć, jaki jest Twój pomysł, ważne jest, aby wspomniana prezentacja spełniała pewne punkty, które omówimy poniżej.
Dlatego zobaczymy, jak tworzyć lepiej prezentacje powerpointowe abyś się wyróżniał, gdy to robisz. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby uzyskać lepszy efekt końcowy. Może to nie wydawać się łatwe, ale stworzenie wysokiej jakości prezentacji PowerPoint wymaga czasu, a najważniejsza jest osoba, która to wszystko prezentuje, czyli Ty. Jest bardzo łatwy w użyciu i można go pobrać za pośrednictwem firmy Microsoft.
Rzeczywiście, program Microsoft, który jest częścią pakietu biurowego Office, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na rynku, niezbędnym, jeśli pracujemy z prezentacjami.
Jak zoptymalizować prezentację PowerPoint
zwykły tekst. Prezentacja faktycznie uzupełnia prezentację, którą zrobisz. Dlatego nie powinien zawierać całego tekstu, który zamierzasz powiedzieć, nie jest to konieczne. Pomiędzy czasem spędzonym na rozmowie a prezentacją projektu żadna z osób nie będzie w stanie przeczytać wszystkiego. Dlatego najlepiej jest umieścić tekst, który jest niezbędny i nic więcej. Chodzi o to, że jest to swego rodzaju ideał, że ludzie są trochę prowadzeni przez tę prezentację, aby szybko zrozumieć, o czym mówisz, ale zwracają na ciebie uwagę.
Jeden pomysł na slajd. Mieszając kilka motywów na slajd, jedyne, co osiąga, to odbieranie siły każdemu z nich i przyprawianie ludzi o zawrót głowy. Najlepszą rzeczą do stworzenia spójnej i łatwej do zrozumienia prezentacji jest omówienie jednego tematu na slajdzie, a po zakończeniu tego tematu możesz przejść do następnego.
podsumować prezentację. Długa prezentacja może szybko się znudzić i stracisz uwagę ludzi. Musisz mieć rzeczy całkiem określone i starać się je streszczać tak bardzo, jak to możliwe. Jest bardzo prawdopodobne, że ci, którzy przyjdą na twoją prezentację, niewiele pamiętają z tego, co w niej powiedziałeś. Jednak dzieląc prezentację na kilka części, zapamiętają to.
Organizacja. Istotne jest, aby treść była doskonale zorganizowana. Najpierw potrzebujesz wprowadzenia lub prezentacji na temat, którym będziesz się zajmować w sposób ogólny. Konieczne jest również, aby, gdy zajmujesz się tematem, rozpocząć i zamknąć go, zanim zaczniesz mówić o czymś innym, nawet jeśli jest to powiązane.
listy numerowane. O wiele łatwiej jest zachować porządek dzięki liście numerowanej. Łatwiej jest też nawigować, a osoby biorące udział w prezentacji będą miały jaśniejszy obraz.
Potrzebne informacje. Nie musisz umieszczać ani mówić o wszystkich informacjach, które chciałbyś ujawnić. Musisz podać to, co jest naprawdę ważne, w zwięzły sposób. To najlepszy sposób, aby nie tylko zwrócić na siebie uwagę, ale także sprawić, by ludzie zapamiętali większość tego, co powiedziałeś. Prezentacja nie powinna zająć więcej niż 15 minut.
Źródła. Staraj się nie używać zbyt małych czcionek. Jeśli zamierzasz używać mało tekstu, masz miejsce na nieco większe czcionki. Najlepiej byłoby używać czcionek większych niż 30. Podobnie, te, które są domyślnie w większości przypadków są najlepsze. Ponadto ważne jest, aby źródła były proste, aby w ten sposób można je było czytać bez żadnego problemu i wysiłku.
osadzanie czcionek. W przypadku, gdy musisz użyć innego źródła z jakiegoś szczególnego powodu. Następnie konieczne jest osadzenie czcionek w pliku. W tym celu musisz przejść do opcji, a następnie przejść do sekcji Zapisz. Pod wszystkim znajduje się opcja zaznaczenia „Osadź czcionki w pliku”.
Projekt. Chodzi o to, aby projekt był szanowany w jak największym stopniu. Przeskakiwanie z jednego żółtego wzoru na inny, który jest zupełnie inny, nie jest dobrym pomysłem. Utrzymanie linii projektowej jest niezbędne, ale jednocześnie próba zróżnicowania do pewnego momentu.
jakość obrazów. Wydaje mi się, że nie ma potrzeby zbytniego wyjaśniania tej kwestii. Aby prezentacja była profesjonalna, musisz nie tylko spełnić wszystkie powyższe wymagania. Ale zdjęcia muszą być dobrej jakości.
