Skip to content

Jak naprawić kod „Google Play Store Error 920” podczas instalowania aplikacji

19 de Maj de 2021

Sklep Google Play jest obecnie jednym z najczęściej używanych narzędzi na świecie, ponieważ dzięki niemu możesz zainstalować różne aplikacje na swoim smartfonie. Ponieważ z tą platformą możesz mieć nieskończone aplikacje w swoim telefonie komórkowym które trwale ułatwią Ci życie.

Ponadto korzystając z niego będziesz mógł pobrać na swój telefon komórkowy narzędzia bankowe, czyli takie, które pozwolą Ci spłacić dowolny dług czy zobowiązanie w Twojej ulubionej instytucji finansowej, a także kontrolować m.in. swój domowy garaż. . Jednak czasami podobnie jak wszystkie narzędzia Sklepu Google Play ma usterki techniczne lub błędy, które utrudniają jego użytkowanietak jak w przypadku błędu 920.

Kroki, aby naprawić błąd Sklepu Play 920

Wszystkim z nas zdarzyło się, że w pewnym momencie podczas próby pobrania i zainstalowania aplikacji ze Sklepu Play na telefonie komórkowym, nieoczekiwanie pojawia się błąd 920, powodując irytację i niepokój. W takim przypadku wystarczy wykonać następującą procedurę.

Krok 1

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, aby spróbować naprawić ten błąd, który ostatecznie pojawia się w Sklepie Play, jest sprawdź, czy Twoje połączenie internetowe jest aktywne, ponieważ ta awaria jest czasami generowana przez brak usługi. W takim przypadku należy sprawdzić, czy sygnał Wi-Fi lub sygnał danych jest aktywny, jeśli nie, wystarczy aktywować połączenie internetowe i ponownie uruchomić pobieranie i sprawdzić, czy błąd 920 nadal występuje.

Krok 2

W przypadku, gdy awaria będzie się powtarzać, rozwiązanie można znaleźć w taki sam sposób, jak poprawiono błąd Sklepu Google Play RH-01; mianowicie usuwanie lub czyszczenie danych z pamięci podręcznej, ponieważ jest to niezbyt agresywna metoda, która służy do rozwiązania zdecydowanej większości problemów występujących w aplikacjach.

Dzieje się tak, ponieważ onDo przechowywania niektórych danych z tych aplikacji używane są pamięci podręczne, które są używane tymczasowo; jednak podczas wypełniania lub przeciążania pamięci tych telefonów komórkowych lub systemów operacyjnych, które współpracują ze Sklepem Google Play, zaczynają przedstawiać awarie. Aby usunąć pamięci podręczne, wykonaj następujące czynności.

  1. Przejdź do folderu ustawień znajdującego się na urządzeniu mobilnym.
  2. Następnie zlokalizuj sekcję menedżer aplikacji lub tylko aplikacje.
  3. Po wejściu zobaczysz, że wszystkie aplikacje zainstalowane w telefonie zostały znalezione. Przejdź do sklepu Google Play i wejdź do niego.
  4. Musisz tylko usunąć pamięć podręczną, która znajduje się na dole i to wszystko.
  5. Spróbuj ponownie pobrać aplikację, która wyświetlała błąd 920.

Krok 3

Jeśli kontynuowałeś wykonywanie poprzednich dwóch kroków, a problem nadal występuje, powinieneś zastosuj wtedy jeszcze jeden roztwór korzeniowy. W takim przypadku będziesz musiał usunąć swoje konto Gmail, a następnie dodać kolejne. Aby to zrobić, wystarczy wprowadzić ustawienia, a następnie przejść do Google i wybrać konto Gmail i kliknąć sekcję Usuń konto. Później musisz dodać nowe konto i wprowadzić poświadczenia.

obraz pokazujący, jak opróżnić pamięć podręczną

Końcowe przemyślenia

Z drugiej strony ważne jest, aby wziąć pod uwagę, że błąd 920 sklepu Google Play często pojawia się z powodu problemów z własną platformą Google; W takim przypadku idealną rzeczą przed zastosowaniem kroków lub technik, o których wspomniałem powyżej, jest to odczekaj 20 minut i spróbuj ponownie otworzyć lub pobrać aplikację co potrzebowaleś.

Innym aspektem, który należy ocenić, jest aktualizacja aplikacji, ponieważ często występuje ten błąd podczas próby jednoczesnej aktualizacji dużej liczby aplikacji na telefonie komórkowym. Wreszcie, jeśli nic z wyżej wymienionych nie zadziała, będziesz musiał pobrać i zainstalować Sklep Play swojego telefonu, formatując sprzęt.