Skip to content

Jak stworzyć interaktywną ponumerowaną i podzieloną na strony tabelę lub indeks prezentacji w PowerPoint

8 de luty de 2022

Office jest uważany za jeden z najlepszych pakietów biurowych na rynku lub przynajmniej jeden z najpopularniejszych, ponieważ jest instalowany w systemie Windows w ten sam sposób możemy powiedzieć, że PowerPoint to najbardziej znana usługa jeśli chodzi o prezentacje.

W tym sensie wiemy, że w Internecie istnieje ogromna liczba samouczków na temat programu PowerPoint, od tego, jak go pobrać, po sposób korzystania z niego nawet online, aby jak najlepiej go wykorzystać, ale nie wszystkie z nich są w pełni wyjaśnione i że wtedy pojawiają się wątpliwości użytkowników.

Z tego powodu w kolejnych wierszach postaramy się przedstawić wiele rozwiązań dotyczących tego, jak dodaj spis treści do programu PowerPointjedno z najczęściej zadawanych nam przez użytkowników zapytań.

Oczywiście przede wszystkim musisz wiedzieć, że PowerPoint, w przeciwieństwie do tego, co dzieje się z jego bratem Słowemnie mamy specjalnie opracowanych narzędzi do dodawania indeksów, więc wszystko będzie zależeć od nas.

W każdym razie nie martw się, ponieważ mamy możliwość przeprowadzenia spis treści z serii trików na tym chcemy się skupić, aby Waszym prezentacjom nie brakowało organizacji.

W tym konkretnym przypadku i do rozważenia, musisz wiedzieć, że będziemy korzystać z hiperłączyponieważ uważamy, że jest to najlepszy sposób na uniknięcie tej komplikacji braku indeksów w programie Word.

Jak automatycznie utworzyć tabelę lub indeks w programie PowerPoint

Pierwszą rzeczą, którą musisz wziąć pod uwagę w tego typu przypadku Indeksy w PowerPoint można generować na dwa sposobyi oczywiście chcemy pokazać każdy z nich, ponieważ każdy użytkownik może mieć ulubionego.

Cóż, między tymi dwiema metodami, które omówiliśmy, nie mamy wątpliwości, że zalecane jest automatyczne, gdyż dzięki niej zaoszczędzisz ogromną ilość czasu w tego typu sytuacji. Kroki, które należy wykonać w tym przypadku, są następujące:

  • Przejdź do widoku konspektu i kopiuj tytuły slajdów
  • Następnie przejdź do panelu miniatur, wybierz Zwiń, a następnie Zwiń wszystko
  • Kliknij i przeciągnij, aby zaznaczyć wszystkie tytuły które istnieją w prezentacji, którą chcesz wstawić
  • Naciśnij Kopiuj lub Ctrl + C
  • Zmień pole tekstowe na slajdzie na Spis treści iz menu Strona główna wybierz Wklej. Pojawi się okno i przejdź do Wklej specjalnie
  • Następnie zobaczysz pole, w którym możesz wybrać RTF lub zwykły tekst. Naciśnij OK. Ty też możesz zmienić styl pudełka. W tym momencie możesz utworzyć hiperłącza do spisu treści. Zanim to zrobisz, upewnij się, że zaznaczyłeś już wszystkie tytuły i uporządkowałeś elementy prezentacji w spisie treści
  • Następnie przejdź do menu Wstaw i wybierz opcję Łącza. Zostaną wyświetlone nowe funkcje i będziesz musiał wybrać hiperłącze Wstaw. W tym momencie wybierz zakładkę miejsca tego dokumentu
  • Następnie wybierz slajd odpowiadający tytułowi, który wybrałeś i kliknij OK, aby wstawić hiperłącze do slajdu ze spisem treści
  • Dla każdego tytułu powtórz te kroki, aby indeks był oparty na hiperłączach.

Jak automatycznie utworzyć spis treści w programie PowerPoint?

W drugim przypadku, jak wspomnieliśmy na początku, mamy również możliwość: wygeneruj te indeksy w PowerPoint ręczniewięc musisz wykonać kroki, których Cię nauczymy.

osoby z prezentacją PowerPoint

  • Przede wszystkim generuje na slajdzie wypunktowaną listę treści, która będzie pełniła funkcję indeksu
  • Następnie wybierz pierwsza opcja winiety i klik dobrze, aby przejść do hiperłącza
  • Pojawi się okno z panelem po lewej stronie. Znajdź i wybierz sekcję znajdującą się w tym dokumencie, czyli slajd, który już wygenerowałeś. musisz wybrać te, które chcesz otworzyć po kliknięciu na winiecie
  • Po zakończeniu poprzedniego kroku kliknij punktor, a zobaczysz, że my przekierowuje do skonfigurowanego przez nas slajdu.