Jeśli nie wiesz, blog składa się z platformy, na której publikowane są różnego rodzaju treści. Ta platforma koncentruje się na komunikacji i łączeniu różnych użytkowników w taki sposób, że ktokolwiek to napisze, jest architektem tej przestrzeni.
Na platformie Blogger użytkownicy mają możliwość łączenia różnych dokumentów i umożliwienia czytelnikom ich samodzielnego pobrania. Tutaj nauczymy Cię, jak to zrobić w prostych krokach.
Do czego służy platforma Blogger?
Blogger został uruchomiony w oryginalny sposób jako idealna platforma, za pomocą której można opracowywać i rozwijać różne rodzaje treści i która może być eksponowana w dowolny sposób i dla każdego rodzaju publiczność.
Jest to również znane z tego, że jest prostym systemem, który nie ma żadnego innego celu niż fakt ujawniania wiele tekstów lub, w przypadku braku takiej możliwości, wspieranie rozpowszechniania różnych informacji lub wiadomości. Z tego powodu generalnie ma amatorski akcent, który rośnie i rozwijający się na bardziej profesjonalny w miarę wzrostu liczby użytkowników.
Przesyłanie pliku PDF do Bloggera w celu pobrania
Należy podkreślić, że interfejs zarządzania oferowany przez Bloggera nie pozwala na bezpośrednie przesyłanie plików w formacie PDF.
Możliwe jest jednak, że połączysz te pliki dzięki Witrynom Google, po prostu łącząc swoje konto użytkownika Google ze stroną Bloggera. W ten sposób przesłany plik PDF będzie dostępny do bezpośredniego pobrania bez żadnych problemów:
- Zacznij od uzyskania dostępu do oficjalnego portalu Bloggera
- Następnie wprowadź swój profil, wpisując swoje poświadczenia we wskazanym miejscu, a następnie naciśnij przycisk Mieć dostęp.
- Następnie kliknij kartę o nazwie Moje konto a potem w sekcji Witryny. To w tej zakładce możesz uzyskać dostęp do usług Witryny Google które są powiązane z Twoim kontem Google.
- Po wejściu do środka zobaczysz listę o nazwie Moje witryny, na której możesz zobaczyć, że pomoże ci ona zarządzać wszystkimi tymi plikami, witrynami itp. które połączyłeś ze swoim kontem Witryn Google. W takim przypadku musisz umieścić się w pliku PDF który chcesz przesłać na swoją stronę, a następnie połączyć go z Blog.
- Powyższe działanie pomoże Ci zlokalizować tę stronę i pliki w Twojej witrynie Google. Podobnie będziesz musiał uporządkować przesyłane pliki, więc musisz utworzyć folder o nazwie pdf, aby mieć wszystko w jednym miejscu.
- Następnie musisz wybrać szablon, a następnie nacisnąć opcję Magazyn plików.
- Po utworzeniu w opcji Nazwa należy wprowadzić nazwę pdf. Tam zobaczysz, że trasa zostanie utworzona automatycznie: / site /
/ pdf. Tutaj musisz nacisnąć przycisk Utwórz stronę. - Następnie kliknij przycisk Dodaj plik.
- Otworzy się okno dialogowe, w którym należy nacisnąć przycisk Przeglądaj, aby zlokalizować plik PDF.
- Jeśli korzystasz z przeglądarki Mozilla Firefox, wystarczy kliknąć przesłany link i wybrać opcję Kopiuj ścieżkę łącza.
- Wróć do swojej strony Bloggera i kliknij przycisk NOWY WPIS na blogu, na którym chcesz opublikować nowy artykuł.
- Zaczniesz pisać swój artykuł w normalny sposób i przystąpisz do wstawiania linku, który wspomniany plik dał ci w poprzednich krokach. Wstaw go w słowo kluczowe i kontynuuj pisanie.
Następnie naciśnij przycisk OPUBLIKUJ WPIS a zobaczysz, że łącze prawie automatycznie przekieruje osobę do pobrania pliku w formacie PDF. Należy zauważyć, że do Bloggera można również dodawać dokumenty Worda lub prezentacje PowerPoint.