Możliwość dostępu do PlayStation Network z PS5 to wygodny i nieporównywalny sposób korzystania z usług tej platformy.
Niemniej jednak, Wielu graczy zazwyczaj otrzymuje wiadomość, że zostali zawieszeni. Jeśli tak się stało, pozwól nam pokazać, jak to naprawić.
Z jakich powodów na konsoli pojawia się błąd „Dostęp do PSN zawieszony”?
Zawieszenia w PlayStation Network prawie nigdy nie są określane jako ich przyczyna. Dlatego pokażemy Ci najczęstsze powody.
Rozpowszechnianie fałszywych informacji
Być może popełniłeś błąd rozpowszechniając fałszywe informacje o innym graczu. Jest to przestępstwo zniesławienia, a marka Sony jest wobec tego bardzo surowa..
Z tego powodu jej warunki podkreślają, że wszelkie rodzaje oszustw są zabronione. Obejmuje to wytykanie kłamstw na temat innego użytkownika, oferowanie nieistniejących nagród lub nagród i wszelkie takie działania.
Uczestniczyć w aktach przemocy lub krzywdzenia kogoś
Jeśli podejmiesz jakiekolwiek działania przeciwko innemu użytkownikowi PlayStation Network, które zostaną uznane za nadużycie, Może to być automatyczną przyczyną zawieszenia Twojego konta na tej platformie.
Określenie, jakie działania można zakwalifikować jako nadużycie, jest skomplikowane, ponieważ zakres jest dość szeroki. Jest jednak kilka bardzo łatwych do zidentyfikowania:
- Dyskryminujące wzmianki.
- Nazwy użytkownika o obraźliwym znaczeniu.
- Ciągłe nękanie innych członków platformy.
Jeśli oszukujesz w grze
Wszyscy wiemy, że niektóre gry na PS5 pozwalają na wykonanie pewnych oszustw na naszą korzyść. Także, to kolejna postawa, której Sony w ogóle nie lubi.
Dlatego jeśli ostatnio użyłeś kodów lub innej metody, aby uzyskać przewagę w grze wideo, może to być przyczyną zawieszenia.
Wysłałeś SPAM
SPAM jest potępiany na wielu platformach, a PlayStation Network nie jest wyjątkiem. Czy wysłałeś linki reklamowe, zaproszenia do wydawania pieniędzy itp. Wszystko to można uznać za treści spamerskie i jest powodem zawieszenia.
Utwórz profil z fałszywymi informacjami
Na koniec, jeśli utworzyłeś profil z fałszywymi informacjami lub tożsamością innej osoby, mógł to być powód Twojego zawieszenia.
W tym przypadku konsekwencje dla Ciebie jako użytkownika są znacznie większe, ponieważ były czasy, kiedy zawieszenie zamieniało się w trwałe wydalenie.
Jakie są sposoby na wyeliminowanie tego błędu na PS5?
Zawieszenia tego typu mają kilka rozwiązań, o ile nie popełniłeś błędu na tyle poważnego, by zostać zawieszonym na stałe. Jeśli nie, wypróbuj jedną z tych metod:
Zgłoś roszczenie
Ta pierwsza opcja wydaje się najbardziej polecana. Zasadniczo chodzi o złożenie wniosku do PSN o zniesienie zawieszenia.
Jeśli wiesz, że popełniłeś błąd, byłoby mądrze, jeśli dołączysz przeprosiny. Mimo to znane są przypadki, w których odpowiedź na te twierdzenia zajmuje prawie rok.
Jak długo trwa zawieszenie PSN na PS5?
Zawieszenie w PlayStation Network zwykle dociera do użytkownika pocztą, i tam jest określone, jak długo to potrwa. Jeśli to coś poważnego, może trwać kilka miesięcy.
Jeśli sprawa nie jest aż tak poważna, zawieszenie na pewno potrwa tydzień lub dwa. W tym sensie masz możliwość czekania na ten okres i nie będziesz już zawieszony.
Skonsultuj się z działem pomocy technicznej PlayStation
Ostatnią opcją jest przejście do wsparcia PlayStation i komunikować się bezpośrednio z główną platformą. W tym celu musisz wykonać trzy kroki:
- Wejdź na platformę.
- Znajdź przycisk „Konto i bezpieczeństwo”I naciśnij to.
- Wśród opcji wybierz „Zamki i zawieszenia”.
Jak tylko to zrobisz, pojawi się okno z numerem kontaktowym. Użyj go, aby zadzwonić do firmy i poprosić o zniesienie zawieszenia.
Gdzie mogę zobaczyć, że to zawieszenie zostało już zniesione na moim PS5?
Jeśli zostaniesz zawieszony, na ekranie głównym po zalogowaniu się do PlayStation 5 pojawi się błąd. Dlatego jak tylko przestanie się pojawiać to dlatego, że już podnieśli zawieszenie.