Bardzo często każda osoba chce spersonalizować swój dom w Google Chrome, aby zapewnić wygodę i łatwy dostęp do regularnie odwiedzanych adresów internetowych. Jeśli tak jest w Twoim przypadku, ale masz trudności z dodawaniem i porządkowaniem zakładek, dzisiaj pokażemy Ci, jak to zrobić.
Jak aktywować grupy kart w Google Chrome?
Aktywacja grup kart w Chrome jest prosta, możemy to zrobić za pomocą ukryte funkcje Google. Google zawiera bardzo przydatne rozszerzenia i ukryte funkcje, a wśród nich znajdziemy funkcję „Grupy zakładek”, co pozwala nam aktywować grupy zakładek w następujący sposób:
- Zaczynamy od wpisania Google: // flagi w pasku adresu od góry ekranu. Naciśnięcie przycisku wyszukiwania przekieruje nas do eksperymentalnych funkcji Google, w których zostanie nam zaprezentowany dokładnie ten, którego szukamy.
- Musimy zlokalizować „Grupy kart” między funkcjami i kliknąć opcję, aby ją aktywować. Uruchom ponownie urządzenie i upewnij się, że zmiany zostały zapisane sprawnie i poprawnie.
Tworzenie grup przeciągamy zakładki do grupy, z którą chcemy ją zintegrować. Aby cieszyć się kompletną organizacją, możemy nazwać i wybrać różne kolory dla każdej grupy.
Jak są pogrupowane karty na Twoim urządzeniu mobilnym?
To łatwiejsze niż myślisz i narzędzie, które z pewnością ułatwi Ci życie, niezależnie od tego, czy używasz Androida, czy iPhone’a. Dlatego w każdym przypadku wyjaśniamy, jak to zrobić.
Z Androida
Aby pogrupować karty Google na urządzeniu z Androidem, musimy upewnić się, że mamy poprawną aktualizację Google dla Androida, a następnie:
- Musimy nacisnąć pole znajdujące się w górnej części ekranu, po prawej stronie, co zwykle oznacza liczba otwartych kart.
- Gdy to zrobimy, znajdziemy ikonę ⋮ w prawym górnym rogu ekranu, że pasek opcji.
- Wśród nich zobaczymy opcję „Zakładki grupowe”. Teraz musimy wybrać zakładki, które chcemy pogrupować i to wszystko.
W przeciwieństwie do komputera, telefon komórkowy nie pozwala nam przypisywać kolorów do każdej grupyWciąż jednak pozwala nam to zorganizować nasz startup Google tak, aby praca była wygodniejsza.
W przypadku, gdy nie pojawia się możliwość grupowania zakładek, oznacza to, że nie jest jeszcze dostępna aktualizacja, którą posiada nasze urządzenie i musimy poczekać, aż będzie.
Z iPhonem
W przypadku iPhone’a jest to ta sama procedura, co w przypadku Androida, tylko że przy starcie iPhone’a Chrome znajdziemy liczbę zakładek i pasek opcji”„ na dół ekranu.
Jaki jest najlepszy sposób na uporządkowanie kart?
Chociaż grupy zakładek sprawiają, że jesteśmy bardziej zorganizowaną przestrzenią, wiele osób nie możemy się powstrzymać przed otwarciem kilku stron jednocześnie podczas nawigacji, co utrudnia szybkie zlokalizowanie któregoś z nich.
Na szczęście dla nas istnieje narzędzie, które może być bardzo przydatne w tego typu sprawach i przedstawimy je tutaj.
Nazywa się OneTab, przydatne rozszerzenie, które zamienia karty w linki, które możemy przywrócić, gdy ich potrzebujemy, w grupie lub indywidualnie. Ponadto pozwala nam zwolnić miejsce w pasku, ponieważ grupuje wszystkie linki w jednej i praktycznej zakładce.
Dzięki tej funkcji możemy również zaoszczędzić ponad 90% pamięci RAM i nawiguj ze znacznie większą prędkością. Po zainstalowaniu możemy go znaleźć w prawym górnym rogu naszej przeglądarki.
Innym sposobem na utrzymanie porządku w przeglądarce jest skonfigurowanie odwiedzanych witryn tak, aby pojawiały się jako pierwsze w pasku adresu. W ten sposób możesz szybko uzyskać do nich dostęp bez konieczności otwierania ich w kilku zakładkach.
Co nazywamy schematem rzęs?
Kolejny jest Tab Outliner (schemat zakładek przetłumaczony na język hiszpański) narzędzie umożliwiające grupowanie i zarządzanie zakładkami. To rozszerzenie posiada szeroką gamę funkcji, w tym możliwość dodawania notatek i tworzenia list zadań, które ułatwiają nam organizowanie urządzenia.
Dzięki temu rozszerzeniu możemy również tworzyć grupy kart i to samo pokazuje nam te, które odwiedziliśmy w hierarchicznym schemacie, w którym możemy je uporządkować w kolejności, którą uważamy za stosowną.
Bez wątpienia to narzędzie jest bardzo praktyczne, jeśli chodzi o uporządkowanie zakładek na naszych urządzeniach i ułatwienie obsługi naszej przestrzeni.