Jeśli jesteś profesjonalistą szukającym dobrej pracy, być może słyszałeś już coś o LinkedIn. Ten serwis społecznościowy został stworzony głównie w tym celu, ponieważ pozwala tysiące profesjonalistów i firm łączą się jednym kliknięciem i tym samym pielęgnować swoją karierę zawodową i relacje biznesowe.
Ponadto, jeśli jesteś właścicielem małej firmy, musisz wiedzieć, że LinkedIn doskonale sprawdza się w przypadku firm, aby poinformować klientów o wszystkim, co masz do zaoferowania. Dlatego dzisiaj przygotowaliśmy ten samouczek, abyś mógł nauczyć się prawidłowy sposób udostępniania treści i tworzyć posty dla użytkowników tej sieci.
Podobnie zamierzamy wskazać rodzaj publikacji, które mogą być udostępniane na tej platformie, ponieważ LinkedIn ma tak wiele funkcji, że będziesz mógł nie tylko publikować swoje posty, ale także mieć dostęp do innych opcji, takich jak tworzenie i zarządzanie grupami. aby dotrzeć do większej liczby osób.
Jakie wpisy można udostępniać na LinkedIn?
Jeśli chodzi o informowanie o tym, co my jako profesjonaliści mamy do zaoferowania, jest to konieczne korzystać z publikacji, które przyciągają uwagęponieważ nie wystarczy mieć atrakcyjny profil dla użytkowników, ale musimy iść dalej i wyróżniać się informacjami, które publikujemy w serwisie.
To powiedziawszy, musisz wiedzieć, że masz różne alternatywy podczas publikowania posta, wśród nich wyróżniają się linki, które możesz umieścić w tekście, aby ludzie że klikają, są przekierowywani na stronę które musisz dać do zrozumienia. Podobnie możesz używać obrazów i filmów z dobrą zawartością multimedialną, aby udostępniać je w witrynie.
Z drugiej strony, jeśli jesteś dobry w pisaniu, możesz udostępniać artykuły informacje, które masz do zaoferowania opinii publicznej, ponieważ platforma umożliwia przesyłanie obszernych dokumentów. Natomiast jeśli chcesz rozpoznać zasługi któregokolwiek ze swoich pracowników, możesz to zrobić za pomocą opcji oferowanych przez LinkedIn, aby uczcić specjalne okazje.
W ten sam sposób sieć całkiem dobrze nadaje się do przeprowadzania ankiet, a tym samym poznawania opinii użytkowników. dotyczące ważnych działań lub wydarzeń. W ten sposób możesz również poprosić swoją listę kontaktów o sugestie, jak dowiedzieć się o pracy lub kogoś do współpracy przy Twoim projekcie.
Kroki, aby pomyślnie opublikować treść na LinkedIn
Teraz, gdy znasz już wszystkie treści, które mogą być udostępniane w sieci, musisz zrozumieć, jak to zrobić prawidłowo. W przypadku linków zawartych w tekście wystarczy przejść do opcji Opublikuj i stamtąd wkleić żądany link i wybrać odbiorców, dla których chcesz zobaczyć swój post.
Jeśli chcesz udostępnić obrazy, musisz uzyskać dostęp do opcji Dodaj zdjęcie i z przeglądarki internetowej pliki wybieramy najbardziej odpowiednie w celu, który masz na myśli. Aby dodać filmy, musisz przejść do sekcji Publikuj, a stamtąd wybrać funkcję Nagraj wideo, którą możesz bez problemu zrobić z tego samego urządzenia mobilnego, a następnie wybrać konkretną publiczność, z którą się dzielisz.
Z drugiej strony, jeśli chodzi o artykuły, musisz wybrać alternatywa dodawania dokumentu a stamtąd przeszukasz swój komputer w poszukiwaniu wybranego pliku, masz również możliwość dodania hashtagów, aby wyróżnić swój post.
Chociaż jeśli chcesz podziel się wyjątkowymi chwilami Przejdziesz ponownie do opcji Opublikuj, a stamtąd pojawi się kilka opcji, po wybraniu jednej z nich klikniesz na symbol +, aby dodać zdjęcie lub obrazek wstępnie zaprojektowany przez platformę i to wszystko.
Jeśli chodzi o ankiety, możesz je utworzyć za pomocą zakładki Utwórz ankietę i stamtąd generuj pytania i dodawaj możliwe opcje odpowiedzi aby Twoje kontakty na nie odpowiedziały. Ważne jest, abyś wiedział, że we wszystkich scenariuszach zawsze będziesz mieć alternatywę, aby wybrać publiczność, która najlepiej pasuje do tego, co chcesz przekazać.