Skip to content

Jak naprawić błąd połączenia PlayStation Network PS5 CE-112839-4

20 de październik de 2021

W czasie, który minął od premiery PlayStation 5, nie przestały pojawiać się różne błędy, które zakłócają i psują rozgrywkę.

Jednym z najbardziej znanych jest CE-112839-4. Istnieje wiele zamieszania wśród użytkowników na ten temat, więc dzisiaj wyjaśnimy szczegółowo, co to naprawdę jest i jak możesz to rozwiązać samodzielnie.

Co dzieje się na konsoli PS5 po wystąpieniu błędu CE-112839-4?

Zasadniczo błąd CE-112839-4 to znak, że Twoje PlayStation 5 masz problem z połączeniem się z PlayStation Network. Oznacza to, że nie możesz uzyskać dostępu do danych na platformie.

Teraz problem z połączeniem może wynikać z wielu, wielu różnych czynników dla każdego użytkownika. Istnieją jednak jeszcze dwie częste przyczyny:

  • Problemy z internetem: to, jak możemy przypuszczać, najczęstsza przyczyna. Czasami kabel lub samo wifi może zawieść i trudno to zauważyć.
  • Błąd serwera gry: Ten problem ma więcej wspólnego z grą wideo niż z twoimi zespołami. Czasami serwery, na których jest hostowany, cierpią na błąd komunikacji z siecią PlayStation, co uniemożliwia dostęp do konta.

Krótko mówiąc, ten błąd występuje tylko w zakresie łączności. Nie oznacza to, że wewnątrz urządzenia znajduje się jakakolwiek uszkodzona część lub element.

Jaki jest najskuteczniejszy sposób usunięcia błędu CE-112839-4 z PS5?

Chociaż błąd CE-112839-4 jest bardzo irytujący, naprawienie go nie jest trudne. Z tego powodu tutaj oferujemy cztery różne opcje. Wypróbuj je wszystkie, dopóki jeden nie zadziała dla ciebie.

Sprawdź, czy możesz się zalogować

Pierwszą rzeczą, którą musisz spróbować, jest sprawdzenie, czy możesz zalogować się na swoje konto PlayStation Network. Odbywa się to automatycznie po włączeniu konsoli. Jeśli ci się nie uda, musisz postępować w ten sposób:

  • Przejdź do ekranu głównego.
  • Wybierz opcję „Użytkownicy i konta”.
  • Teraz kliknij „Konta”, a następnie „Zaloguj się”.

To powinno wystarczyć. Jeśli widzisz, że to działa, oznacza to, że pierwotny problem był po prostu błąd połączenia platformy.

Uruchom ponownie konsolę

Innym rozwiązaniem, które możesz wypróbować, jest ponowne uruchomienie PlayStation 5. Wierz lub nie, ta metoda zadziałała dla większości użytkowników.

Być może powodem sukcesu jest to, że problemy z siecią PlayStation rzadko trwają długo. Zwykle naprawiają się w ciągu kilku minut. Z tego powodu po zamknięciu lub ponownym uruchomieniu komputera błąd znika.

Należy pamiętać, że jeśli zdecydujesz się wyłączyć PS5, wygodnie jest nie włączać go od razu. Pozostaw tak na około 6 minut. Później możesz go włączyć i sprawdzić, czy błąd został naprawiony.

Podejdź do routera

Możesz także spróbować przenieść modem lub router do PlayStation 5, jeśli nie masz go podłączonego za pomocą kabla, ale przez Wi-Fi.

Kontrola Playstation

Co się dzieje, to połączenie pogarsza się, im dalej konsola jest od routera. W tym przypadku być może odległość między nimi jest przyczyną tego irytującego błędu.

Uruchom ponownie modem

W przypadku, gdy powyższe metody zawiodą, nadal istnieje możliwość ponownego uruchomienia modemu. Nie jest to najczęściej używana opcja, ale z pewnością może dać dobre wyniki.

Ważne jest, aby po ponownym uruchomieniu odczekaj 10-15 sekund, zanim ponownie spróbujesz połączyć się z PlayStation Network. Po upływie tego czasu możesz bez problemu spróbować. Mamy nadzieję, że błąd CE-112839-4 już zniknął.

Jak uzyskać dostęp do pomocy technicznej i konserwacji PlayStation, aby naprawić błąd?

Zakładając, że nic, co widzieliśmy w poprzednim rozdziale, nie działa, nie ma innego wyjścia, jak skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta PlayStation. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

  • Przejdź na oficjalną stronę marki.
  • W menu poziomym znajdź opcję „Pomoc” i kliknij ją.
  • Pomiędzy dwiema wyświetlanymi opcjami wybierz „Frekwencja”, I możesz znaleźć informacje kontaktowe.