Skip to content

Jak łatwo wygrywać konkursy i prezenty na Facebooku i Instagramie

22 de wrzesień de 2022

Ci z nas, którzy są użytkownikami Facebooka od początków najpopularniejszej sieci społecznościowej na świecie, wiedzą, że wśród wielu treści, które udostępnia nam ta platforma, są takie jak konkursy.

Konkursy na Facebooku prawie są zawsze organizowane przez firmy lub sklepy którzy chcą, abyśmy byli im wierni, umieszczając nasze lajki, czyniąc nas obserwującymi ich treści lub komentując ich publikacje w zamian za loterię.

Teraz, jeśli nigdy nie wygrałeś konkursu na Facebooku i chcesz, aby był to twój pierwszy raz, musisz po prostu czytać dalej, ponieważ zamierzamy ci dać kilka wskazówek i porad, które mogą być dla Ciebie bardzo przydatne.

Postępuj zgodnie z tymi zaleceniami, zanim weźmiesz udział w konkursie na Facebooku

Zanim zaczniemy, musimy zalecić, aby za każdym razem, gdy mówisz o konkursach na Facebooku lub innej sieci społecznościowej, musisz zadać sobie trud, aby zapoznaj się szczegółowo z jego polityką, tzw. drobnym drukiemponieważ jeśli nie jesteśmy zakwalifikowani do otrzymania nagrody z powodów geograficznych lub dlatego, że nie spełniliśmy wymagań, to reszta nie pomoże.

Po drugie, jak wspomnieliśmy wcześniej, kiedy mówimy o tych konkursach, odnosimy się do potrzeby polubienia, dodania komentarzy lub udostępnienia treści, więc musisz chcieć podjąć te działania.

Jeśli uważasz, że jest to bardzo operacyjne i żmudne zadanie najlepsze jest to, że nawet nie uczestniczysz. Być może tego typu zajęcia nie są dla Ciebie i lepiej, aby korzystał z nich ktoś inny.

Kolejna ważna kwestia wiąże się z faktem, że wiele konkursów na Facebooku ma na celu nie tylko komentowanie ich postów, ale także późniejsze Twoi znajomi i bliscy lubią lub lubią te publikacje abyś był zwycięzcą. Jeśli nie masz długiej listy kontaktów, ten aspekt będzie dla Ciebie nieco trudny.

Jeśli zauważyłeś już wszystko, o czym wspomniano powyżej, możesz to wiedzieć kilka dobrych wskazówek, jak wygrywać konkursy na Facebooku i zabierz do domu nagrody lub korzyści, które oferują. Mamy nadzieję, że informacje zamieszczone w tym poście okażą się bardzo pomocne i zachęcamy do opowiedzenia nam o swoich doświadczeniach w komentarzach, jeśli otrzymasz nagrodę.

Sztuczka, aby zwiększyć szanse na wygranie konkursów na Facebooku

Najlepsza opcja, jaką musisz wygrać w konkursie jest uczestnictwo z różnymi kontami na Facebooku, ponieważ dzięki temu będziesz miał po prostu więcej możliwości, podwajając oryginalne dla liczby używanych profili. Dlatego powinieneś poprosić wszystkich swoich przyjaciół, rodzinę lub współpracowników o przysługę uczestnictwa w celu poprawy twoich opcji.

multikonta na Facebooku do wygrania loterii i konkursów

W przypadku, gdy konkurs wymaga polubienia w Twoim komentarzu, zalecamy, aby wysłać te bliskie Ci osoby konkurs za pośrednictwem wiadomości prywatnej, prosząc o polubienie zdjęcia, podając jakiś dobry powód, aby to zrobić. Większość zechce ci pomóc.

Jak wygrać konkurs w sieci społecznościowej Instagram?

Jeśli chcemy wygrać konkurs lub upominek na Instagramie Pierwszą rzeczą, którą musimy wziąć pod uwagę, są zasady. Jeśli je wyjaśnimy, nie popełnimy żadnego wykroczenia, które nas dyskwalifikuje i powoduje utratę nagrody.

Jak zwykle Konkursy na Instagramie skupiają się na obserwowaniu zaprzyjaźnionych marekpolub i być może zostaw znaczący komentarz lub wiele komentarzy, im więcej weźmiesz udział, tym większe szanse na wygraną według twórców zdecydowanej większości tych konkursów.

Kolejną rekomendacją do wygrania konkursu z tą aplikacją jest stosuje się do dużej liczby losowań, chodzi o zwiększenie możliwości aby wygrać, im więcej będziemy uczestniczyć, tym więcej będziemy mieli możliwości.

W tym celu możemy szukaj hashtagów związanych z tym tematem takie jak #raffleinstagram #concursoinstagram #concurso, a nawet śledź je, aby stale wysyłać nam opcje do zastosowania.

Jeszcze jedna wskazówka to komentowanie każdego przedziału czasowego. żeby nie powiedzieć wszystkiego większość konkursów wybiera zwycięzców spośród obserwujących, którzy skomentowali. Jeśli w każdym przedziale czasowym dajemy swój udział, zwiększamy szanse na wybór.