Skip to content

Jak rozwiązać najczęstsze problemy podczas logowania się do serwisu Netflix? (Przykład)

27 de luty de 2021

Netflix, jedna z platform Streaming najbardziej znany w tej chwili, ma miliony użytkowników i jest kompatybilny z różnymi urządzeniami i systemami operacyjnymi. Chociaż trudno w to uwierzyć, najczęstsze problemy podczas logowania do Netflix mogą zakończyć się ponownym uruchomieniem naszego urządzenia do przesyłania strumieniowego.

Ponadto możesz spróbować rozwiązać awarie połączenia internetowego lub Wi-Fi, ponownie uruchamiając modem lub router. Dlatego jeśli twój problem jest taki nie masz dostępu do platformy od Netflix, tutaj znajdziesz możliwe rozwiązania.

Dowiedz się, jak rozwiązać najczęstsze problemy podczas logowania do serwisu Netflix

W pierwszym przypadku, musisz sprawdzić, czy usługa nie jest wyłączona z powodu problemu z serwerami Netflix. Możesz to potwierdzić wchodząc na oficjalną stronę internetową.

Jeśli wszystko idzie dobrze z serwerami, a po zalogowaniu się nie możesz uzyskać dostępu do platformy, musisz sprawdzić, czy dane takie jak adres e-mail i hasło są prawidłowe. Jeśli udostępniasz swój ekran innym użytkownikom, upewnij się, że dane nie uległy zmianie.

Jeśli sprawdziłeś, że wszystkie Twoje dane są poprawne, a problem z logowaniem do Netflix nadal występuje, możesz wtedy ponownie uruchomić urządzenie do przesyłania strumieniowego, jak wspomnieliśmy wcześniej. Możesz również spróbować naprawić możliwe awarie połączenia internetowego.

Kiedy się logujesz i pokazuje ci błąd UI3012, jest to problem z połączeniem z twojego komputera lub błąd 13018 dla telefonów komórkowych i tabletów. Po prostu sprawdź, czy połączenie internetowe nie zostało zerwane w obu przypadkach.

Kolejny z najczęstszych problemów podczas logowania do Netflix jest związany z instalacją Aplikacji.

Jak sprawdzić, czy z aplikacją Netflix wszystko idzie dobrze

Jeśli sprawdziłeś, co jest podane w poprzednich akapitach, i nadal nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta. Możliwe, że występujący problem dotyczy aplikacji Netflix.

Teraz możesz odinstalować i ponownie zainstalować aplikację. Pamiętaj, że aby to zrobić, musisz się ponownie zalogować. Ty też musisz upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji Netflix zainstalowany na Twoim urządzeniu.

Sprawdź, czy ktoś inny korzysta z Netflix. Niektóre plany nie pozwalają na przesyłanie strumieniowe na więcej niż jednym urządzeniu w tym samym czasie. Jeśli tak, inni użytkownicy muszą zostać odłączeni, zanim uzyskasz dostęp.

Zapomniałeś danych, aby zalogować się do Netflix

Możliwe, że podczas uzyskiwania dostępu do konta w serwisie Netflix pojawi się błąd wskazujący, że nie można znaleźć konta z tym adresem e-mail. Spróbuj ponownie lub musisz utworzyć nowe konto.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail, numeru telefonu lub hasła dostępu do konta. To kolejny z najczęstszych problemów podczas logowania do Netflix. Jeśli tak jest w Twoim przypadku Nie bądź zaniepokojony! Istnieje kilka sposobów ich odzyskania.

Gdy uzyskujesz dostęp do platformy Netflix, wpisz „Potrzebuję pomocy?”. Wpisz swój adres e-mail lub numer telefonu. Na koniec otrzymasz kod weryfikacyjny i możesz zresetować hasło.

KOMPUTER NETFLIX

Należy pamiętać, że resetując hasło, należy ponownie zalogować się na wszystkich urządzeniach z nowym hasłem. To może to zająć do 8 godzin, całkowicie odłącz wszystkie urządzenia i zacznij od nowego hasła.

Z drugiej strony, jeśli nie pamiętasz adresu e-mail lub numeru telefonu, aby odzyskać hasło, musisz wpisać „Nie pamiętam adresu e-mail ani telefonu”. Musisz podać informacje o swoim koncie.

Ważne jest, aby wpisać imię i nazwisko konta, ponieważ widnieje ono na karcie kredytowej lub debetowej, którą wskazałeś podczas subskrypcji.

Wreszcie rozwiązania najczęstszych problemów podczas logowania do Netflix nie są skomplikowane. Ale, jeśli problem nie ustąpi, należy skontaktować się z obsługą klienta z Netflix. Na oficjalnej stronie pokazują różne sposoby kontaktu z firmą.

Innym problemem, który możesz napotkać podczas próby użycia konta Netflix, jest błąd NW 2-5, ten błąd jest widoczny na urządzeniach takich jak Xbox, PS4 i Roku lub błąd interfejsu użytkownika 800-3, który może pojawić się na Urządzenia SmartTV.

Teraz istnieje wiele kanałów przesyłania strumieniowego, które można znaleźć zarówno płatne, jak i bezpłatne, wszystkie z różnymi opcjami programowania, z których możesz się cieszyć.

dołącz do naszego kanału telegram