Skip to content

Jak udostępnić lub opublikować wideo z moimi kontaktami na LinkedIn z mojego komputera lub Androida?

5 de luty de 2022

LinkedIn to platforma par excellence do znalezienia pracy i nawiązania kontaktu profesjonaliści na całym świecie. W nim będziesz mógł uzyskać dostęp do wielu narzędzi i funkcjonalności, takich jak tworzenie lub zarządzanie grupami w celu nawiązania sieci ważnych kontaktów w dowolnym sektorze.

Z tego powodu ważne jest, aby generować przyjemne treści i posty i że są wyraźnie profesjonalni, aby opublikować wszystko, co masz do zaoferowania, w przypadku posiadania indywidualnego konta. Ponieważ na LinkedIn możesz również zarejestrować swoją firmę lub małą firmę, aby wyróżnić się na rynku pracy.

Musisz także wiedzieć, że jedna ze strategii, które najlepiej sprawdzają się w tej sieci pracy, czy filmy w profilu, które natychmiast przykuwają uwagę użytkowników. W tym poście podamy Ci wszystkie informacje potrzebne do łatwego i szybkiego przesyłania filmów na LinkedIn, abyś mógł je udostępnić na swojej liście kontaktów zawodowych.

Sposób opublikowania wideo na LinkedIn z komputera PC

Aby udostępniać filmy z komputera, musisz przejść do swojej ulubionej przeglądarki, a stamtąd uzyskać dostęp do oficjalnej strony LinkedIn i zarejestrować swoją nazwę użytkownika i hasło. Teraz przejdziesz do paska Udostępnij artykuł, zdjęcie, film lub pomysł, a stamtąd naciśnij przycisk, który ma forma magnetowidu.

Pozostaje więc wybrać plik wideo, który chcesz skutecznie udostępnić swoim kontaktom. Ponadto LinkedIn zapewnia swoim użytkownikom możliwość: post dla ludzi, których chcesz, dzięki czemu możesz wybrać idealnych odbiorców, którzy będą mieli dostęp do treści Twojego filmu.

Jak opublikować lub udostępnić wideo na LinkedIn z urządzenia z systemem Android?

W wersji mobilnej możliwe jest również udostępnianie treści w tej sieci roboczej. Ale robiąc to od tego momentu, masz wielką przewagę, jaką jest możliwość nagrywania filmów bezpośrednio z urządzenia mobilnego, W ten sposób będą miały o wiele bardziej autentyczny i naturalny charakter. Ważne jest, abyś wiedział, że z telefonu komórkowego możesz również wiedzieć, kto przegląda lub odwiedza Twój profil, a tym samym dowiedzieć się, ile osób widzi to, co masz do udostępnienia.

jak przesyłać filmy do odtwarzania na linkedin

Teraz, aby pomyślnie udostępnić film na LinkedIn ze swojego telefonu, musisz wejść do aplikacji i wprowadzić do niej odpowiednie dane dostępowe. Następnie należy nacisnąć ikonę w kształcie magnetowidu i stamtąd, wybierz żądany plik na wypadek, gdybyś nie chciał nagrywać na żywo. Po załadowaniu wystarczy kliknąć publikuj i oczywiście wybrać odbiorców, którzy będą mogli go zobaczyć.

Uwagi dotyczące przesyłania filmów do sieci LinkedIn

Teraz, gdy znasz idealny sposób udostępniania filmów na platformie za pośrednictwem komputera lub telefonu komórkowego, powinieneś wiedzieć, że istnieją aspekty, które należy wziąć pod uwagę przed przesłaniem tego typu treści do sieci. Najbardziej zalecaną rzeczą jest przesłanie filmu o bardzo dobrej rozdzielczości i jakości, tak aby Twoja opinia była znana w najbardziej efektywny sposób.

Ponadto ważne jest, aby treść wideo jest spójna i według tematów, którymi zarządza Twoja firma. W przypadku, gdy chcesz upublicznić produkt, musisz podać wszystkie jego szczegóły i opisy. Jeśli chodzi o format filmów, które można przesłać na LinkedIn, pliki nie musi ważyć więcej niż 5 GB a maksymalny czas trwania to 10 minut, ponieważ nie zaleca się robienia tak długich filmów.

Należy zauważyć, że możesz również korzystać z narzędzi cyfrowych, które pozwalają: tworzyć unikalne i oryginalne filmy. Podobnie jak w przypadku FinalCut, Adobe Premiere lub iMovie, gdzie możesz robić proste ujęcia o dużej wartości, aby podzielić się najwybitniejszymi aspektami swojej firmy lub profilem zawodowym, aby przyciągnąć uwagę.

Inną opcją, która również okazuje się niezwykle przydatna, jest Wondershare Filmora, którą można pobrać bezpośrednio z telefonu komórkowego, będąc jednym z najlepszych sposobów tworzenia profesjonalnych filmów, w którym dodatkowo można dodać teksty lub efekty dźwiękowe, które przykują uwagę publiczności.