Skip to content

Jak krok po kroku unikać i usuwać zduplikowane rekordy danych w zapytaniu w tabeli Access Vba

10 de styczeń de 2023

Access to oprogramowanie, którego zadaniem jest wykonywanie obliczeń w raportach oraz efektywne zarządzanie bazą danych. Ten program jest całkiem przydatne, gdy wykonujemy pracę i mamy kilka duplikatów tego samego. Dlatego dobrze jest wiedzieć, kiedy konieczne jest ich usunięcie. W tym poście pokażemy Ci, jak go zrobić. cKonsultacje w celu wyeliminowania duplikatów danych z Accessa w bardzo prosty sposób.

Microsoft Access i duplikaty danych Co musimy wiedzieć?

Przed przystąpieniem do sprawy, w związku ze złożeniem zapytania o usunąć zduplikowane dane z dostępu, trzeba mówić o tym programie. Jak powiedzieliśmy wcześniej, Microsoft Access to oprogramowanie przeznaczone do zarządzania bazami danych.

Jego tłumaczeniem jest Access i jest częścią pakietu Microsoft Office, przeznaczonego do wykonywania zadań, dobrze prezentowanych raportów z pracy, programu służącego do zarządzania znaczną ilością danych.

Ma bardzo specyficzne i przydatne funkcje. Możesz kształtować bazę danych, bez konieczności wykonywania pracochłonnych procesów. Każdą bazę danych można idealnie dostosować i nie jest konieczne posiadanie programisty pod ręką. Dostępnych jest kilka szablonów, co pozwala zaoszczędzić czas.

Kolejną podstawową i uderzającą cechą programu Access jest możliwość udostępniania wszystkich baz danych. Ten program może doskonale współpracować z innymi programami, takimi jak Word, Excel i Power Point. Jego instalacja jest bardzo prosta i może bardzo szybko importować danebez większych komplikacji.

Jest to bardzo korzystny program dla małych i średnich firm. Niemniej jednak, nie jest idealnym oprogramowaniem dla dużych korporacjiponieważ duża ilość danych jest znacznie większa.

Kolejnym aspektem, do którego użytkownicy nie są zbyt przekonani, jest brak bezpieczeństwa, jaki oferuje w porównaniu z innymi programami. Podobnie, To wciąż program o wielkich zaletach. Teraz, gdy wiemy o tym programie, zobaczmy, jak utworzyć zapytanie, aby zduplikować dane programu Access.

Przewodnik krok po kroku, jak usunąć zduplikowane dane w programie Access

Zrobić jeden Zapytaj i usuń zduplikowane dane z Access, Będziesz musiał wykonać szereg kroków, które pomogą ci dobrze zarządzać informacjami. Zachęcamy do robienia wszystkich notatek dotyczących tego, co musisz zrobić, bez komplikowania.

  1. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to otwórz program Access w komputerze. Następnie musisz wybrać Microsoft Office.
  2. Zaobserwujesz alternatywę Otworzyć. Następnie musisz wybrać plik zawierający bazę danych, w której chcesz wykonać zduplikowane zapytanie. następny, musisz nacisnąć klawisz otworzyć w wybranym pliku.
  3. Musisz wybierz alternatywę tworzyć. Po wykonaniu tej czynności zobaczysz frazę Kreator zapytań. wtedy zobaczysz słowo zapytania i musisz wybrać opcję Nowe zapytanie.
  4. Po wykonaniu wszystkich poprzednich kroków zobaczysz Znajdź duplikaty kreatora zapytań. To jest alternatywa, którą powinieneś wybrać. Następnie musisz nacisnąć opcję Zaakceptować. Następnie musisz wybrać tabelę, dla której chcesz wykonać zduplikowane zapytanie.
  5. Pojawi się przycisk Następny. Następnie zobaczysz kilka pól obok pól, które chcesz przeszukać, aby można je było wybrać. Ponownie musisz wybrać opcję Następny.

Ostatnie kroki do wyeliminowania duplikatów z Twojej bazy danych

  • Później, możesz zobaczyć opcję Sfinalizowaćktóry powinieneś wybrać aby zapytanie było możliwe. Zostanie wyświetlone wyskakujące okienko jako wynik wyszukiwania. W tym oknie zostaną wyświetlone wszystkie zduplikowane rekordy.

usunąć zduplikowane informacje w tabeli dostępu

  • Musisz kliknij każdy duplikat, który chcesz usunąć. Pojawi się zakładka projektu, którą należy nacisnąć. Po wykonaniu tych kroków musisz wybrać opcję usuwaćktóra mieści się przy ul typ zapytania. Późniejzobaczysz alternatywę znaleźć duplikaty. To wyrażenie stanie się alternatywą anulowania.
  • Musisz znaleźć klucz, który mówi biegać. Później będziesz musiał nacisnąć przycisk takz okna wyskakujące okienko, które zobaczysz na ekranie. Gdy to zrobisz, zduplikowane dane zostaną całkowicie usunięte.

Wykonując każdy z tych kroków cierpliwie, masz już swój Zapytanie o usunięcie zduplikowanych danych w programie Access.

dołącz do naszego kanału telegram