Skip to content

Jak przekazać lub zapisać moje wiadomości e-mail z Gmaila na Dysku Google?

6 de luty de 2021

E-maile mają ogromne znaczenie dla dużej liczby ludzi na całym świecie, ponieważ są środkiem komunikacji. To też jest ważne zostaw je zapisane na dysku Google jako sposób gwarancji lub potwierdzenia informacji.

Zapisywanie e-maili z Gmaila na Dysk to dobra opcja, może być traktowana jako Środki bezpieczeństwa za informacje, które obsługujesz. Możesz nawet od czasu do czasu zapisuj tylko najważniejsze e-maile aby uniknąć wszelkiego rodzaju wpadek.

Platforma Gmail nie ma tej opcji w zintegrowany sposób do tworzenia kopii zapasowych wiadomości e-mail na dysku. Z tego powodu wyjaśnimy kroki, które należy wykonać, aby wykonać kopię zapasową swoich danych.

Zapisuj e-maile z Gmaila na Dysk Google za pomocą rozszerzenia

Corro Gmail jest jednym z najczęściej zarządzanych obecnie narzędzi do komunikacji i wykonywania różnych rodzajów pracy i przesyłania danych. Z tego powodu ważne jest, aby zrozumieć, jakie są sposoby wykonać kopię zapasową informacji.

Jednym ze sposobów tworzenia kopii zapasowych wiadomości e-mail jest rozszerzenie Chrome o nazwie Zapisuj e-maile na Dysku Google. Dzięki niemu e-maile mogą być zapisywane w różnych formatach, to jedna z jego zalet.

Najpierw musisz uzyskać dostęp do sklepu rozszerzeń z Google Chrome (Chrome Web Store) i kliknąć wspomniane rozszerzenie, aby dodać je do Chrome. Następnie musisz kliknąć Dodaj rozszerzenie aby potwierdzić instalację.

Po zainstalowaniu rozszerzenie pokaże zakładkę z siecią w Gmailu, poprosi Cię o utworzenie konta, musisz kliknąć i dopuszczać aby uzyskać dostęp do swojego konta. Jest to proces niezbędny, aby mógł uzyskać dostęp do Twoich e-maili i móc zapisywać je na Dysku.

Po zakończeniu procesu możesz zapisać i szybko i łatwo twórz kopie zapasowe wiadomości e-mail. Musisz wybrać dowolny e-mail, który chcesz zapisać, i kliknąć nową ikonę, która pojawi się tuż nad e-mailem, jest skierowana w dół. Postępuj zgodnie z instrukcjami i voila, Twój adres e-mail zostanie zarchiwizowany.

Kroki, aby automatycznie i ręcznie zapisywać wiadomości e-mail z Gmaila na Dysku

Przede wszystkim, jeśli chcesz automatycznie zapisywać wiadomości e-mail z Gmaila na Dysku Google, musisz wykonać szereg kroków, które są:

Na początku powinno pobierz wtyczkę Zapisz e-maile i załączniki, możesz uzyskać dostęp do tego rozszerzenia za darmo. Następnie należy go zainstalować, przestrzegając tego procesu, wymagane będą pewne uprawnienia, aby mógł mieć dostęp i móc pracować z aplikacjami Google.

Zapisz z Gmaila na Dysk

Również, zaakceptuj uprawnienia i wybierz opcję dodatków, która pojawi się w górnym menu, w której możesz wskazać szereg reguł, aby móc pobrać pocztę na Dysk Google. Następnie musisz kliknąć przycisk Zapisać aby informacje zostały zapisane.

Wykonując te czynności trasa została utworzona automatycznie, będzie kursować co godzinę.

Ręczne zapisywanie e-maili z Gmaila na Dysku

Inną opcją zapisywania wiadomości e-mail jest ręczne.

Wpisz swój adres e-mail Gmail, wybierz e-mail lub e-maile, które chcesz zapisać. Następnie musisz kliknąć w prawej górnej części ekranu ikonę drukarki lub kliknąć trzy punkty, które znajdują się w prawej górnej części i wybrać, gdzie jest napisane drukować.

Po otwarciu okna zobaczysz wiadomość e-mail tak, jakby miała być wydrukowana, a po prawej stronie ekranu opcja Wybierz miejsce docelowe, należy go zmienić na Dysk Google. Następnie należy kliknąć dolną część, w której znajduje się opcja zapisywania, w łatwy i prosty sposób zarchiwizowana jest Twoja poczta.

Może Cię również zainteresować, Jak wysyłać bezpieczniejsze i autodestrukcyjne wiadomości e-mail? wśród innych powiązanych tematów. Biorąc pod uwagę, że na tej stronie można uzyskać szeroką zawartość różnych tematów technologicznych, które mają ogromne znaczenie i znaczenie w naszym codziennym życiu.

dołącz do naszego kanału telegram