Skip to content

Jak naprawić błąd 963 w sklepie Google Play | Pochodzenie i rozwiązanie krok po kroku

29 de listopad de 2021

W sklepie Google Play często pojawiają się błędy podzielone na kategorie, takie jak Błąd 920 lub Błąd 963; ponieważ czasami występują awarie platformy lub telefonu komórkowego, który my zapobiega pobieraniu lub inne działanie w aplikacji.

Za każdym razem, gdy w aplikacji pojawia się błąd zanotuj kod błędu jakie to daje, abyś w ten sposób mógł dokładnie poszukać, z czego wynika awaria.

Co oznacza błąd Sklepu Google Play 963?

Ten kod błędu jest powszechny podczas próby pobrania lub aktualizacji i gdy osiągnie 100% ponownie uruchomiony lub anulowany rzuca „Nie można pobrać, spróbuj ponownie, a jeśli problem będzie się powtarzał, uzyskaj pomoc, aby go naprawić (Kod błędu: 963)”.

Pochodzenie błędu nie zostało jeszcze ustalone, ale wiadomo, że często występuje on w telefonach chińskiego pochodzenia, takich jak ZTE, Xiaomi, HTC i Hawuei; Ma jednak możliwe przyczyny, że prostymi metodami można całkowicie wyeliminować błąd i przejść do zwykłego pobierania aplikacji.

Dlaczego w sklepie Google Play pojawia się błąd 963?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, ten rodzaj problemu występuje często w chińskich telefonach komórkowych sprzedawanych w międzynarodowych sklepach, które mają zmodyfikowaną pamięć ROM, aby móc posiadają system wielojęzyczny, a do tego dokonują modyfikacji w Sklepie Google Play, który wielokrotnie generuje ten błąd 963.

Teraz inną możliwą przyczyną tego zdarzenia z telefonem innej marki mogą być błędy w pamięci podręcznej aplikacji lub problemy z komunikacją z kartą SD; w przypadku pobrania i zapisania aplikacji w pamięci zewnętrznej. I wreszcie może się to zdarzyć dzięki błędowi Bugs of the Play Store, gdy nie aktualizuje swojej wersji.

Jak mogę naprawić tę usterkę w Sklepie Play?

Błąd 963 nie ma konkretnej przyczyny, dlatego nie ma jednego konkretnego rozwiązania, ale poniżej przedstawiamy możliwe rozwiązania, aby wyeliminować ten błąd, abyś mógł kontynuować pobieranie ze sklepu z aplikacjami.

  • Wyczyść pamięć podręczną Sklepu Google Play.

Większość aplikacji tworzy tymczasowe lub szczątkowe pliki, które pozwalają aplikacjom działać znacznie szybciej, bez konieczności marnowania czasu na generowanie lub pobieranie nowych plików z danymi, których aplikacja potrzebuje do działania; To się nazywa Pamięć podręczna i jest tworzony za każdym razem, gdy instalujemy nową aplikację, a następnie odinstalowujemy lub gdy uruchamiasz aktualizacje oprogramowania.

Pliki te gromadzą się i zajmują miejsce na telefonie komórkowym, ponieważ same się nie czyszczą i zacząć generować konflikty; więc należy je usunąć ręcznie, w tym celu wykonaj następujące czynności:

  1. Znajdź ikonę Ustawienia lub ikonę koła zębatego na telefonie komórkowym.
  2. Przystąp do Aplikacje lub Menedżer aplikacji.
  3. Następnie wybierz „Wszystko”, tam wyszukaj „Sklep Google Play” i wybierz go.
  4. Przejdź do Pamięć> Wyczyść dane> Wyczyść pamięć podręczną.

wyodrębnianie pamięci sd

Może się zdarzyć, że ty Karta SD jest uszkodzona a to generuje błąd 963 w Sklepie Google Play, zwłaszcza jeśli masz pamięć zewnętrzną jako pamięć aplikacji. Aby rozwiązać ten błąd, musisz bezpiecznie wyjąć kartę SD, aby móc sprawdzić, czy to jest przyczyną niepobrania aplikacji.

  1. Przejdź do Ustawienia> Pamięć> Bezpiecznie wyłącz kartę SD.
  2. Przejdź do wyłączenia telefonu komórkowego i odczekaj około 10 sekund, aby włączyć go ponownie.
  3. Kiedy to zrobisz, poczekaj na załadowanie wszystkich procesów logowania, a następnie przejdź do sklepu Google Play i spróbuj pobrać
  4. Przejdź do Sklepu Google Play i spróbuj pobrać aplikację, której nie udało się pobrać

Uwaga: jeśli problem zostanie rozwiązany, możesz ponownie aktywować kartę SD i przenieść aplikacje do pamięci wewnętrznej, aby uniknąć kolejnych błędów

  • Usuń aktualizację ze sklepu Google Play

Kiedy uaktualnić aplikację Bardzo szybko zdarza się, że mogą pojawić się błędy, które nie zostały jeszcze określone i rozwiązane przez Google, ponieważ przez pewien czas aktualizacja pozostaje w fazie testów, aby potwierdzić problemy ze zgodnością, które mogą się pojawić.

Więc może to ma wpływ na błąd 963, który zgłaszasz, więc rozwiązaniem jest usuń aktualizację masz i przywróć Sklep Play do wersji fabrycznej. Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia> Menedżer aplikacji> Wszystkie> Sklep Google Play> usuń dane; teraz na ikonie z trzema kropkami ⋮ w lewym górnym rogu odinstaluj aktualizacje, zakończ przez ponowne uruchomienie urządzenia i zainstaluj aktualizację ponownie.

  • Dodaj ponownie konto Google

Jako ostatnią opcję rozwiązania błędu 963 spróbuj usuń swoje konto Google współpracownik a następnie dodajesz go ponownie; Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia> Konta> Google> Twoje konto Google> Więcej> Usuń konto. A następnie ponownie dodaj swoje konto Google.

Najczęstsze błędy, które mogą pojawić się w Sklepie Play

interfejs sklepu Play

  • 501, uniemożliwia otwarcie aplikacji lub kontynuowanie pobierania, aby rozwiązać ten problem, usuń pamięć podręczną Sklepu Play i usuń swoje konto Google i uruchom ponownie telefon komórkowy.
  • 504, aby go rozwiązać, wyczyść dane i pamięć podręczną Sklepu Play i Google Services Framework.
  • 905, odinstaluj aktualizacje ze Sklepu Google Play, aby to naprawić.
  • 906, częste w telefonach komórkowych HTC; wyłącza kartę microSD.
  • 919, niewystarczająca ilość miejsca na urządzeniu, ponieważ pozwala na pobranie aplikacji, ale po zainstalowaniu nie można jej otworzyć.

Jak możesz zapobiec wystąpieniu jednego z tych błędów na swoim telefonie komórkowym?

Jeśli zauważyłeś, większość błędów prezentowanych w sklepie z aplikacjami jest spowodowana a nadmiar pamięci podręcznej na urządzeniu, więc najlepiej byłoby zainstalować aplikację odpowiedzialną za eliminację niepotrzebnych plików, taką jak aplikacja CCleaner.