PlayStation 5 to jedna z najszybciej sprzedających się konsol nowej generacji. Chociaż jego wydanie nie trwa tak długo za każdym razem są to ludzie, którzy nabywają jedną z tych konsol. Ale jak każde urządzenie, konsole PS5 mogą stwarzać pewne problemy, które mogą zrujnować grę, czasami są to błędy zewnętrzne i właśnie o tym porozmawiamy w tym artykule.
Porozmawiajmy o rzadkim błędzie, błędzie WS-116414-7. Zobaczmy, jak może wystąpić błąd WS-116414-7, jak możemy go naprawić i jakie środki można podjąć, aby zapobiec występowaniu tego błędu.
Jaka jest przyczyna kodów błędów WS?
Jedyną przyczyną tego kodu błędu WS jest awaria konfiguracji lub systemu połączenia internetowego. Ten błąd sprawi, że nie będziesz mógł grać online lub nie pozwoli ci pobrać i zapisać żadnych gier, a jeśli jesteś oddanym graczem, nie chcesz przegapić potwierdzonych gier na PS5.
Podczas rozwiązywania błędu można grać z tymi, które są już w pamięci lub na dysku. Trzeba przyznać, że ten błąd odbiera PS5 trochę zabawy, ponieważ nie pozwala dzielić się z innymi podczas grania online.
Ważne jest, aby wiedzieć, że ten błąd WS-116414-7 jest chwilowy błąd i nie do końca poważny, istnieją sposoby na rozwiązanie tego problemu, abyś mógł w pełni cieszyć się grą. Zobaczmy poniżej trzy sposoby rozwiązania tego problemu, mamy nadzieję, że niektóre cię rozwiążą.
Jak mogę naprawić błąd WS-116414-7?
Jak już wspomnieliśmy, dzięki Bogu, że jest to chwilowy błąd i że można go szybko naprawić, w porównaniu do innych błędów, które występują w PS, ten błąd to nic
Zresetuj połączenie internetowe
Jedną z najczęstszych przyczyn jest to, że jest to spowodowane awarią Internetu lub jakimś błędem w Wifi, więc aby go rozwiązać, możesz usunąć kabel LAN z tyłu, aby móc połączenie internetowe zostało przywrócone. Aby sprawdzić, czy to zadziałało, spróbuj ponownie podłączyć konsolę do sieci. Jeśli to nie zadziała, wypróbuj ten:
Wyłącz modem i uruchom go ponownie
Spróbuj to zrobić, wyłączając modem i uruchamiając go ponownie. Zamierzasz wyjąć ładowarkę z routera lub modemu i odłączyć ją, w ten sposób odetniesz zasilanie, wystarczy odczekać kilka minut i ponownie włączyć router lub modem. W ten sposób błąd WS-116414-7 można natychmiast rozwiązać.
Jeśli nie możesz naprawić błędu, odłącz kabel LAN od modemu i podłącz go bezpośrednio do konsoliJeśli podczas wykonywania tego procesu ponownie połączysz się z siecią, oznacza to tylko, że przyczyną problemu jest modem i należy go wymienić. A ostatni sposób na naprawę jest następujący:
Poczekaj chwilę, aby spróbować ponownie
Jeśli do tej pory nic nie działało, spróbuj poczekać chwilę, aby spróbować ponownie. Wyłączasz konsolę i odłączasz ją od źródła zasilania i odczekaj 5 minut i spróbuj podłączyć go do sieci. Po ponownym połączeniu wejdziesz na swoje konto bez problemów.
Czy istnieje sposób, aby zapobiec występowaniu tego błędu na PlayStation 5?
Byłoby bardzo korzystne, gdyby ten błąd można było kontrolować, ale niestety jest to coś, co nie jest w twoich rękach. To dziwny błąd, który pojawia się na PS5, jest to bardziej problem z modemem lub internetem niż z samą konsolą.
Mimo to możesz spróbować, że za każdym razem, gdy podłączasz konsolę do sieci, Sprawdzasz wszystko, jak jest kabel, prędkość internetu i dzięki temu będziesz mieć pewność, że wszystko idzie dobrze. Jedną z rekomendacji jest to, że jeśli nie będziesz przez jakiś czas w domu i nie będziesz korzystać z połączenia internetowego, możesz zdyskontować modem, dzięki czemu modem będzie bardziej użyteczny i będziesz bezpieczny podczas korzystania z niego ze swoim konsola.
Jeśli masz inne problemy z PS5, dobrze jest poszukać informacji na stronie PlayStation, znajdziesz więcej pomocy od twórców konsol.