Uważaj na animacje. Nie używaj zbyt wielu animacji ani efektów jakiegokolwiek rodzaju. Ponieważ jeśli będziesz to robić zbyt często, odwrócisz uwagę ludzi od tego, co jest ważne: od tego, co mówisz.
Im prościej, tym lepiej. Idealnie wszystko powinno być tak proste, ale uderzające, jak to tylko możliwe. Zwłaszcza grafiki, których zrozumienie, jeśli nie uczynisz ich prostymi, może być prawdziwym chaosem. Pokaż tylko te grafiki, które są niezbędne i mogą wnieść coś do Twojej prezentacji.
Wideo. Film może uprościć sprawę i pomóc ludziom lepiej zrozumieć Twój pomysł. Możesz osadzić go w programie PowerPoint lub przesłać bezpośrednio do YouTube.
Masz tablicę i myślisz, więcej tego samego z prezentacjami i tym razem naprawdę chcę się wyróżnić, ale zastanawiasz się, jak zrobić więcej prezentacji? Interaktywne i zabawne które porywają publiczność.
Zanim nauczą się zachowywać spokój w pomieszczeniu pełnym ludzi. Skierowanie na siebie wszystkich oczu jest niewygodnym doświadczeniem i wymaga przyzwyczajenia. Jednak nawet jeśli potrafisz zapanować nad tremą i zachować koncentrację, niekoniecznie oznacza to, że Twoja prezentacja nie uśpi ludzi. Dzieje się tak często w przypadku długich prezentacji na bardzo nudny temat, w których prezenter mówi monotonnym głosem i przyciemnia światła, aby odtworzyć prezentację
Użyj maksymalnie 20 słów na każdym slajdzie
- nosić „haki” Przekonujące słowa kluczowe wysokiego poziomu, takie jak statystyki, cytaty lub słowa kluczowe, aby utrzymać ciągłość prezentacji i zaangażowanie odbiorców.
- Wstań i nie przerywaj prezentacji 10 minut.
- Spotkanie Wstań to sprawdzony pomysł na prezentację.
- Kontynuuj spotkania zgodnie z zadaniem, a wszyscy zgodnie z zadaniem alarmdosłownie.
Jeśli masz zdalnych uczestników, włącz kamerę internetową
- włącz swoje kamerka internetowa na spotkaniu online, aby zmaksymalizować skuteczność i uwagę uczestników.
- zaczepić pięć zmysłow.
- Nas komunikujemy się z przyjaciółmi, rodziną, współpracownikami z biura i wywierać trwałe wrażenie wszystkimi pięcioma zmysłami: wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku.
Pozbądź się slajdów programu PowerPoint
- Prezentacje nt PowerPointa są skutecznym narzędziem do dzielenia się faktami, kluczowymi punktami i narracjami.
- Ale przed każdym spotkaniem zadaj sobie pytanie: Czy naprawdę potrzebuję slajdów? Steve Jobs powiedział kiedyś: „Ludzie, którzy wiedzą, o czym mówią, nie potrzebują PowerPointa”.
- jeśli pokaz slajdów nie dodają wartości do ogólnego przekazu, nie bój się ich pozbyć.
Użyj narzędzia do animacji slajdów
- Nowa technologia bierze swoje stare i nudne slajdów, które dodają nieoczekiwanego polotu nudnej prezentacji.
- Spraw, aby Twoje prezentacje stały się „Powiększenie” z narzędziami do prezentacji, takimi jak Prezi, Keynote, Prezentacje Google, Zoho Show i Haiku Deck.
- Świetne rozwiązania online, które zmieniają statyczna infografikaslajdy i oficjalne dokumenty w dynamiczne i imponujące narzędzia do opowiadania historii.
Oferuj wiele sposobów dołączenia do prezentacji.
- Jeśli masz zdalnych uczestników, zaoferuj im możliwość usłyszenia i zobaczenia Twojego prezentacja cyfrowa. Nowe rozwiązania do konferencji internetowych, takie jak GlobalMeet.
- Umożliwiają wielokrotne transmisje wideo przez kamerę internetową, wizualizację wideo w powerpoincie wbudowane i nie tylko. I do prawdziwie interaktywnych prezentacji.
- Wypróbuj konferencje internetowe iMeet, które umożliwiają Oglądanie na YouTubiestrumieniowe przesyłanie wideo, połączenia z sieciami społecznościowymi i dynamiczne wspólne tworzenie notatek w Evernote.
