
Odnosząc się do algorytmów, wiele osób może pomyśleć o algorytmach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, jednak obecnie zdecydowana większość czynności wykonywanych za pomocą połączenia internetowego, Jest w różnych sieciach społecznościowych. Platformy te przejęły wiele dziedzin człowieka, takich jak rozrywka, wiadomości, handel i wiele innych.
Algorytm mediów społecznościowych to odpowiedzialny za replikację wyboru ludzkiego mózguco przez to rozumiemy, gdy przeglądasz swoje konto TikTok i szukasz filmu z określonym rodzajem treści, poza tym lubisz te treści, a po tym zdarzeniu treść tych treści zaczyna pojawiać się określonego typu, Dzieje się tak, ponieważ algorytm zakłada, że lubisz treści tego typu i dlatego zaczyna pokazywać Ci zawartość tej klasyfikacji.
Z drugiej strony algorytm w TikTok odpowiada za wykonanie publikacji, w oparciu o standardy programistyczne, z którymi ta publikacja jest zgodna, co pozwoli na długo lub krótkotrwać publikację na platformie. Wielkie marki wykorzystują algorytm, aby móc realizować swoje cele biznesowe.
Jakie czynniki wpływają na ocenę treści aplikacji?
Platforma TikTok ma inny sposób wyświetlania treści w porównaniu do innych platform społecznościowych. Kiedy otwierasz TikTok, od razu umieszczasz Cię w sekcji krótkich filmów na początku, co różni się w tej sieci społecznościowej od innych, polega na tym, że krótka sieć społecznościowa TikTok nie pokazuje Cię jako głównej treści kont lub osób, które podążaj, ale to umieszcza Cię w krótki filmik „dla Ciebie”.
Sekcja główna aplikacji TikTok jest podzielona na dwie sekcje, pierwsza sekcja nazywa się „następująca”, a druga sekcja nazywa się „dla ciebie”, wielu uwierzy, że zgodnie z powszechną logiką należy podać zawartość stron Konta, które użytkownik obserwuje na platformie i że podczas otwierania aplikacji, główna zawartość, którą platforma musi pokazać, musi dotyczyć kont, które użytkownik obserwuje.
Jednak TikTok zmienił ten sposób myślenia i w pewien sposób przewyższył i unowocześnił sposób, w jaki sieci społecznościowe pokazują treści. Główna treść, którą wyświetlają po otwarciu aplikacji, znajduje się w sekcji głównej, ale w części „dla Ciebie”, czyli filmów z kont, których użytkownik nie obserwuje, ale wspomniana treść jest klasyfikowana przez algorytm społeczności sieć, kojarzenie gusta użytkownika, w ten sposób TikTok pośrednio sprzedaje Ci inne możliwe konta, które udostępniają treści, które lubi użytkownik.
udostępnione filmy
W tym przypadku są to osoby, które nie tylko oglądają treści na platformie społecznościowej, ale także udostępniają oryginalne treści na tej platformie. Jak wszystko na świecie, istnieje klasyfikacja i zwykle osoby, które udostępniają treści w TikTok, są oparte na określonym rodzaju udostępnianych treści.
Na przykład użytkownik, który udostępnia treści dotyczące gastronomii lub użytkownik, który udostępnia treści związane z kosmetyką lub makijażem, jest dwojgiem razem inna treść. W takim przypadku algorytm TikTok przyjmuje jako odniesienie filmy udostępniane przez każdego z jego użytkowników.
Użytkownik, który udostępnia treści gastronomiczne, ponieważ jest to konkretna treść udostępniana w profilu tego użytkownika, normalne jest, że algorytm pokazuje go w filmach w sekcji „dla Ciebie” lub treści, które należy zobaczyć w związku z obszar gastronomiczny. Podobnie dzieje się z użytkownikiem, który udostępnia treści dotyczące makijażu, algorytm TikTok pokaże treści związane z tym konkretnym tematem.
Interakcja z aplikacją
W tym przypadku odnosi się do kontaktu, jaki użytkownik ma z platformą, w ten sam sposób do kont, których szuka, do filmów, na które komentuje lub reaguje, wszystkie te dane są ważne dla algorytmu sieci społecznościowej, w zależności od wszystkich tych danych i kont, które użytkownik wyszukuje lub obserwuje, zostanie wyświetlony odpowiedni rodzaj treści lub może on zainteresować tego konkretnego użytkownika.
czas platformy
Z drugiej strony obszar ten odnosi się do czasu, jaki użytkownik spędza nad konkretnymi treściami. Na przykład, jeśli użytkownik poświęca cały czas na film, który ma znaczną trwałość, daje to algorytmowi do zrozumienia, że użytkownik jest bardzo zainteresowany treścią związane z tym konkretnym tematem.
W ten sam sposób czas, który użytkownik może poświęcić na bycie w profilu jakiegoś konta o określonej treści, w ten sposób algorytm zrozumie, że użytkownik jest bardzo zainteresowany rodzajem treści, które ten konkretny profil, w tym w ten sposób algorytm będzie miał jeszcze jedno odniesienie do treści, które dany użytkownik lubi i w ten sposób będziesz mógł pokazać mu więcej podobnych treści z kont, których użytkownik nie obserwuje lub nie zna.
Oprócz tego algorytm pokaże również użytkownikom, którzy spędzają dużo czasu na platformie, treści, które są wirusowe w określonym czasie, jest to coś, co algorytm wykorzystuje również jako odniesienie, aby pokazać najnowsze trendy w mediach społecznościowych sieć.
Czego używa TikTok do ustawienia kanału?
Teraz platforma TikTok zapewnia, że założenie publikacji w kanale nie zależy głównie od masz obserwujących konto jako takie, ani jeśli na tym koncie były wcześniej udane filmy, ma to pewną wagę, ale nie jest to najbardziej widoczne odniesienie.
Kluczem do spopularyzowania publikacji w feedzie jest hiperpersonalizacja, która jest zastosowana do publikacji, wszystko będzie zależeć od zainteresowań wspomnianego użytkownika.