Plik Sklep Google Play, to jeden z najlepszych wirtualnych sklepów. To ona zapewnia użytkownikom Androida wszelkiego rodzaju treści, takie jak aplikacje i filmy, które stają się niezbędne w życiu online. Ale nie wszystko jest idealne, a czasami najlepsze zawodzą, więc dzisiaj nauczysz się rozwiązywać problem. problem z połączeniem internetowym w Google Play.
Nie wszystko, co błyszczy to złoto, jest w tym przypadku bardzo dobrze zastosowane, chociaż interfejs Sklepu Play jest bardzo dobry, nie jest wykluczony z popełnienia dziwnego błędu, a jednym z nich jest fakt, że połączenie właśnie jeśli chodzi o pobieranie aplikacji lub co gorsza, nigdy nie rozpoczynając pobierania w pierwszej kolejności.
Jednak nie wszystko to wina aplikacji, ale także awarie sieci niezbędne do pomiaru szybkości łącza internetowego, aby wiedzieć, czy to jest problem.
Napraw problem z połączeniem internetowym w Google Play
Od razu do rzeczy, pierwsza rzecz, o której musisz wiedzieć usuń lub napraw Ten irytujący błąd (który zdarza się wielu użytkownikom na świecie) polega na tym, że istnieją cztery opcje, za pomocą których można rozwiązać problem.
Ale zanim do nich dojdziemy i aby dać wam trochę kontekstu, powinniście wiedzieć, że błąd może być spowodowany przez: Ograniczenie lokalizacji, to znaczy, że aplikacja nie jest dostępna w Twoim obszarze (jeśli tak jest, nie ma rozwiązania) ), również z powodu braku WIFI lub danych mobilnych.
Podobnie przez Problemy z serwerem proxy i VPN lub po prostu przez przeciążenie sklepu (błąd pamięci podręcznej w danych tego samego). Dlatego konieczne jest poznanie różnic między serwerem proxy a VPN, aby działać lepiej.
Biorąc to pod uwagę, pierwszym rozwiązaniem byłoby: Jak wyczyścić pamięć podręczną wszystkich aplikacji na Androida, aby to osiągnąć, musisz przejść do „Oprawa” na telefonie, a następnie przejdź do ikony identyfikującej „Aplikacje”, Stamtąd przesuwaj się w dół, aż znajdziesz „Sklep Google Play” a konkretnie na liście.
Naciśnij go, a gdy znajdziesz się w środku, kliknij przycisk, który pozwala wymusić zatrzymanie działania aplikacji, a następnie „Wyczyść pamięć podręczną”Jeśli nadal wyrzucasz błąd, musisz odinstalować wszystkie aktualizacje ze Sklepu Play (przycisk, który na to pozwala), a jeśli to nie zadziała, odinstaluj go całkowicie.
Następnie po prostu zainstaluj go ponownie i voila, powinno to rozwiązać problem z połączeniem internetowym w Google Play, a jeśli nie, kontynuuj czytanie.
Inne opcje
W przypadku, gdy nie udało Ci się rozwiązać problemu z połączeniem internetowym w Google Play za pomocą powyższego, nadal istnieją trzy inne rozwiązania, które wcześniej przeczytałeś.
Pierwszym z nich byłoby sprawdzenie daty i godziny, ponieważ czasami te bzdury mogą powodować problemy z pobieraniem, w tym celu musisz przejść do „Oprawa” następnie „generał”, Następnie do „Data i godzina” i tutaj wybierz opcję „Automatyczna data i godzina”.
Jeśli to nic nie naprawi, przejdź do następnego, który polegałby na sprawdzeniu opcji połączenia, ponieważ może to być serwer proxy, który nie działa.
Wróć do „Oprawa„, Ale tym razem wybierz sekcję”Networking”, po in „Połączenia i sieci”, raz tutaj usuń VPN i skonfiguruj je ponownie (jeśli jesteś w sieci firmowej, nie możesz tego zrobić).
I wreszcie, jeśli żadna z powyższych nie zadziała, musisz podjąć znacznie bardziej drastyczną decyzję, przywrócić z fabryki. Jeśli masz kopię zapasową i chcesz to zrobić, najpierw przejdź do „Oprawa„, Następnie do”generał”I od tego momentu wybierz sekcję „Kopia zapasowa i przywracanie”.
Wybierz opcję „Przywrócenie ustawień fabrycznych” a Twój telefon powróci do stanu, w jakim go kupiłeś, to oczywiście powinno rozwiązać problem z połączeniem internetowym w Google Play.
A dzięki temu ostatniemu stało się więcej niż jasne, jak rozwiązać swoje problemy z Google, jeśli ten problem powoduje ból głowy, próbuj jeden po drugim, aż w końcu wszystko wróci do normy i możesz ponownie skorzystać ze sklepu.