Dziś media społecznościowe to praca na pełen etat. Im więcej w nie poświęcisz, tym więcej będziesz miał obserwujących, co przełoży się na pieniądze. Oczywiście w wielu z nich musisz zostać osobą publiczną, aby uzyskać lepsze dochody, więc dzisiaj się tego nauczysz sprawdź moją stronę Facebook jeśli opcja się nie pojawi.
Wszyscy wiedzą, że jednym z koronowanych już królów sieci jest Facebook. Miliony użytkowników żyją na swojej platformie, zarabiać pieniądze Tutaj stało się to łatwiejsze (możesz nawet zarabiać i generować pieniądze na swoich filmach). Dlatego zawsze dobrze jest sprawdzić, czy istnieją sztuczki, które pomogą nam zarobić jeszcze więcej pieniędzy, takie jak weryfikacja.
Sprawdź moją stronę na Facebooku, jeśli opcja się nie pojawia
Po pierwsze Dlaczego weryfikacja strony jest ważna? tak proste, jak dodaje pewności siebie fanom (co pomoże Ci w prowadzeniu konkursów i zdobywaniu większej liczby obserwujących), będziesz też mieć lepszą widoczność na platformie i wreszcie zyskasz rozpoznawalność swojej marki.
Teraz, gdy już to wiesz, ważne jest, abyś również wiedział, że istnieje tylko jeden rodzaj plakietki weryfikacyjnej i jest to niebieski. Jest taka, którą Facebook przyznaje stronom, które cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników, potwierdzając, że jest to strona jakiejś prawdziwej osoby publiczneja także marką.
Wcześniej istniała szara plakietka, która pozwalała małym organizacjom pokazywać, że są legalne, ponieważ zostały potwierdzone przez tę samą stronę internetową, ale została wycofana jakiś czas temu, więc opcja już się nie pojawia.
Jeśli się wtedy zastanawiasz Jak mogę zweryfikować swoją stronę na Facebooku, jeśli opcja się nie pojawia? Odpowiedź jest prosta, możesz zweryfikować, czy Twoje konto firmowe jest prawdziwe, umieszczając link z oficjalnej strony lub link do Instagrama i Twittera.
Ponieważ jeśli nie zastosujesz się do wymagania o które pyta Facebook podczas wypełniania formularza, nie będziesz w stanie nic z tym zrobić.
Wymagania dotyczące żądania weryfikacji konta
Mając powyższe na uwadze, należało już odpowiedzieć na pytanie: Jak zweryfikować moją stronę na Facebooku, jeśli opcja się nie pojawi? Więc teraz zobaczysz wymagania, które musisz spełnić, aby zdobądź cenną weryfikację z niebieskim znacznikiem wyboru.
Po pierwsze, musisz zawsze przestrzegać warunków korzystania z serwisu Facebook. Po drugie, musi być autentycznym kontem, to znaczy musi przedstawiać istnienie lub osobę, która naprawdę istnieje.
Trzeci: musi być całkowicie wyjątkowyna reprezentowanej osobie lub podmiocie powinna znajdować się tylko jedna podobna. Ponieważ jeśli zostanie znalezionych kilka takich samych, mogą usunąć konto lub po prostu nie dać Ci weryfikacji, wyjątkiem jest sytuacja, gdy konto jest w kilku językach. Ponadto konta ogólnego zainteresowania, takie jak memy, nie są weryfikowane.
Po czwarte, musi być kompletne, to znaczy zawierać dodatkowo zdjęcie profilowe i pełną stronę informacyjną musi mieć co najmniej jedno zdjęcie ogólne.
I wreszcie fakt, że musi być nietuzinkowy, musi to być marka lub osoba, która jest ważna i bardzo często wyszukiwana w wyszukiwarce.
Nie próbuj oszukiwać Facebooka
Jeśli rozczarowałeś się odpowiedzią na pytanie Jak zweryfikować moją stronę na Facebooku, jeśli opcja się nie pojawia? i zdecydowałeś się oszukać Facebooka i wypełnić fałszywy formularz weryfikacyjny próbując spełnić powyższe, lepiej wycofaj.
Z pewnością bardzo trudno jest uzyskać niebieski czek, jeśli nie jesteś osobą publiczną (tak samo trudne jak zweryfikowanie mojego konta Intagram z kilkoma obserwującymi), ale nie jest to jedyny sposób na zdobycie rozpoznawalności w serwisie. Pamiętaj, że Facebook traktuje te rzeczy bardzo poważnie i może potencjalnie usunąć Twoje konto. A nawet, być może, w bardziej ekstremalnych przypadkach podjąć kroki prawne.
Więc nawet jeśli rozczarowuje, że wszystko, co możesz zrobić, to link. Postaraj się jak najlepiej wykorzystać to i uruchom wszystkie swoje sieci w oparciu o swoją organizację. W tym celu naucz się wykonywać strategie, takie jak tworzenie jednego lub więcej nowych kont reklamowych na Facebooku lub tworzenie reklam na Facebooku Ads.