Microsoft chciał zapewnić użytkownikom programu PowerPoint wiele narzędzi, takich jak tworzenie tabeli lub indeksu numerowanego oraz interaktywna paginacja prezentacji PowerPoint.
Ale to nie znaczy, że powinieneś używać ich wszystkich. Oto kilka kluczowych rzeczy, o których należy pamiętać.
Spróbuj odejść od używania domyślnych czcionek MicrosoftOffice, Calibri i Cambria. Korzystanie z tych dwóch czcionek może sprawić, że prezentacja będzie wyglądać rozczarowująco.
Profesjonaliści nigdy nie powinni używać Dźwięki akcji PPT. (Proszę wziąć pod uwagę odbiorców ponad osobiste preferencje).
Twórz niestandardowe rozmiary slajdów
- W lewym górnym rogu wybierz „Archiwum„.
- Wybierać „ustawienia strony„.
- Wprowadź żądaną wysokość i szerokość tła i kliknij „Zaakceptować„.
- Pojawi się okno dialogowe.
- Kliknij „Zaakceptować” Ponownie.
- Twoje tło zostało zmienione!
Edytuj układ szablonu slajdu
- Wybierać „Tematy” w górnej nawigacji.
- Po prawej stronie.
- Kliknij „edytuj mistrzu„, Następnie w”mistrz ślizgania„.
- Wprowadź dowolne zmiany, a następnie kliknij „Zamknij wzorzec”.
- Wszystkie aktualne slajdy i Przyszłe wpisy w tej prezentacji będą używać tego szablonu.
Upewnij się, że wszystkie obiekty są ułożone prawidłowo
- Wybierz wszystkie obiekty, przytrzymując „Wielkie litery” i klikasz na wszystkie.
- Wybierz „Organizuj” na górnym pasku opcji, a następnie wybierz „Wyrównaj lub rozłóż„.
- Wybierz typ wyrównania chcesz.
- Jak wyrównać obiekty ze slajdem:
- Wybierz wszystkie obiekty, naciskając „zmiana” i klikasz na wszystkie.
- Wybierać „Zorganizować” na górnym pasku opcji, a następnie wybierz „Wyrównaj lub rozłóż„.
- Kliknij „Wyrównaj do slajdu”.
- Kliknij „Zorganizować” ponownie na górnym pasku opcji, a następnie wybierz „Wyrównaj lub rozłóż„.
- Wybierz żądany typ wyrównania.
Użyj „Formatuj menu”, aby lepiej kontrolować układy swoich obiektów
- Zawijanie tekstu wewnątrz kształtu.
- Tworzenie naturalnego cienia perspektywy za obiektem.
- Ponowne kolorowanie zdjęć ręcznie i przy użyciu opcji automatycznych.
Skorzystaj z kształtów programu PowerPoint
Wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, jak elastyczne stały się narzędzia. Formularz PowerPointa. IW połączeniu z rozszerzonymi opcjami formatu wydanymi przez firmę Microsoft w 2016 r.
Potencjał dobrego projektu formy jest łatwo dostępny. PowerPointa oferuje użytkownikowi wiele wspaniałych opcji kształtów, które wykraczają poza tradycyjne prostokątne prostokąty.
owalne i zaokrąglonew przeciwieństwie do profesjonalnych programów do projektowania, takich jak Adobe Creative Suite czy Quark.
Dzisiejsze kształty obejmują wysoce funkcjonalną funkcję inteligentnych kształtów.
który pozwala tworzyć diagramy i schematy blokowe w każdej chwili. Narzędzia te są szczególnie cenne, biorąc pod uwagę, że PowerPoint jest medium wizualnym.
Twórz niestandardowe kształty
- Po wybraniu dwóch kształtów.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy i przejdź do podmenu „Grupa”, aby zobaczyć różne opcje.
- Połącz tworzy niestandardowy kształt, który ma wycięte nakładające się części dwóch poprzednich kształtów.
- Unia tworzy całkowicie scalony kształt.
- Przecięcie tworzy kształt tylko z nakładających się sekcji dwóch poprzednich kształtów.
- Odejmij przycina nakładającą się część jednego kształtu od drugiego.
- Używając tych narzędzi zamiast próbować precyzyjnie edytować punkty.
- Możesz tworzyć precyzyjnie odmierzone niestandardowe kształty.
Przycinaj obrazy do niestandardowych kształtów
- Kliknij na obrazek i wybierz „Format” na pasku opcji.
- Wybierać „Przycinać”, następnie „Maska kształtująca”, a następnie wybierz żądany kształt.
- Zdjęcia w spersonalizowany sposób.
- Dowiedz się więcej o tworzenie wizerunku dla Twoich kanałów marketingowych w poniższym filmie.