Skip to content

Jak automatycznie utworzyć lub utworzyć indeks w programie Word

6 de kwiecień de 2021

Utwórz indeks w programie Word czasami trochę nudne, większość użytkowników ma tendencję do ręcznego indeksowania, ustawiania numerów stron pojedynczo, podczas pisania tytułów i napisów. Wynika to z braku wiedzy o sposobie automatycznym.

Dla automatycznie tworzy indeks w programie WordMusimy wykonać określone kroki, które są nie tylko proste, ale mają je wszystkie wersje programu Word, więc nie musisz się martwić o ponowną instalację pakietu Microsoft Office. Więc bez więcej do powiedzenia na ten temat, wyjaśnimy, jak to zrobić.

Jak automatycznie utworzyć lub utworzyć indeks w programie Word?

Word jest jednym z różnych typów oprogramowania, które zawiera pakiet Microsoft Office. To sposób na tworzenie, pisać i edytować teksty, który jest szeroko stosowany na całym świecie.

Teksty utworzone w programie Word Mogą one mieć inny charakter, ale dokumenty naukowe są zwykle tworzone za pośrednictwem tej platformy, wśród których wyróżniają się prace naukowe, rozprawy i raporty oraz artykuły naukowe.

W tych przypadkach zwykle używany jest indeks, który może wskazać czytelnikowi położenie poruszonych w temacie punktów poprzez numerację stron. Zwykle robi się to ręcznie, ale tutaj wyjaśnimy, jak automatycznie utworzyć indeks.

Aby to zrobić, pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, jest skopiowanie wszystkich tytułów dokumentu, cokolwiek to jest, i w formacie sekcja „DOM” nadasz im tytuł 1. To samo zrobisz z napisami, ale z wyjątkiem przypisywania im tytułu 2.

Następnie, przejdziesz do „ODNIESIENIA” w górnym paskui klikniesz „Spis treści”; Będziesz mieć kilka opcji spisów treści i tylko od Ciebie zależy, jaki model lub wersję preferujesz. Podobnie, możliwe jest również wykonanie automatycznego indeksu na różnych poziomach.

Jak ustawić kolejność w indeksie w programie Word wykonanym automatycznie?

Stosując poprzedni krok, dodając spis treści w pierwszym arkuszu lub pierwszych arkuszach naszego dokumentu, możemy powiedzieć, że stworzyliśmy indeks w programie Word efektywnie.

Jest jednak problem, którego jeszcze nie rozwiązaliśmy, a mianowicie to, co zostało wyjaśnione do tej pory, pozwala ustawić zawartość tytułów tylko w formacie, który wygląda jak indeks; ale brakuje innych ustawień.

Rozumiemy przez to numery stron, jest to konieczne zaznaczmy numery stron odpowiadające każdej stronie i tytuł dokumentu, aby można było złożyć zamówienie, a cel indeksu utworzonego w programie Word jest rozumiany automatycznie.

Ten numer strony musi być zgodny z sekwencją, z poszanowaniem wszystkich zasad wymaganych przez format Word, a także z ustaleniem niepowtarzalnego numeru dla każdej strony.

Po zaznacz numery na każdej ze stron, będziemy spokojni w naszej pracy; Czytelnik, który ma zamiar ją przeczytać, może kierować się tymi liczbami. Zalecamy, aby zawsze oznaczać je dla każdej pracy, sprawdzając, czy na okładce nie ma numeru, a jeśli tak, wystarczy usunąć ten numer stamtąd.

Jak sprawić, by indeks w programie Word był inny niż wyjaśniony proces?

Pamiętaj, że zawsze masz alternatywy podczas wykonywania niektórych działań w ramach tego typu programu. Pamiętaj też, że im łatwiejsza i szybsza jest procedura, tym jest lepsza, dlatego zalecamy również zapoznanie się ze skrótami klawiaturowymi w programie Word, aby pracować szybciej.

program słowny uczy się tworzenia indeksu

Chodzi o to najszybszy sposób tworzenia lub tworzenia indeksu w programie Word jest tym, który właśnie wyjaśniliśmy, ustawiając tytuły i podtytuły odpowiednio jako tytuł 1 i 2, a następnie dodając lub wstawiając spis treści.

Ale jeśli nie myślisz, jak to działa, a może trochę cię to dezorientuje, po prostu musisz spróbować innego.

Sposób ręczny, w którym bierzesz tytuł i przenosisz go do dowolnej tabeli na stronie, a punktami kierujesz orientację do odpowiedni numer, będzie zawsze dostępny; więc jeśli nie chcesz „komplikować” i masz dużo czasu, możesz to zastosować.

dołącz do naszego kanału telegram